| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
gardenia1
 Escort Kombi MK VII Kraków | 2007-10-04 16:04:59 Cytat:
| 2007-10-04 12:50:47, _Maly_ pisze:
Przeciez byli na tej samej hamowni i maja takie same auta, co fabryka 15 lat temu robila auta jak duze fiaty w polsce? jak im wyszlo tak sprzedali? A moze kolega z klubu mial po prostu wiecej szczescia i silnik jest bardziej zachowany + ma dolozone jakies graty ktore dodaly kilka km przez co seria trzyma [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-10-04 12:52:17 ]
|
|
niektórym auto po 80kkm bierze olej a inni po przebiegu 200kkm nawet nie zglądaja na bagnet z stąd moje stwierdzenie silnik silnikowi nie równy. |
| 2009-01-26 13:14 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
 BMW E91 Bukowno | 2007-10-04 15:47:46 Dla przykładu, zauważyliście że auto lepiej jedzie jak jest chłodno niż jak ciepło? Już założyciel tamatu o tym wspominał. To są dość duże odczuwalne różnice. A do do mocy, Hamownia podaje moc na SILNIKU! Jak? Otóż wystarczy troszkę się dowiedzieć jak wykonuje się pomiar. Na 4 lub 5 biegu auto rozpędza się od 1500-2000obr/min do odcięcia. Po tym puszcza się "gaz" i auto wychamowuje samo. Wciąż na biegu. Oby dwa pomiary są zestawiane i mierzony jest opór i straty tak aby podać moc na SILNIKU! Dziękuję bardzo  |
| 2023-11-07 10:41 | |
Intel Sympatyk FEFK
 Rs Turbo s1 / Rs2000 ... Tarnow | 2007-10-04 15:05:09 Panowie kiedys ( dawno ) byłem swiadkiem wlasnie testow na wymiane elementow w aucie i pomiar mocy !
Testowali auto na starych swiecach gdzie nie dopalał a potem zakładali nowe , tesk był rownierz z mikserem gazowym jak i bez , i z tego co pamietam było tesh z zagiętą rura dolotowa lub przytkaną szmatą ! Roznice były OGROMNE ! Ten sam silnik tylko z lekko zmienionymi tymi elementami a wykazywał rozne pomiary wiec pierwszym krokiem moim zdaniem jest 100% orginał ! niemozna bagatelizowac nawet wydechu ktory był robiony np spawany a nie orginalne całę rury bo wystarczy mniejsza rura albo lekko pod kątem wstawiona i sa opory i silnik ma moc a przez to traci wyjsciowo !Pozdrawiam  |
| 2018-09-10 20:29 | |
Podola Sympatyk FEFK
 -==Vołovina==- Szczecin | 2007-10-04 14:59:47 Mojemu kolesiowi ze 140KM hamownia wypluła 113KM - to jest dramat  Wiesz nie każdy zdrowy 15-sto latek ma taki sam czas na setkę. Porównywać możesz fabrycznie nowe silniki. ----------------- Dzieci to kupa radości... z przewagą kupy :)
www.srubynierdzewne.com.pl
----------------- |
| 2017-11-28 20:56 | |
_Maly_ Sympatyk FEFK
 Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-10-04 12:50:47 Cytat:
| 2007-10-04 12:21:52, gardenia1 pisze:
hamownia hamowni nie równa i silnik silnikowi takze
|
|
Przeciez byli na tej samej hamowni i maja takie same auta, co fabryka 15 lat temu robila auta jak duze fiaty w polsce? jak im wyszlo tak sprzedali?
A moze kolega z klubu mial po prostu wiecej szczescia i silnik jest bardziej zachowany + ma dolozone jakies graty ktore dodaly kilka km  przez co seria trzyma
----------------- passionford.pl [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-10-04 12:52:17 ] |
| 2025-04-21 00:50 | |
gardenia1
 Escort Kombi MK VII Kraków | 2007-10-04 12:21:52 Cytat:
| 2007-10-04 09:25:00, marcinson pisze:
to z jakiego powodu koledze z klubu wyszło 150 ps ?
|
|
hamownia hamowni nie równa i silnik silnikowi takze |
| 2009-01-26 13:14 | |
marcinson
 ford escort rs2000 Kraków | 2007-10-04 09:25:00 Cytat:
| 2007-10-04 09:20:48, gardenia1 pisze:
Problem lezy pewnie po stronie nauki: z tego co mi wpajano w szkole moc auta tzw katalogowa to moc mierzona bez obciązenia silnika tzn jest sobie silnik na biurku do niego podłączona aparatura i tak sobie mierza moc silnika . A co innego w aucie moc jest przekazywana poprzez skrzynie biegów półośki a skończywszy na kołach wiec po drodze jest gdzies "gubiona" i jest to normnalna rzecz.
|
|
to z jakiego powodu koledze z klubu wyszło 150 ps ? |
| 2009-10-10 09:19 | |
gardenia1
 Escort Kombi MK VII Kraków | 2007-10-04 09:20:48 Cytat:
| 2007-06-11 08:02:31, marcinson pisze:
witam mam pytanie jak odzyskać seryjne 150 ps :/ pojechałem 2 dni dni temu na hamownie i wuszło 137 koni i 180 niutków :/ a gdzie reszta ? :/ ma ktoś jakis pomysł od czego zacząć? wydawało mi sie ze silnik jest w dobrej kondycji oleju ani grama nie łyka kompresja b. dobra hmmm jako ze po raz pierwszy hamowałem auto to myslałem ze silnik ma byc goracy i go dopastowałem pod sama hamownie temp miałem na N w dodatku było z jakieś 35 stopni na polu a tu mi goscie mówią ze przy takim ciepłym silniku moze byc straty do 5 koni .... nom ale niech 3 konie straci przez ta temperature a gdzie 10 ? :/ zmieniałem przy nim : cedewki swiece 10 tys temu wydech srodkowy i koncowy na zwykły zamiennik tydzien temu olej i filtr ole, pow, czekam na jakieś porady w tej sprawie
|
|
Problem lezy pewnie po stronie nauki: z tego co mi wpajano w szkole moc auta tzw katalogowa to moc mierzona bez obciązenia silnika tzn jest sobie silnik na biurku do niego podłączona aparatura i tak sobie mierza moc silnika . A co innego w aucie moc jest przekazywana poprzez skrzynie biegów półośki a skończywszy na kołach wiec po drodze jest gdzies "gubiona" i jest to normnalna rzecz. |
| 2009-01-26 13:14 | |
marcinson
 ford escort rs2000 Kraków | 2007-10-04 08:32:50 Cytat:
| 2007-10-03 21:51:46, dulin7 pisze:
sa rozne normy okreslania mocy silnika jakas amerykanska i niemiecka i jedna przewiduje prace silnika ze wszystkim z czym pracowalby w aucie a jedna tylko prace silnika z elementali niezbednymi do jego pracy a wiec pompa oleju aparat zaplonowy i wody. A gdzie tu pompa wspomagania alternator i czesem kompresor od klimy?? Ale ja itak bym sie z takim wynikiem o nic nie martwil i nie myslal nawet i remonciku Sprawdz przyspieszenia czy, albo o ile odbiegaja od serii?? Pozdrawiam!!!
|
|
dzisiaj moze bede miał sprzecik do pomiaru od o-100  ścigałem sie pare razy z kolegą z klubu PRZYPAL i bylismy na tej samej hamowni jemu wyszła seryjka .. 150 ps 202 niutki a mi bryndza i na kresce robi mnie o jakies 4 długosci auta :/ z tym ze mam 17stki i tuby wzmaki i sam więcej waże  a on ma usto nawet boczki ściągnięte  musze zapodać 15 stki i zobaczyć jak będzie  |
| 2009-10-10 09:19 | |
Wojo
 Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-10-03 23:46:40 Przecież Ci całkiem ładnie wyszło  To auto ma 15 lat (!) tyrania już za sobą! Z tego co pamiętam, jest to wartość jaka zwykle wychodzi dla silników 2.0 w niezłej kondycji. Jak masz przez to robić remont to nie ma sensu. A jak remont ma polegać na wymianie rozrządu itp. to na przyrosty mocy nie licz, choć i tak sie przyda  Jeśli chcesz uzyskać 150KM, nie wykonuj remontu silnika na oryginałach, tylko dłub. Bo inaczej ciężko będzie żeby tyle wypluł. ----------------- www.faveo.com.pl |
| 2013-09-13 14:35 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 ] |
|