Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[125] najdluzszy dyfer [?]

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-06-30 18:34:23

jaki seryjny najdluzszy byl dyfer w fiacie 125p/poldku
lub jaki najdluzszy da sie do fiata 125 wstawic?


-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2008-02-01 11:10:30 ]
2020-03-15 22:23
  
 
 2006-06-30 22:04:50

da sie wstawić np.niezależny od każdego auta,np. bmw przełożenia ok 2

a kant/polonez to zdaje sie 3.9

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
2025-11-27 17:59
  
 
 2006-06-30 22:41:40

Polonez 1,9 11/41
Argenta TD 3,15 bodajże

-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
2023-05-31 21:03
  
 
 2007-01-25 10:30:43

a argenta 2.5D (bez T )jaki dyfer miala?

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2007-01-25 10:49:01

klik!


edit: aj, sorry, zalogować się trzeba.

Cytat:
Automatic napisał:
_____________________________________________
IV (wszystkie).......|V-132.......|.. V (132)....| V-argenta ----- gdzie przeważnie stosowany :
i III automaty ......| nowy typ..|stary typ....|
most| ...................| x 0,870 ---|-- x 0,913--| x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167 truck
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177 rover , kombi-van
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185 polonez 1,5
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194 polonez 1,6
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203 polonez diesel 1,9 f132/argenta diesel oraz 2.0
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211 z F 131/panorama 2.0 - biały kruk
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223 F132/argenta automat oraz argenta Volumex
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241 Argenta TD




-----------------
Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje."

[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2007-01-25 10:50:41 ]
2025-02-09 23:18
  
 
 2007-01-25 10:51:11

Cytat:
a argenta 2.5D (bez T )jaki dyfer miala?


3.73 taki jak 2.0 benzyna

-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2024-12-15 12:09
  
 
 2007-01-25 11:08:21

a czy ktos moze potwierdzic ze 2.5 TD mialo 3.15?
bo takie by mi odpowiadalo i takiego bym szukał

skrzynie sa te same jak rozumiem

[ wiadomość edytowana przez: kania_ dnia 2007-01-25 11:09:44 ]
2020-03-15 22:23
  
 
 2007-01-25 11:10:42

skrzynie te same poza slimakiem napedu predkosciomierza oraz przelozeniem 5 biegu, zaleznie od rocznika niewielka roznica, w tabelce automatica wszystko ujete. potwierdzam ze fabrycznie td mial 3.15


-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-01-25 11:11:31 ]
2024-12-15 12:09
  
 
 2007-01-25 11:20:51

Cytat:
2007-01-25 11:08:21, kania_ pisze:
a czy ktos moze potwierdzic ze 2.5 TD mialo 3.15? bo takie by mi odpowiadalo i takiego bym szukał skrzynie sa te same jak rozumiem

Ja CI To potwierdzę !
do użycia V przy tym moście TRZEBA mieć minimum 200.Nm TD ew VX podejdzie
a tabelka prawidłowo
V-max dla 5600rpm i opon 185/65R14 ew.175/70R14 -obw.=188cm
_____________________________________________
IV (wszystkie)...... |V-132nowy| V (132)... | V-argenta
i III automaty ......| ...............| stary typ .|
most| ............... . | x 0,870 --| - x 0,913. | x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241



-----------------




[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-01-30 08:50:22 ]
2007-02-27 15:13
  
 
 2007-01-25 11:25:05

kania rzezbi jakies 285 niutkow tak ze mu styknie na ten most

-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2024-12-15 12:09
  
 
 2007-01-25 11:31:24

No to 240 poleci !!!

-----------------
2007-02-27 15:13
  
 
 2008-01-30 17:42:38

W jakim tracku był dyfer o przełożeniu 4,55 z silnikiem na benzynie czy w disleku ??

-----------------
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
2024-11-09 07:02
  
 
 2008-01-30 22:22:24

W benzynowym.

-----------------
OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły.
2020-10-13 16:42
  
 
 2008-01-31 01:53:33

sorki za mały OT,ale mam pytanie

czy całe mechanizmy różnicowe od trucka 4.55 i od roverka 4.30 bedą bez problemu pasowały do 125p z kwadratowym dyfrem?

lub czy sam koło talerzowe i wałek podejdą??

-----------------
.. SZUKAM homologacji do FSO 1600 125p A5142 .
2019-02-23 12:11
  
 
 2008-01-31 12:28:48

Tak .Z tym nie ma problemu. Najlepiej w ogóle dorwać sama gruchę z dyfrem w środku i przełożyć ..tak chyba najprościej ..Pozdro a i dzięki za info .

-----------------
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
2024-11-09 07:02
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM