rejestracja | zaloguj się   pomoc

Rozne rysy (matowe i glebokie),do tego matowy lakier...

 Moderowane przez: Bialy
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-02-18 14:27:13

Witam
Kupilem niedawno granatowe Audi A6.Jak zobaczylem to auto to juz wiedzialem,ze juz nim odjade...Poprostu kupilem pod wplywem emocji...Na szczescie cena byla nizsza od sredniej rynkowej.Po umyciu zauwazylem ze ma bardzo zniszczony lakier od myjni mechanicznych i kilka rys "do podkladu",duzo drobnych matowych no i lakier nie ma juz polysku...

Zamierzam cale auto przejechac polerka z pasta G3 Farecla i nawoskwac w zelu zabezpieczenia.

Czy powinienem zrobic to na mokro z woda ? (zamierzam uzyc mechanicznej polerki)

Czy mocno przyciskac i jakie powinny byc ruchy szlifierki?Koliste czy lewo-prawo,czy moze tylko w jedna strone ?

Jakiego wosku uzylibyscie w celu zabezpieczenia lakieru ?Ja kupilem Triplewax w zielonej puszce z firmy CarPlan.Myslicie ze jest dobry czu uzylibyscie innego-lepszego ?

Czy sam ten zabieg powinien pokryc drobniutkie "biale" ryski?

Czy taki zabieg choc minimalnie zamaskuje odpryski na masce ?

A teraz rysy...
Moj pomysl jest taki:

Zamierzam zamalowac te rysy jakims "patyczkiem" (posiadam profesjonalnie dorobiona farbe)
Nastepnie przejechac papierem sciernym 2000.
Potem maszynowo pasta G3 i na koniec wosk.

Czy powinienem to rowniez polerowac na mokro,maszynowo czy lepiej recznie.
Czy pastowac ruchami okreznymi ta malowane miejsce czy lepiej poprzecznymi?
I to samo pytanie jesli chodzi o woskowanie.Jakie ruchy?

Prosze o jakiekolwiek podpowiedzi i korekty mojego planu.Nigdy wczesniej nie mialem z tym do czynienia.

Prosze tez nie pisac ze skoro stac kogos na A6 to i na polerke powinno.To fakt,ale ja jestem poza krajem i nawet niewiem gdzie w mojej okolicy uderzyc w tej sprawie.A pozatym przyjemniej patrzy sie na swoja robote.Zwlaszcza jak wyjdzie.

Z gory bardzo dziekuje za wszystkie podpowiedzi...
2007-02-19 05:09
  
 
 2007-02-23 22:31:47

czyszczrnie pastą moim zdaniem najlepiej wychodzi pasta Tempo lub automaxem najpierw tym gruprzym potem tym do polerki mechanicznie owszem ale nie na szybkich obrotach bo spalisz lakier okragłe ruchy troche szyubsze od ruchów reki to oczywiscie ta grubsza pasta tom do polerki lepiej zakupic takie sciereczki nimi pucuje sie miodzio wszystko na sucho po polerce morzesz nawoskowac czym chcesz to jest praca na 2 dni


-----------------
Miałem kiedyś ESPERO z silnikiem od Jawy gdy go rdza zeżarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. Teraz gdy mnie nachodzą wspomnienia, wspominam przeszłość kosiarki do trawy strzyżenia!

[ wiadomość edytowana przez: markon dnia 2007-02-23 22:37:54 ]
2024-06-11 03:10
  
 
 
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM