Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Uszczelka pod głowicą - kiedy wam padła?

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-09-24 23:13:35

Poprzednia Omega 2,5V6 1994r: 325 tyś km, gas od prawie 100 tyś i śmiga dalej;
Obecna 3.0V6 2000r, bez gassu, uszczelkę trzeba było zrobić po 190 tys km.
2025-09-05 14:49
  
 
 2008-09-24 21:17:11

290 kkm gaz od 130 kkm i nic

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2008-09-24 20:33:01

U mnie w Omedze B '98 2,0 16V Uszczelka padła przy 130tys km, padła nie tylko uszczelka ale był też "wżer" w głowicy. Nie dało sie tego splanować wiec musialem kupić nowa, przy okazji wymieniłem tez wszystki szklanki.
2024-07-25 10:34
  
 
 2008-09-24 18:40:11

nie zawsze uszczelniacz pomoze, u mnie przynajmniej na pewno by nie pomogl, bo zwyczajnie uszczelka skorodowala ze starosci

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2008-09-24 18:23:30

U mnie zaczęły ciec obydwie przy przebiegu 210 kkm (V6). Dużo nie myśląc, kontrolnie wlałem uszczelniacza firmy "Wurth", a było to ponad trzy lata temu i do tej pory mam spoksa, pomimo braku litości z mojej strony dla silnika i reszty mechanizmów (no i LPG na pokładzie). Teraz mam 280 kkm na liczydle i kurde jakoś nie chce ciec, więc chyba nie ma potrzeby tego ulepszać nową uszczelką... z powodu zbytniej starości uszczelki jeżdżącej od nowości (15 lat)

-----------------
2010-07-05 22:00
  
 
 2008-09-23 20:21:32

Cytat:
2008-09-22 12:52:44, mar141078 pisze:
Witam ! Mam pytanie do kolegów z doświadczeniem związanym z uszczelką pod głowicą- od pewnego czasu widzę mały przeciek na chłodnicy oraz wczoraj odkryłem spory wyciek na zaworze nagrzewnicy. Jeżdżę autem juz prawie dwa lata i nigdy nie miałem problemu ze stanem płynu chłodniczego. Czy przyczyną aktualnego stanu rzeczy może być uszkodzona uszczelka pod głowicą i w efekcie większe ciśnienie w układzie chłodzenia ? Silnik 2,2 16v + zło , stan licznika 161 tys km, na gazie ok 110 tyś. Mar



Wysokie ciśnienie w układzie to twarde węże jeżeli jesteś w stanie ścisnąć je palcami to jest ok. Zawór jest niestety już do wymiany po prostu po puścił. Uszczelka raczej jest ok po prostu wymień zawór na orginał. No i podstawa czy korek oleju jest bez mleka, czy przybył ci stan oleju, czy w zbiorniku płynu nie masz oleju-zawiesiny, kopcenie na niebiesko i tak dalej... odpal motor i sprawdz zbiornik na zimnym, skoki temperatury jest tego masa zapach płynu w kabinie.
2013-11-18 18:18
  
 
 2008-09-22 12:52:44

Witam !
Mam pytanie do kolegów z doświadczeniem związanym z uszczelką pod głowicą- od pewnego czasu widzę mały przeciek na chłodnicy oraz wczoraj odkryłem spory wyciek na zaworze nagrzewnicy. Jeżdżę autem juz prawie dwa lata i nigdy nie miałem problemu ze stanem płynu chłodniczego. Czy przyczyną aktualnego stanu rzeczy może być uszkodzona uszczelka pod głowicą i w efekcie większe ciśnienie w układzie chłodzenia ? Silnik 2,2 16v + zło , stan licznika 161 tys km, na gazie ok 110 tyś.
Mar

2012-02-23 19:47
  
 
 2006-03-12 18:08:49

u mnie poszla przy okolo200 000 km.teraz czeka mnie wymiana tyle ze kasy brak;/
2009-09-18 16:11
  
 
 2006-03-11 20:53:28

ładnie mnie wykasowali. Cały interes zamknoł się w 1050zł , w tym dwie nowe rolki na rozrząd ok 100zł, nowy termostat,-95zł; planowanie i sprawdzenie ciśnieniowo głowicy, frezowanie gniazd zaworów-400zł; nowe gumki, uszczelki itp. i robocizna.
2008-06-14 21:48
  
 
 2006-03-10 15:09:00

ja wlasnie koncze skladac x20xev po strzale uszczelki...
przebieg 120 000 km...
gaz od 6 000 na pokladzie...

nie sadze zeby instalacja gazowa miala jakikolwiek wplyw na uszczelke... ciezka noga i przegrzany motor... raptowne przyspieszenia i obroty w okolicach czerwonego pola

poprzednim autem na gazie zrobilem jakies 75 000km... ostra jazda... i auto sprzedalem w bardzo dobrym stanie...

natomiast gaz na 100% rozszczelnia skutecznie silnik... wiec zaczyna wszystko cieknac...jak ze starego zuka

savvy




-----------------
Caravaning :)
 
  
 
 2006-03-07 18:17:12

pociągne wątek dalej. Oma odmówiła posłuszeństwa, padła uszczelka pod głowicą. Mam tylko nadzieje, że sama głowica jest cała. Przebieg mojej omy wg licznika 152tys. Gaz na pokładzie od 130 tyś km. Czyli zarobiłem już na remont silnika
A tak całkiem poważnie to jestem załamany. Licze koszty, i będzie ciężko. Na szczęście tydzień temu koleś przytarł mi prawy bok, zobaczymy ile dostalne kasiorki z jego OC.
Oma miała dostać nowy lakier,
2008-06-14 21:48
  
 
 2006-02-18 11:48:52

No cieszę się, że wątek tak sie rozwinął. Skłaniam się teraz w kierunku "ciężkiej" nogi, bo o obsługę silnika dbam tak jak trzeba. U mnie było tak, że dobiłem uszczelkę na amen tym, że przejechałem pewną traskę w czasie o ponad 30 % szybszym niż zazwyczaj ( bez żony i dzieci można co nieco..). A zazwyczaj i tak dosyć szybko ją pokonywałem. Ale nie ma złego - będą przynajmniej zmieniopne uszczelniacze i dotarte zawory. Pozdrawiam wszystkich którym ciągle trzymają uszczelki mimo dużych przebiegów i..oby tak dalej
2006-03-24 22:19
  
 
 2006-02-17 02:30:15

Uszczelki nie padaja od ilosci przejechanych kilometrow tylko od sposobu jazdy i dbalosci wlasciciela... Wiadomo ciezka noga - ciezki problem. Brak oleju, czy brak plynu w chlodnicy - brak uszczelki.
Znajomy przejachal Omega B 2.0 16V 350 tkm na gazie i nic nie robil przy silniku. Tylko tak jak fomin napisal czesta wymiana swiec i przewodow zaplonowych.
Takie jest moje zdanie.
2007-12-23 16:15
  
 
 2006-02-16 07:52:21

przebieg 230 tkm 2.o16v gazownia od przebiegu 150 tkm
2 komplety kabli 3 komplety świec >>>> bez pdeudo wymiani remontów głowicy i panewek i innych bzdetów
nie dotykany silnik olej minerał <>
uszczelka narazie gut

-----------------
...
2020-11-01 21:57
  
 
 2006-02-16 01:11:42

Cytat:
2006-02-15 12:43:48, Szarbia pisze:
W V6 musi pasc z biegiem czasu.


z biegiem czasu nie może rywalizować żaden ludzki wynalazek
a co dopiero jakaś uszczelka w prymitywnym ustrojstwie, wydobywającym z materii energię

heh, chyba już mi starczy browaru na dziś

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2006-02-15 12:43:48

Cytat:
2006-02-14 15:18:00, autoseba pisze:
bardziej zależy od wieku pojazdu niż od przejechnych kilometrów .


W V6 musi pasc z biegiem czasu.
Przy duzych otworach na plyn chlodzacy w bloku i glowicach, uszczelki maja w tych miejscach kilka krotnie mniejsze. Tak wiec sa po prostu wyplukiwane.

-----------------
www.szarbia.com
2013-02-26 07:50
  
 
 2006-02-15 10:19:10

Cytat:
2006-02-14 22:49:02, kielkac pisze:
hehe pyt: uszczelka pod głowicą - kiedy wam padła? odp: nigdy (c20ne - gas)



pewnie dlatego, że C20NE to wyjątkowo udana i kuloodporna konstrukcja
oczywiście moim skromnym zdaniem

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2006-02-15 08:19:31

Cytat:
... brak chłodzenia paliwem,



chłodzi paliwo a nie chłodzi gass czego?

zaworów?
wtryskiwaczy?
całej głowicy?



-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2006-02-14 22:49:02



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-31 22:08:15 ]
2006-06-07 13:20
  
 
 2006-02-14 21:04:15

- wyższa tem spalanie,
- za uboga mieszanka,
- brak chłodzenia paliwem,

ale i tak sie opłaca, jeszcze....

-----------------
2025-11-14 21:21
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM