Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[ASTRA F] - tylna wycieraczka

 Moderowane przez: GSI
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-12-30 13:25:50

No i wymontowałem złom - okazało się że ktoś już tam grzebał bo mechanizm w oryginale jest nitowany, a ten był skręcony na dorobione śruby.

Sam mechanizm przekładni był dobry - oczywiście zatarła się tuleja i z silnika elektrycznego został śmierdzący żużel.

Wizyta na lokalnym autozłomie i dostałem błyszczącą używkę za ździerską kwotę 120 zł (życzeń świątecznych nie licząc).

Używka z roku 95 i śmiga tak że boję się o wytrzymałość pióra

-----------------
2015-10-07 08:49
  
 
 2007-12-22 13:29:36

Cytat:
Ja wyczyściłem ją z rdzy i założyłem ponownie ale jeżeli masz dojście do nowej to czemu nie


jak najbardziej jak masz dostęp to wymień. jeżeli nie to tak jak napisał wyckosky

-----------------
[B] MONTAŻ SZYB SAMOCHODOWCH, FOLIOWANIE SZYB,AUTOALARMY,ZABEZPIECZENIA [/B]
2012-12-29 21:24
  
 
 2007-12-21 14:39:18

Cytat:
No dobra. Już wiem gdzie piszczy - pytanie brzmi jak reanimowaliście? Wystarczy przesmarować czy wymienić tuleję?


Ja wyczyściłem ją z rdzy i założyłem ponownie ale jeżeli masz dojście do nowej to czemu nie

-----------------
2018-02-27 14:38
  
 
 2007-12-21 07:32:32

No dobra. Już wiem gdzie piszczy - pytanie brzmi jak reanimowaliście? Wystarczy przesmarować czy wymienić tuleję?

-----------------
2015-10-07 08:49
  
 
 2007-12-20 22:46:43

Przerabiałem to tez w swojej Astrze jak zaczęło śmierdzieć to nie wróży to nic miłego moja sie po prostu zatarła na tulejce

-----------------
2018-02-27 14:38
  
 
 2007-12-20 19:23:14

tulejka nie jest na łożysku
jest tam z tego co pamiętam zapinka i sie wybija a jak chodzi to bez problemu wychodzi

-----------------
[B] MONTAŻ SZYB SAMOCHODOWCH, FOLIOWANIE SZYB,AUTOALARMY,ZABEZPIECZENIA [/B]
2012-12-29 21:24
  
 
 2007-12-20 11:33:28

A jak wygląda sprawa z tulejką - ona jest na wcisk czy na jakimś łożysku?
Gdyby silnik był sprawny to myślisz że wyczyszczenie i przesmarowanie wystarczy czy trzeba wymieniać?

-----------------
2015-10-07 08:49
  
 
 2007-12-19 21:19:46

jeżeli
Cytat:
Najpierw zaczęła coraz wolniej wycierać - potem stanęła w ogóle.

tak to stawiam na 99% że zatarł sie silniczek w tulejce gdzie wychodzi na zewnątrz. generalnie musisz wyciągnąć silniczek z tulejką. zamoczyć w jakimś płynie który rozpuści rdze. potem delikatnie wybić tulejkę, żeby jej nie zniszczyć. niestety jest prawdopodobieństwo ze silniczek sie spalił. ale z doświadczenia dzieje sie to raz na 20. wiec są szanse uratowania tanim kosztem. jeżeli nie chce sie grzebać można zawsze kupić cały komplet używany na allegro.

-----------------
[B] MONTAŻ SZYB SAMOCHODOWCH, FOLIOWANIE SZYB,AUTOALARMY,ZABEZPIECZENIA [/B]
2012-12-29 21:24
  
 
 2007-12-19 20:33:00

Padła mi tylna wycieraczka.

Pomóżcie mi zebrać myśli co i jak bo prosto z drogi piszę.

Najpierw zaczęła coraz wolniej wycierać - potem stanęła w ogóle.

Zaczęło coś śmierdzieć i zdechły wycieraczki z przodu spryskiwacze i klakson.

Wymieniłem bezpiecznik 30A nr.3 - rozebrałem osłonę klapy i odłączyłem gorący silnik wycieraczki.

Co teraz? Jaka procedura szukania usterki?

-----------------
2015-10-07 08:49
  
 
 
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM