Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

:( byłem na hamowni RS2000

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2007-10-04 16:04:59

Cytat:
2007-10-04 12:50:47, _Maly_ pisze:
Przeciez byli na tej samej hamowni i maja takie same auta, co fabryka 15 lat temu robila auta jak duze fiaty w polsce? jak im wyszlo tak sprzedali? A moze kolega z klubu mial po prostu wiecej szczescia i silnik jest bardziej zachowany + ma dolozone jakies graty ktore dodaly kilka km przez co seria trzyma [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-10-04 12:52:17 ]


niektórym auto po 80kkm bierze olej a inni po przebiegu 200kkm nawet nie zglądaja na bagnet z stąd moje stwierdzenie silnik silnikowi nie równy.
2009-01-26 13:14
  
 
 2007-10-04 15:47:46

Dla przykładu, zauważyliście że auto lepiej jedzie jak jest chłodno niż jak ciepło? Już założyciel tamatu o tym wspominał. To są dość duże odczuwalne różnice. A do do mocy, Hamownia podaje moc na SILNIKU! Jak? Otóż wystarczy troszkę się dowiedzieć jak wykonuje się pomiar. Na 4 lub 5 biegu auto rozpędza się od 1500-2000obr/min do odcięcia. Po tym puszcza się "gaz" i auto wychamowuje samo. Wciąż na biegu. Oby dwa pomiary są zestawiane i mierzony jest opór i straty tak aby podać moc na SILNIKU! Dziękuję bardzo
2023-11-07 10:41
  
 
 2007-10-04 15:05:09

Panowie kiedys ( dawno ) byłem swiadkiem wlasnie testow na wymiane elementow w aucie i pomiar mocy !
Testowali auto na starych swiecach gdzie nie dopalał a potem zakładali nowe , tesk był rownierz z mikserem gazowym jak i bez , i z tego co pamietam było tesh z zagiętą rura dolotowa lub przytkaną szmatą ! Roznice były OGROMNE ! Ten sam silnik tylko z lekko zmienionymi tymi elementami a wykazywał rozne pomiary wiec pierwszym krokiem moim zdaniem jest 100% orginał ! niemozna bagatelizowac nawet wydechu ktory był robiony np spawany a nie orginalne całę rury bo wystarczy mniejsza rura albo lekko pod kątem wstawiona i sa opory i silnik ma moc a przez to traci wyjsciowo !Pozdrawiam
2018-09-10 20:29
  
 
 2007-10-04 14:59:47

Mojemu kolesiowi ze 140KM hamownia wypluła 113KM - to jest dramat Wiesz nie każdy zdrowy 15-sto latek ma taki sam czas na setkę. Porównywać możesz fabrycznie nowe silniki.

-----------------
Dzieci to kupa radości... z przewagą kupy :)
www.srubynierdzewne.com.pl
-----------------
2017-11-28 20:56
  
 
 2007-10-04 12:50:47

Cytat:
2007-10-04 12:21:52, gardenia1 pisze:
hamownia hamowni nie równa i silnik silnikowi takze



Przeciez byli na tej samej hamowni i maja takie same auta, co fabryka 15 lat temu robila auta jak duze fiaty w polsce? jak im wyszlo tak sprzedali?
A moze kolega z klubu mial po prostu wiecej szczescia i silnik jest bardziej zachowany + ma dolozone jakies graty ktore dodaly kilka km przez co seria trzyma


-----------------
passionford.pl

[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-10-04 12:52:17 ]
2025-04-21 00:50
  
 
 2007-10-04 12:21:52

Cytat:
2007-10-04 09:25:00, marcinson pisze:
to z jakiego powodu koledze z klubu wyszło 150 ps ?


hamownia hamowni nie równa i silnik silnikowi takze
2009-01-26 13:14
  
 
 2007-10-04 09:25:00

Cytat:
2007-10-04 09:20:48, gardenia1 pisze:
Problem lezy pewnie po stronie nauki: z tego co mi wpajano w szkole moc auta tzw katalogowa to moc mierzona bez obciązenia silnika tzn jest sobie silnik na biurku do niego podłączona aparatura i tak sobie mierza moc silnika . A co innego w aucie moc jest przekazywana poprzez skrzynie biegów półośki a skończywszy na kołach wiec po drodze jest gdzies "gubiona" i jest to normnalna rzecz.



to z jakiego powodu koledze z klubu wyszło 150 ps ?
2009-10-10 09:19
  
 
 2007-10-04 09:20:48

Cytat:
2007-06-11 08:02:31, marcinson pisze:
witam mam pytanie jak odzyskać seryjne 150 ps :/ pojechałem 2 dni dni temu na hamownie i wuszło 137 koni i 180 niutków :/ a gdzie reszta ? :/ ma ktoś jakis pomysł od czego zacząć? wydawało mi sie ze silnik jest w dobrej kondycji oleju ani grama nie łyka kompresja b. dobra hmmm jako ze po raz pierwszy hamowałem auto to myslałem ze silnik ma byc goracy i go dopastowałem pod sama hamownie temp miałem na N w dodatku było z jakieś 35 stopni na polu a tu mi goscie mówią ze przy takim ciepłym silniku moze byc straty do 5 koni .... nom ale niech 3 konie straci przez ta temperature a gdzie 10 ? :/ zmieniałem przy nim : cedewki swiece 10 tys temu wydech srodkowy i koncowy na zwykły zamiennik tydzien temu olej i filtr ole, pow, czekam na jakieś porady w tej sprawie


Problem lezy pewnie po stronie nauki: z tego co mi wpajano w szkole moc auta tzw katalogowa to moc mierzona bez obciązenia silnika tzn jest sobie silnik na biurku do niego podłączona aparatura i tak sobie mierza moc silnika . A co innego w aucie moc jest przekazywana poprzez skrzynie biegów półośki a skończywszy na kołach wiec po drodze jest gdzies "gubiona" i jest to normnalna rzecz.
2009-01-26 13:14
  
 
 2007-10-04 08:32:50

Cytat:
2007-10-03 21:51:46, dulin7 pisze:
sa rozne normy okreslania mocy silnika jakas amerykanska i niemiecka i jedna przewiduje prace silnika ze wszystkim z czym pracowalby w aucie a jedna tylko prace silnika z elementali niezbednymi do jego pracy a wiec pompa oleju aparat zaplonowy i wody. A gdzie tu pompa wspomagania alternator i czesem kompresor od klimy?? Ale ja itak bym sie z takim wynikiem o nic nie martwil i nie myslal nawet i remonciku Sprawdz przyspieszenia czy, albo o ile odbiegaja od serii?? Pozdrawiam!!!




dzisiaj moze bede miał sprzecik do pomiaru od o-100 ścigałem sie pare razy z kolegą z klubu PRZYPAL i bylismy na tej samej hamowni jemu wyszła seryjka .. 150 ps 202 niutki a mi bryndza i na kresce robi mnie o jakies 4 długosci auta :/ z tym ze mam 17stki i tuby wzmaki i sam więcej waże a on ma usto nawet boczki ściągnięte musze zapodać 15 stki i zobaczyć jak będzie
2009-10-10 09:19
  
 
 2007-10-03 23:46:40

Przecież Ci całkiem ładnie wyszło To auto ma 15 lat (!) tyrania już za sobą! Z tego co pamiętam, jest to wartość jaka zwykle wychodzi dla silników 2.0 w niezłej kondycji. Jak masz przez to robić remont to nie ma sensu. A jak remont ma polegać na wymianie rozrządu itp. to na przyrosty mocy nie licz, choć i tak sie przyda Jeśli chcesz uzyskać 150KM, nie wykonuj remontu silnika na oryginałach, tylko dłub. Bo inaczej ciężko będzie żeby tyle wypluł.

-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM