| | | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << | |
| | Autor | | kania_ F&F Sympatyk
 125p Krakow/Trzebinia | 2006-06-30 18:34:23 jaki seryjny najdluzszy byl dyfer w fiacie 125p/poldku
lub jaki najdluzszy da sie do fiata 125 wstawic?
----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2008-02-01 11:10:30 ] | | 2020-03-15 22:23 | | mar125 (M) Furious Moderator

 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2006-06-30 22:04:50 da sie wstawić np.niezależny od każdego auta,np. bmw przełożenia ok 2
a kant/polonez to zdaje sie 3.9 ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"
P.U.H. MARAKANT
Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek | | 2025-11-27 17:59 | | pavlus (S) Furious Moderator
 126p | 125p Kraków | 2006-06-30 22:41:40 Polonez 1,9 11/41
Argenta TD 3,15 bodajże ----------------- Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam | | 2023-05-31 21:03 | | kania_ F&F Sympatyk
 125p Krakow/Trzebinia | 2007-01-25 10:30:43 a argenta 2.5D (bez T )jaki dyfer miala? ----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną | | 2020-03-15 22:23 | | jacekes F&F Sympatyk
 125p Poznań | 2007-01-25 10:49:01 klik!
edit: aj, sorry, zalogować się trzeba.
Cytat:
| Automatic napisał:
_____________________________________________
IV (wszystkie).......|V-132.......|.. V (132)....| V-argenta ----- gdzie przeważnie stosowany :
i III automaty ......| nowy typ..|stary typ....|
most| ...................| x 0,870 ---|-- x 0,913--| x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167 truck
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177 rover , kombi-van
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185 polonez 1,5
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194 polonez 1,6
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203 polonez diesel 1,9 f132/argenta diesel oraz 2.0
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211 z F 131/panorama 2.0 - biały kruk
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223 F132/argenta automat oraz argenta Volumex
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241 Argenta TD
|
|
----------------- Szczyt oszukiwania samego siebie?
"Mój opel nie rdzewieje." [ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2007-01-25 10:50:41 ] | | 2025-02-09 23:18 | | Bart128 F&F Sympatyk
 Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2007-01-25 10:51:11 Cytat:
| a argenta 2.5D (bez T )jaki dyfer miala?
|
|
3.73 taki jak 2.0 benzyna ----------------- sedicivalvole
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw | | 2024-12-15 12:09 | | kania_ F&F Sympatyk
 125p Krakow/Trzebinia | 2007-01-25 11:08:21 a czy ktos moze potwierdzic ze 2.5 TD mialo 3.15?
bo takie by mi odpowiadalo i takiego bym szukał
skrzynie sa te same jak rozumiem [ wiadomość edytowana przez: kania_ dnia 2007-01-25 11:09:44 ] | | 2020-03-15 22:23 | | Bart128 F&F Sympatyk
 Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2007-01-25 11:10:42 skrzynie te same poza slimakiem napedu predkosciomierza  oraz przelozeniem 5 biegu, zaleznie od rocznika niewielka roznica, w tabelce automatica wszystko ujete. potwierdzam ze fabrycznie td mial 3.15
----------------- sedicivalvole
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-01-25 11:11:31 ] | | 2024-12-15 12:09 | | automatic
 | 2007-01-25 11:20:51 Cytat:
| 2007-01-25 11:08:21, kania_ pisze:
a czy ktos moze potwierdzic ze 2.5 TD mialo 3.15? bo takie by mi odpowiadalo i takiego bym szukał skrzynie sa te same jak rozumiem |
| Ja CI To potwierdzę !
do użycia V przy tym moście TRZEBA mieć minimum 200.Nm TD ew VX podejdzie
a tabelka prawidłowo
V-max dla 5600rpm i opon 185/65R14 ew.175/70R14 -obw.=188cm
_____________________________________________
IV (wszystkie)...... |V-132nowy| V (132)... | V-argenta
i III automaty ......| ...............| stary typ .|
most| ............... . | x 0,870 --| - x 0,913. | x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-01-30 08:50:22 ] | | 2007-02-27 15:13 | | Bart128 F&F Sympatyk
 Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2007-01-25 11:25:05 kania rzezbi jakies 285 niutkow tak ze mu styknie na ten most  ----------------- sedicivalvole
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw | | 2024-12-15 12:09 | | automatic
 | 2007-01-25 11:31:24 No to 240 poleci !!! ----------------- | | 2007-02-27 15:13 | | Barti125pGRT F&F Sympatyk
 FSO 125p Gliwice | 2008-01-30 17:42:38 W jakim tracku był dyfer o przełożeniu 4,55 z silnikiem na benzynie czy w disleku ?? ----------------- "Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986 | | 2024-11-09 07:02 | | enes
 FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2008-01-30 22:22:24 W benzynowym. ----------------- OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły. | | 2020-10-13 16:42 | | qbus125rally
 FSO 125p 1.5 C poznań | 2008-01-31 01:53:33 sorki za mały OT,ale mam pytanie
czy całe mechanizmy różnicowe od trucka 4.55 i od roverka 4.30 bedą bez problemu pasowały do 125p z kwadratowym dyfrem?
lub czy sam koło talerzowe i wałek podejdą?? ----------------- .. SZUKAM homologacji do FSO 1600 125p A5142 . | | 2019-02-23 12:11 | | Barti125pGRT F&F Sympatyk
 FSO 125p Gliwice | 2008-01-31 12:28:48 Tak .Z tym nie ma problemu. Najlepiej w ogóle dorwać sama gruchę z dyfrem w środku i przełożyć ..tak chyba najprościej ..Pozdro a i dzięki za info . ----------------- "Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986 | | 2024-11-09 07:02 | | | | |
|