2007-10-12 09:19:16
skutecznosc takiego zabiegu jest wysoka, jednak koledzy ze streetracing.pl troche zbyt 'lekko' podchodza do tego tematu. Po pierwsze w escorcie jest nie tylko przeplywomierz, ktory na ten czas nalezalo by odlaczyc (a w zwiazku z tym zapewnic nadmuch odpowiednia iloscia powietrza (zeby uniknac zlego skladu mieszanki, co w polaczeniu z woda moze sie zle skonczyc), poniewaz silnik nalzezy wprowadzic na wyzsze obroty podczas wtrysku wody (wg mojej wiedzy 3,5 - 4k). i tu pojawia sie pytanie kto to policzy i jak zapewni akurat taki nawiew? poza tym jest jeszcze czujnik temp powietrza i polozenia przepustnicy, nie wiem jak by zniosl mgielke, ciekawe czy jest od wewnatrz jakos uszczelniony. poza tym jest to taka swego rodzaju 'terapia szokowa' i nalezy ja powtorzyc kilka razy, no i z ta woda to trzeba bardzo ostroznie.. jesli nagaru byloby bardzo duzo mozna sobie pokryklac gladzie cylindrow.. a jesli wody byloby zbyt duzo to ... mam do sprzedania zestawik swapowy RS2000

hihi
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-10-12 09:20:27 ]