2008-07-28 23:17:47
......Odkręcasz ramkę licznika z przyciskami (2 śrubki do góry) - musisz mieć krótki śrubokręt krzyżakowy,
wyciągasz "do siebie" ramkę z przyciskami .....później zestaw kombinacji alpejskiej lewo-prawo-wyżej-niżej-przód-tył [...z 15x] aż się ta ramka wydostanie z objęć kierownicy,
Od tyłu ramki odłączasz przewody zasilające przyciski (masakra !!!!!!! p....... j........ k........ Koreańskie zabezpieczenia

)
podważasz zaczepy "gołego" przełącznika i wyciągasz go z ramki.
Jak podczas odłączania przewodów zasilających od przełączników ...pomylisz się i zwolnisz nie te zaczepy które trzeba, to rozbebeszysz przełącznik i dostaniesz sprężynką w oko
O rozkręcaniu poszczególnych przełączników znajdziesz w wyszukiwarce. Ja zamontowałem diody ...i mam spokój z przepalającymi się żarówkami
Powodzenia