2007-10-12 13:03:07
Cytat:
|
2007-10-12 09:41:23, RavenMOH pisze:
Moj rekord w trasie to 7,9L gazu na 100km. Jechalem za moim ojcem emerytem, masakra niekiedy 80km/h po prostej. Nikomu nie zycze takiej udreki. A ogolnie to w miescie okolo 12L a w trasie 8,5 cykl mieszany 10L. Co do gazu to gowno , autko muli i jak ktos mi napisze ze nigdy nie mial problemow z instalka to klamie. Dla mnie np regulacja gazu bo autko muli lub za duzo spala to juz problem, no i te przerobki ehhh. Nie to co pb
|
|
Mowimy tu o nowoczesnych instalacjach gazowych, tzw. sekwencjach czyli wtrysk gazu a nie mieszalnikowych instalacjach gdzie czesto dochodzi do z ubozenia mieszanki co powoduje wzrost temperatury silnika itd.
Oczywiste jest tez ze nawet najlepsza instalacje jak ktos sie nie przylozy do montazu to gedzie ona oznaczala klopoty.
Jednakze ci wszyscy co pisza ze gaz sie oplaca i tylko Pb maja tez racje ale oni najczesciej jezdza okazyjnie lub po prostu ledwo odlozyli na samochod i na instalacje juz nie ma. Mowa oczywiscie o wlascicielach samochodow kilkuletnich lub kilkunastoletnich a nie o wlascicielach nowych za wiecej niz 100 tys zl bo wg mnie ich powinno stac byc na benzyne.
Osobiscie znam goscia ktory srednio co 3 lata kupuje samochod wart mniej wiecej 400 tys zl i laduje do niego gaz, sredni jego przebieg roczny jest 100 tys km, stwierdza ze podczas tego okresu zaoszczedza na 1/4 nowego samochodu a diesli nie lubi.
Dlatego jak masz na instalacje to zakladaj ale tylko w dobreych i sprawdzonych warsztatach a one maja zwykle dlugie kolejki. U mnie spalanie waha sie srednio w trasie od 8,5 - 9,5 l a w miescie okolo 12 l gazu, warto jeszcze wspomniec ze oprocz wydatkow na gaz czeka cie tez uzupelnianie paliwa w baku gdyz sekwencje nie przelacza sie od razu, musi osiagnac temperature silnik, minac pewien czas.