Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

KLIMA-ZAWÓR ROZPRĘŻNY

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-06-10 12:39:30

Czy ktoś próbował tego specyfiku?
http://www.allegro.pl/item204397925_uszczelniacz_klimatyzacji_klimy_134a_r134a.html
Pytam, bo mam mały wyciek 300-400 gr. przez pierwsze 3 miesiące od uzupełnienia czynnika. Nieszczelność jest gdzieś w kabinie bo wężyk odprowadzający w świetle UV jest lekko zielonkawy. Test podciśnieniowy około 1,5 godz nie wykazał rozszczelnienia, ale po 3 miesiącach coraz słabiej chłodzi.
2011-11-25 23:35
  
 
 2007-06-10 10:42:05

Cytat:
2006-07-18 20:48:50, SENATOR pisze:
NIE da sie to na szczescie w wersji europejskiej wykonac na zamontowanej desce.W angliku sie nieda.Aby to ustrojstwo wymienic sciagac nalezy oslone nog i odkrecic 6 srub torx na wymienniku ciepla klimy wtedy odkrecic srube rurek na przegrodzie pod maska nastepnie 3 srubki na zaworze i po sprawie zlozyc jest trudniej



Senator mógłbyś wrzucić fotki

-----------------
Troche mało koników
2009-02-10 09:08
  
 
 2006-07-19 13:00:36

rzeczywiscie udalo sie ,czyzbym musial cos wziasc na uspokojenie jak bede dokrecal .
2011-03-09 08:50
  
 
 2006-07-18 20:48:50

NIE da sie to na szczescie w wersji europejskiej wykonac na zamontowanej desce.W angliku sie nieda.Aby to ustrojstwo wymienic sciagac nalezy oslone nog i odkrecic 6 srub torx na wymienniku ciepla klimy wtedy odkrecic srube rurek na przegrodzie pod maska nastepnie 3 srubki na zaworze i po sprawie zlozyc jest trudniej
2015-10-26 16:51
  
 
 2006-07-18 15:19:31

hmm odgrzebalem post bo tez mam problem z zaworem rozpreznym i cos mi wyglada ze trzeba zdjac cala deske zeby sie do niego dostac.Czy dobrze mysle ???
2011-03-09 08:50
  
 
 2006-06-29 22:38:25

Odgrzebałem post bo mam pytanie .
Sprawa wygląda tak :
x25xe klimatronik ,dzisiaj byłem u klimatologa bo słabo chłodziło
okazało sie że było troche za mało czynnika ale po nabiciu bez zmian
niskie ciśnienie ok4-5 wysokie 11-12 ,gościu powiedział że za mała różnica ciśnień przyczyną może być uszkodzony zawór rozprężny.
Znacie jakiś sposób nz sprawdzenie ,jeśli nie to może jakieś sugestie?
(sprężarka sprawdzona )
z góry dzieki

-----------------
2010-11-01 10:17
  
 
 2005-07-03 22:37:33

Sprawdzałem klime manometrami, wszędzie jest obieg dobry, nic nie jest zatkane, ciśnienie sprężaka daje cały czas dobre, wentylatory klimy chodzą oba, a dzisiaj to już wogóle nie chłodziła.
2007-01-02 14:09
  
 
 2005-07-03 21:58:33

U mnie był ten sam efekt, a rozwiązaniem był czujnik, który załączał jeden z wentylatorów, nie wiem co w omie może to powodować...
2005-11-23 00:54
  
 
 2005-07-03 11:04:44

Wentylatory oba działają. Pozatym to nie klima się wyłącza. Ona cały czas działa, sprężatka chodzi cały czas. Tylko raz leci zimen a raz normalne powietrze.
2007-01-02 14:09
  
 
 2005-07-02 21:34:21

Ja sprawdziłbym, czy oba wentylatory się załączają. Jeśli jest walnięty czujnik w jednym, to może powodować włączanie i wyłączanie klimy samoczynnie. Miałem tak w Citroenie Xsara, wymieniłem czujnik i działało. Chyba, że w Omie to co innego...
2005-11-23 00:54
  
 
 2005-07-02 21:21:51

CZY WIE KTOŚ JAK DOSTAĆ SIĘ NAJSZYBCIEJ DO ZAWORU ROZPRĘŻNEGO?
wSZYSTKO MI DZIALA, OPDPOWIEDNIA ILOŚĆ CZYNNIKA, CIŚNIENIA DOBRE ALE RAZ W ŚRODKU WIEJE ZIMNYM A RAZ NIE. MAM ZWYKŁĄ KLIME.
DARIO
2007-01-02 14:09
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM