Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Praca karoserji. Czy to normalne?

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-07-13 20:00:04

Wiesz ja też z tym mam problem i nie wożę"słonia"w bagażniku,co prawda dzwona zaliczyłem ale te trzaski pojawiły sie przed całym zajściem.W moim przypadku to chyba wina sztywnego zawieszenia jakie miałem założone wcześniej i co za tym idzie jednego z"lepszych"w Polsce zstanu dróg w obecnym woj.śląskim.Tragedia murowana,zreszta dlatego założyłem seryjny zawias.
2010-08-31 15:37
  
 
 2008-07-11 13:31:54

Czyli sie zgadzamy
no a wracajac do mojego pytania – jak by wygladalo wspawanie wzmocnien do karoserii, tak, zeby pracowala mniej lub aby zapobiec pekaniu karoserii w newralgicznych miejscach? W normalnych warunkach jest to malo sensowne, ale czasami auto jest rozbierane do “golasa” I wtedy moze warto wzmocnic karoserie.

-----------------
2020-12-14 12:26
  
 
 2008-07-11 12:32:13

Cytat:
2008-07-11 10:31:10, mkaminski100 pisze:
Sedana czyli nadwozia twardszego od kombi



o to stwierdzenie mi chodziło i oczywiście się zgadzam

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2008-07-11 10:31:10

Cytat:
2008-07-11 01:04:19, dARTi pisze:
nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc "twardszego" to najzwyklejsza omega A czyli jedno z najczęściej pękających aut nie wiem co w nim twardego... ...może zawieszenie ale to tylko pogarsza sprawę


Sedana czyli nadwozia twardszego od kombi (rozmowa ostatnio byla o pekajacym kombi). Nie wiem czy Lotus mial lepsze wzmocnienia karoserii z tylu niz Omega (pewnie nie ), ale z przodu mialy rozporke jak pamietam ( I tak malo istotne dla tylu).
Nie wiem co robiono z tym Lotusem. Byl kupiony dla silnika. Chlopakowi splonal warsztat z 2 silnikami (jeden swiezo odremontowany!!) wiec potrzebowal tylko wnetrznosci.



Spalone elementy


-----------------



P.S. Ktos ostatnio rozmawial o nierdzewnym wydechu do Omegi A (Carltona). W UK robia to w jednej z firm lub prosza jednego z kolegow o zrobienie.
Tak to wyglada Wydech
Kto wie gdzie podzial sie temat moze pokazac lub podkleic.

[ wiadomość edytowana przez: mkaminski100 dnia 2008-07-11 10:40:16 ]
2020-12-14 12:26
  
 
 2008-07-11 01:04:19

Cytat:
2008-07-09 11:39:11, mkaminski100 pisze:
Tu sa zdjecia twardszego auta



nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc "twardszego"
to najzwyklejsza omega A czyli jedno z najczęściej pękających aut
nie wiem co w nim twardego...
...może zawieszenie ale to tylko pogarsza sprawę





-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2008-07-10 23:53:22

Fakrycznie ,zaznaczone miejsca pekniec sa straszne. Kurcze zawsze jezdzilem kombiakami,ktore niegdys napewno byly wykorzystywane do wozenia obciazen.Ale sedana jeszcze nie spotkalem z takimi objawami.Gosciu chyba w Lotusie nie wozil kartofli z pobliskiego marketu Moim zdaniem auto to bylo po przejsciach i dlatego karoseria dostala tak w dupe. Rozbieralem kiedys zwyklego sedana,napewno bardziej wysilonego niz lotek i nie przypominam sobie takowych pekniec.

-----------------
"Na krzywe drzewo sam Salomon nie naleje..."
2014-12-18 17:34
  
 
 2008-07-09 11:39:11

Pekanie karoserii
Tu sa zdjecia twardszego auta, ale mocniejszego I widac ladnie jak wyglada pekajaca karoseria. Wiele Omeg cierpi na pekanie I zastanawiam sie czy wspawanie odpowiednich wzmocnien w miejscach gdzie peka lub moze pekac wzmocni strukture. Wiadomo, ze kazdy zgrzew oslabia material ale zgrzewanie takich “latek” moze byc problematyczne. Najgorzej jest z kombi I tam peka plyta podlogi gdzies pod siedzeniami. Szkoda wstawiac rozporki w bagazniku a w przednim zawieszeniu duzo nie dadza.

-----------------
2020-12-14 12:26
  
 
 2008-07-07 17:03:14

Cytat:
2008-06-24 06:08:32, BoruPl pisze:
Ta omega pewnie zapomniała co to sztywnośc W warsztacie z Gałowa stwierdzili że to zmęczenie materjału. W końcu to 95 rok. No i przyczyniło się też sztywne sportowe zawieszenie. Jednak to 1700 kg więc miała prawo a do tego te wrocławskie drogi. Jak powiedzieli na warsztacie jesli już sportowa zawiecha to tylko dobrej firmy i pełny kąplet jak rozpórki i.t.d. albo czekać na idealne drogi. Dzięki serdeczne za zainteresowanie. Pozdrawiam.



Może to nie zlikwiduje pracy karoseri, ale będziesz miał przynajmniej ciszę w aucie. TO



-----------------
2021-12-26 00:52
  
 
 2008-06-24 11:47:17

gdyby 100 szt maty załadował na te ome to pewnie by ją dociążył ale nie przejechałby pod trakcją

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2008-06-24 06:59:02

Cytat:
2008-06-23 22:15:38, Mariusz_P pisze:
A tak propos pracowania karoserii w omegach, zwlaszcza w kombi.Znalazlem zrodlo problemu:



Unimata nie jest na tyle cieżka aby tak obciążyć auto... Paczka waży ok 10kg.

Pozdrawiam Nelson
2017-03-24 10:43
  
 
 2008-06-24 06:08:32

Ta omega pewnie zapomniała co to sztywnośc W warsztacie z Gałowa stwierdzili że to zmęczenie materjału. W końcu to 95 rok. No i przyczyniło się też sztywne sportowe zawieszenie. Jednak to 1700 kg więc miała prawo a do tego te wrocławskie drogi. Jak powiedzieli na warsztacie jesli już sportowa zawiecha to tylko dobrej firmy i pełny kąplet jak rozpórki i.t.d. albo czekać na idealne drogi. Dzięki serdeczne za zainteresowanie. Pozdrawiam.
2014-03-12 21:58
  
 
 2008-06-23 22:15:38

A tak propos pracowania karoserii w omegach, zwlaszcza w kombi.Znalazlem zrodlo problemu:


-----------------
"Na krzywe drzewo sam Salomon nie naleje..."
2014-12-18 17:34
  
 
 2008-06-23 10:54:35

chłopaki wspawajcie klatkę, pospinajcie rozpórkami i nie szukajcie bzdur w zawieszeniu

auto straciło sztywność i wygina się skośnie wzgledem osi pojazdu (coś jak wykrzyżowanie w terenówce )
w kombi bardzo łatwo o taki stan ponieważ brak stałej przegrody za tylną kanapą a to bardzo kluczowy punkt karoserii

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2008-06-23 05:38:03

Zamki i zawiasy są ok. Dzisiaj jade na warsztat jak nie na jednym to na następnym powinni mi powiedziec. Mam dwa warsztaty gdzie mi powinni stwierdzic co to jest. Więc jak tylko sie dowiem to napisze co to było. Samemu nie dojde przyczyny. Sprawdziłem już wszystko co myśle za możliwe. Więc będzie lepiej jak zobaczy to ktoś kto sie zna na takich sprawach. Dziękuje za pomoc i życze wszystkim powodzenia.
2014-03-12 21:58
  
 
 2008-06-23 05:37:42

Zamki i zawiasy są ok. Dzisiaj jade na warsztat jak nie na jednym to na następnym powinni mi powiedziec. Mam dwa warsztaty gdzie mi powinni stwierdzic co to jest. Więc jak tylko sie dowiem to napisze co to było. Samemu nie dojde przyczyny. Sprawdziłem już wszystko co myśle za możliwe. Więc będzie lepiej jak zobaczy to ktoś kto sie zna na takich sprawach. Dziękuje za pomoc i życze wszystkim powodzenia.
2014-03-12 21:58
  
 
 2008-06-21 22:19:14

A nie masz wyrobionych zawiasów?????? drzwi nie mają luzów ??? nie opadły??
2015-04-18 11:03
  
 
 2008-06-21 20:25:23

Witam zaciekawił mnie temat ponieważ mam podobny problem,drzwi oczywiście przednie stukają nie tylko na wjeździe na krawężnik ale na każdej większej nierówności, na krótko pomogła wymiana zamków
(zakupionych u" mariosa ") potem problem powrócił . Auto bez dzwonu ,choć z racji na wiek trochę skorodowane ( 1996 MV6 kombi) i 400 tys km przebiegu . Żadnych śladów odkształcenia karoserii z tyłu nie zauważyłem, wymienię jeszcze gumy z tyłu na zawieszeniu może to coś pomoże.
 
 
 
 2008-06-21 20:24:27

Witam zaciekawił mnie temat ponieważ mam podobny problem,drzwi oczywiście przednie stukają nie tylko na wjeździe na krawężnik ale na każdej większej nierówności, na krótko pomogła wymiana zamków
(zakupionych u" mariosa ") potem problem powrócił . Auto bez dzwonu ,choć z racji na wiek trochę skorodowane ( 1996 MV6 kombi) i 400 tys km przebiegu . Żadnych śladów odkształcenia karoserii z tyłu nie zauważyłem, wymienię jeszcze gumy z tyłu na zawieszeniu może to coś pomoże.
 
 
 
 2008-06-20 23:41:19

Cytat:
Ale przed tym podjade na jakiś warsztat gdzie robia auta powypadkowe i takie tam może oni mi powiedzą czemu tak jest. Moze macie kogoś do polecenia we Wrocławiu i oklic? Pozdrawiam.


Jutro dam ci znac to moze moj znajomy blacharz by ja obejrzał.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2008-06-20 19:00:55

A tak przy okazji zaglądnąłeś pod spód tam gdzie podłużnice wyginają się ku górze w kierunku bagażnika ( chodzi o te 2 zagięcia)??? i na ich mocowanie do budy? Dostęp trudny ale warto oglądnąć one tam też gniją- sugestia z autopsji.
2015-04-18 11:03
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM