Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Prośba o schematy elektryczne

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2008-06-16 22:16:36

Oczywiście napisałem głupoty, tam jest rzecz jasna plus i minus, a nie dwa minusy . Ale za to znalazłem usterkę: zanikł kontakt między przewodem zakończonym taką jakby szczotką i metalowym pierścieniem na kole kierownicy, który przez naciśnięcie przycisku łączy się z masą. Wystarczyło przeszlifowanie szczotki pilniczkiem i klakson trąbi aż miło. Dziękuję SENATOROWI za linka do schematów, przydały mi się w zrozumieniu zasady działania.
2025-04-02 15:09
  
 
 2008-06-16 20:23:24

Ilku, nie krzycz na mnie. W międzyczasie już się domyśliłem, że to są "dwa minusy".
Jeśli dobrze rozumiem całość, to naciśnięcie przycisku w kierownicy zamyka obwód stycznika, który z kolei zamyka obwód właściwego klaksonu. Mam rację? Jeśli nie działa stycznik, to przerwy trzeba szukać w obwodzie idącym przez kierownicę do stycznika, i dalej od stycznika do plusa, tak?
2025-04-02 15:09
  
 
 2008-06-16 19:53:28

Człowieku, masz wogóle pojęcie o elektryce??
Klakson do działania potrzebuje + i - tak??
No więc + idzie bezpośrednio, a - idzie z kierownicy. Jednak, żeby "przyjść" z kierownicy to musisz wcisnąć guzik. Ten guzik zamyka obwód, dlatego jeden kabelek w kierownicy to stały - a drugi to odejście tego - do klaksonu.
Kumasz??
Jak wciskasz guzik to ten - wędruje do klaksonu i klakson trąbi...
Już prościej nie umiem...

-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2008-06-16 19:46:42

Cytat:
2008-06-16 18:28:49, SENATOR pisze:
Skoro nie korzystasz z pomocy o ktora prosiles oraz jestes madrzejszy od kogos kto zna sie na tym jak nikt inny to OK dzialaj sam. Powodzenia [ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2008-06-16 18:30:21 ]


Nie powiedziałem, że jestem mądrzejszy. Jeśli tak to odebrałeś, to przepraszam, i proszę o wytłumaczenie: po co mi dwa kabelki w kierownicy?
2025-04-02 15:09
  
 
 2008-06-16 18:28:49

Skoro nie korzystasz z pomocy o ktora prosiles oraz jestes madrzejszy od kogos kto zna sie na tym jak nikt inny to OK dzialaj sam. Powodzenia



[ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2008-06-16 18:30:21 ]
2015-10-26 16:51
  
 
 2008-06-16 11:48:34

Cytat:
2008-06-16 09:06:00, SENATOR pisze:
z przycisku na kierownicy nie idzie żaden plus


U mnie do przycisku dochodzą dwa przewody: czerwony, który wchodzi do kolumny kierownicy, i czarny masowy. Ponieważ klakson przestaje czasem kontaktować przy kręceniu kierownicą, podejrzewam właśnie ten czerwony.
2025-04-02 15:09
  
 
 2008-06-16 09:06:00

schematy
tu sa schematy w dziale warsztat odnosnik schaltplane.

z przycisku na kierownicy nie idzie zaden plus tylko masa do przekaznika w skrzynce bezpiecznikow.ten przekaznik podaje plusa prosto z akumulatora przez bezpiecznik 29 na 2 syreny klaksonu.

jak sciagniesz schematy to jest to widoczne na lini od 431 do 433

-----------------
Unikatowy Senator B ,,Deep Blue"

Annon ebdelen edro bi ammen fannas nogothrim lasto beth lamen
2015-10-26 16:51
  
 
 2008-06-16 01:02:06

To jeszcze jedno pytanie: jak jest poprowadzony plusowy przewód od przycisku klaksonu w kierownicy? Idzie do bezpiecznika?
2025-04-02 15:09
  
 
 2008-06-15 18:55:17

Czy mógłbym prosić kogoś, kto ma, o podesłanie na maila schematów elektrycznych do A? Chodzi mi głównie o fragment, gdzie pokazane jest podłączenie klaksonu. Mój adres to m.golebiowski@gazeta.pl. Będę wdzięczny za pomoc.
2025-04-02 15:09
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM