2007-05-29 20:05:46
Witam!
Szukam sposobu na zeszperownie dyfra w omedze B 3.0 V6. Z tego co znalazłem na forum wynika że były B ze szperą, ale byly bardzo rzadkie. W progamie EPC zaważylem że cześci do ukladu napędowego sa rozdzielone dla mechanizmu różnicowego z mechanizmem o ograniczonym poślizgu (szpera) i bez tego mechanizmu - pomyslalem " jest nadzieja ze w ASO będzie można szpere kupic ". Pojechalem do ASO we Włocławku, gościu bardzo sie zdziwił jak go zapytałem o szpere, musiałem mu w tym programiku pokazac o co mi chodzi

. W końcu znalazł ale powiedział ze to z całym mostem jest tylko dostępne i cena ok 22 tyś zł

. I teraz pytanie czy jest możliwośc przerobienia zwykłego mechanizmu na mechanizm o ograniczonym poślizgu ? Czy jedyna możliwośc to zaspawanie oryginalnego dyferencjału - szpera 100%

. I jeszcze pytanie czy ktoś na takim zaspawanym dyfrze jeździ, z tego co wiem to kolega Szefer jeździ wiec proszę o wypowiedź ( wiem że skacze na ciasnych zakrętach, czy oprócz tego są jakieś wady? czy da sie normalnie w trasie jechac ? ).
Z góry dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.