2008-03-26 20:40:29
Cytat:
|
2008-03-26 19:52:55, Arolahti pisze:
mi to też wygląda na skrzynkę bezpieczników. Co do nierównej pracy silnika po zapaleniu to moze jakis zawór ci sie zwiesił
|
|
Nierówna praca to zapewne po odłączeniu akumulatora. Musiał się zaadaptować po 3-4 minutach mu przeszło.
Natomiast co do skrzynki to wg mnie nie to. Bawiłem się z nim z 1h i tak jak pisałem iskra była, paliwo podawał, wtryski działały a to już w zasadzie wszystko jeśli chodzi "podstawową" pracę silnika. W zasadzie uszkodzenie/odłączenie któregokolwiek czujnika owszem wpłynie na pracę silnika ale palił będzie. Jedynie czujnik połorzenia wału korbowego całkowicie unieruchomi silnik bo to od niego zależy synchronizacja zapłonu.
Po długich konwersacjach z kolegą doszliśmy do wniosku, że jedynym logicznym wyjaśnieniem, wykluczając usterkę elektryczną, jest przymarznięte paliwo/wtrysk. Odpalił na ostatnich kroplach i zabrakło mu paliwa. Postój dwudniowy w temp. 0 st.C na pewno nie jest czymś wyjątkowym ale nigdy nie wiadomo co lejemy do baków.
-----------------