Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Escort MK V szarpanie przy jeździe NA biegu, BEZ gazu

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2007-05-04 22:34:08

Cytat:
2006-06-12 22:31:40, mszuman pisze:
a ja ma 1.8 zetec i tez jak hamuje silnikiem to zdarza mi sie ze szarpie jakby nie mogl sie zdecydowac czy odciac mu to paliwo czy nie grrr jako przyklad podam, jade sobie 80km/h na 4 biegu, na obrotku ciutke ponad 2500, puszczam gaz, i jak dochodiz do 60km/h - 2000 rpm i w dol zaczyna szarpac, dziwne bo na pocztaku tak nie mial



mam pytanie czy udało Ci się rozwiązać ten problem?

pozdrawiam
2007-11-14 10:45
  
 
 2007-05-02 08:43:40

Tak wlasnie zrobilem, wymienilem w miare swoich mozliwosci i leci teraz jak nowy nic nie szarpie - tfu tfu, odpukac...
2008-01-14 01:19
  
 
 2007-05-02 07:37:26

Cytat:
2006-08-17 12:45:49, penny_pl pisze:
gdyby obeszlo sie bez lutowania, czy moge uzyc zwyklej tasmy izolacyjnej czy powinna byc o zwiekszonej odpornosci na temperature ??



Proponuje koszulki termokurczliwe mały koszt pewna izolacja , nakładasz na kabel , podgrzewasz np zapalniczka i sie kurczy do wielkości kabla.

-----------------
2011-03-13 10:59
  
 
 2006-08-17 12:45:49

gdyby obeszlo sie bez lutowania, czy moge uzyc zwyklej tasmy izolacyjnej czy powinna byc o zwiekszonej odpornosci na temperature ??
2008-01-14 01:19
  
 
 2006-08-17 12:35:12

naprawde nikt nie wie ?
2008-01-14 01:19
  
 
 2006-08-16 22:46:17

Jutro chce wymienic te kabelki.
- w kwesti kolorow izolacji (chcialbym podlutowac te same), gdzie to zdobyc (kolory) ??
- jakis specjalny rodzaj druta ??
- jak to zrobic bez rozbierania potencjometru przepustnicy

Zanim bede palil glupka w sklepie, wole palic tutaj

2008-01-14 01:19
  
 
 2006-08-16 20:28:03

... a ja to chyba mam problem z glowy (wciaz sie ciesze), bo bylem na miescie dzis i praktycznie zero szarpania.
Dzis "przepchalem" ta rurke od odpowietrzenia skrzyni (w koncu udalo sie ja sciagnac), ale watpie by to byl problem, bo nic nie bylo przypchane, tylko maly osad.
Za to poruszalem tymi kabelkami od czujnika przepustnicy i moze ustawily sie w jakiejs dobrej pozycji (jeszcze nie naprawiane) i o niebo lepiej nic nie przytyka nie haczy, nie szarpie.
Jeszcze nic pewnego, ale dawno nie jezdzilo sie tak przyjemnie.
Poza tym zajrzalem w kilka wtyczek (czujnik predkosci, czujnik przepustnicy) mzoe przy okazji polepszyla sie przewodnosc.

Jeszcze dam znac czy problem sie znow nie pojawi po naprawieniu tych przewodow i po czyszczeniu wtyczek (preparat Kontakt S i Kontakt U).
2008-01-14 01:19
  
 
 2006-08-16 18:12:45

surek ma rację - chyba, bo o kangurku jest dużo tematów a każdy kto opisuje podobne problemy jak u ciebie dostaje odpowiedź związaną z silniczkiem krokowym - sam u siebie mam ten sam problem gdy zimny silnik, później problem znika , za to teraz mam inny problem - poszła mi uszczelka pod głowicą i tej naprawy się boję
życzę powodzenia w naprawie
pozdrowionka

-----------------
Ford Escort Kombi 1,8 16V Zetec 115KM Ghia
2007-06-28 22:58
  
 
 2006-08-16 15:31:15

- ok zaczne od kabli czujnika przepustnicy, tylko czy mozna go bez problemu odkrecic tylko srubki, nic nie rozreguluje skoro to potencjometr ??
- katalizator sprawdzalem tzn. obstukalem go w poszukiwaniu grzechoczacego dzwieku
- lewe powietrze: czy chodzi tutaj o sprawdzenie jakiegos systemu rurek ??
- krokowy: skrajna pozycja ? jak poznac, ze sie zacial ? mozna obadac to bez rozkladania ?

P.S. Dzieki za podpowiedzi i plan dzialania.
Powoli, powoli i moze problem uda sie rozwiazac nie wydajac kasy na podlaczanie do kompa itp....a komus cala ta procedura i moj post sie przyda, tymbardziej jesli problem zniknie..
2008-01-14 01:19
  
 
 2006-08-16 15:22:35

jest to czujnik położenia przepustnicy (to zwykły potencjometr) i odpowiada m.innymi za wolne obroty (daje sygnał do kompa o stopniu otwarcia przepustnicy). Możesz go odpiąć, przelutować kable i po herbacie. Polecam także reset kompa oraz sprawdzenie, czy nie łapie lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdziłbym także silnik biegu jałowego. Często zacina się, (gdy jest nieułożony komp zwłaszcza) w skrajnej pozycji. Koniecznie wydaje sę także sprawdzenie sondy lambda i drożności kata.
2024-07-06 23:09
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM