Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Spalanie w mk7 1.6 16v

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-09-08 16:48:32

Cytat:
2008-09-05 09:20:06, archivi pisze:
Seba2020 qrcze... az strach pomyslec co by bylo, gdyby tyle na benie palil ;P 2ga generacja byla o tyle przyjemna, ze sam sobie ja wyregulowalem... tutaj nie ma latwo... szczegolnie na gwarancji;P jade odwiedzic serwis.. a silnik to 1.6 16V z instalacja STAG300 (chyba 300... rok temu za 2700zl) a jak ze swiecami i kablami jest? kable juz troche maja... swiece jakies 10kkm... nic nigdy nie szarpie... czy to moglo by o tyle zwiekszac spalanie?



Ja też jeżdżę na STAG'u 300 w 1.6 16V i mi ostatnio łyka 11-12l, czego nie uważam za dramat (ale przymierzam się do ponownej regulacji). Jak ją założyli i wyregulowali to palił w okolicach 9-10l - oczywiście mówie o jeździe w Krakowie co nie jest bez znaczenia na spalanie (korki potworki i tym podobne).

A tą instalacje gazową można samemu regulować - soft do ściagniecia z ac.com.pl (producent stag'a), kabel z allegro. Poza tym jest forum stag'a (strona j.w.).

-----------------
2009-11-08 21:44
  
 
 2008-09-05 09:20:06

Cytat:
2008-09-05 09:11:57, seba2020 pisze:
Kolego to co ty masz pod maską?? Jeśli 1.6 to jedz na regulacje, ja na instalce 2 gen. mam mniejsze spalanie niż ty na sekwencji??, i na dodatek nie mam zbyt nowych świec, przewodów WN i filtra gazu. Przecież na sekwencji powinien palić tyle co na pb prawie u ojca w wektrze gazu bierze pół literka więcej niż bęzynki



Seba2020 qrcze... az strach pomyslec co by bylo, gdyby tyle na benie palil ;P

2ga generacja byla o tyle przyjemna, ze sam sobie ja wyregulowalem... tutaj nie ma latwo... szczegolnie na gwarancji;P

jade odwiedzic serwis..
a silnik to 1.6 16V z instalacja STAG300 (chyba 300... rok temu za 2700zl)

a jak ze swiecami i kablami jest? kable juz troche maja... swiece jakies 10kkm... nic nigdy nie szarpie... czy to moglo by o tyle zwiekszac spalanie?
2012-01-03 18:59
  
 
 2008-09-05 09:11:57

Cytat:
2008-09-05 09:00:45, archivi pisze:
Jacekm_ jaka masz instalacje? mi na sekwencji teraz bierze ok 14l gazu.... + paliwko oczywiscie... tutaj mowie o jezdzeniu na krotkie odcinki (2x 10km + jakies tam do sklepu itp - dziennie) ostatnio mialem problem z pompa paliwa... 200km (w ciagu 5 dni) wyjezdzilem bez benzyny... odpalanie auta w trybie "awaryjnym" (na gazie odrazu) - spalanie wyszlo mi 16l/100km.... wiecej niz moj stary polonez na 2giej generacji ... czy w serwisie to jakos reguluja? aha.. filtry, oleje wymieniane na bierzaco... filtr gazu ma max 3000km. powietrza wymieniany 12000km temu, a przy wymianie filtu gazu dokladnie przedmuchany... pozdrawiam



Kolego to co ty masz pod maską?? Jeśli 1.6 to jedz na regulacje, ja na instalce 2 gen. mam mniejsze spalanie niż ty na sekwencji??, i na dodatek nie mam zbyt nowych świec, przewodów WN i filtra gazu. Przecież na sekwencji powinien palić tyle co na pb prawie u ojca w wektrze gazu bierze pół literka więcej niż bęzynki

-----------------
Czasem trzeba trochę pobłaznować, by ten kamień wtoczyć na sam szczyt...
2011-03-01 21:38
  
 
 2008-09-05 09:00:45

Cytat:
2008-09-02 09:22:04, Jacekm_ pisze:
Ja bym pojechał na regulację na Twoim miejscu. U mnie spalanie w mieście wynosi 9,5-10,5l gazu na sekwencji. Może nie jest to mało, ale to nie jest nowe auto i nie musi palić "czwórki na setkę".




Jacekm_ jaka masz instalacje?
mi na sekwencji teraz bierze ok 14l gazu.... + paliwko oczywiscie... tutaj mowie o jezdzeniu na krotkie odcinki (2x 10km + jakies tam do sklepu itp - dziennie)

ostatnio mialem problem z pompa paliwa... 200km (w ciagu 5 dni) wyjezdzilem bez benzyny... odpalanie auta w trybie "awaryjnym" (na gazie odrazu) - spalanie wyszlo mi 16l/100km.... wiecej niz moj stary polonez na 2giej generacji ...

czy w serwisie to jakos reguluja?

aha.. filtry, oleje wymieniane na bierzaco... filtr gazu ma max 3000km. powietrza wymieniany 12000km temu, a przy wymianie filtu gazu dokladnie przedmuchany...


pozdrawiam
2012-01-03 18:59
  
 
 2008-09-05 01:58:42

Dzięki za odpowiedzi.

Już niedługo mam nadzieję stanę się posiadaczem Escorcika
Pierwsze autko - także będzie sporo do nauczenia się.

Pozdrawiam.
2009-12-21 21:17
  
 
 2008-09-04 19:29:38

sam uzytkuje essa mk 7 1,6 16 V, silnik do tej pory mi niee odmowił posłuszeństwa, choc ma 90 KM to wystarczy po miescie i poza miastem,,,gorzej jak jest przeciazony (nie polecam go jesli ma sluzyc do ciezkich rzeczy), srednio mi spala ok. 8,5l/100 (czasami z klima), przyjalem to za norme, najnizej zeszlem do 7,6 (bez klimy) a max. prawie 12 (zima). A jesli ma sluzyc do czestych wypadow poza miasto i z obciazeniami to warto sie zastanowic nad motorem 1,8 l (105 KM lub 115 KM). Czesto mozna spotkac ten drugi wariant i powinien byc optymalnym wyborem na codzien. Mi silnik 1,6 wystarczy. Reszte oceny, mozliwosci, dokonania wyboru pozostawiam Tobie. Pozdrawiam

-----------------
COYOTE-25 na PolskaJazda.PL

------------------
www.pajacyk.pl
2013-03-24 16:37
  
 
 2008-09-03 23:56:34

Cytat:
2008-09-03 23:39:13, dent0n pisze:
Jakbyście tak z czystym sercem mieli doradzić to



Wybierz auto które CI się najbardziej podoba !
- poczytaj o silniku czy udany i pasuje do tej ,, budy ,,
- przed zakupem poproś kogoś co jeździ autami i patrzy ta twoje auto całkiem ,, zimno,, niech je oceni !
-auto ma Tobie sprawiać radość !!!
Rozsądek podpowie ropniaczek , lub auto zagazowane ---- (fajnie mieć kasę na 500 konne auto i na jego utrzymanie , ale to dla nielicznych .)

-----------------
... a z okna mam widok na morze bałtyckie !!
2016-04-25 23:30
  
 
 2008-09-03 23:39:13

No to trochę mnie pocieszyliście.

Ciężka sprawa zakup pierwszego auta. Na Escorta nie musiałbym się aż tak wykosztować no i mam nadzieję, że Fordzik jest w dobrym stanie - w końcu to ponoć klubowicz tutajszy

Jakbyście tak z czystym sercem mieli doradzić to Escort, Golf, Corsa, Civic, Bravo? Ja wiem, że bez roczników i silników i obejrzenia trudno tak napisać.. ale ja już im dłużej wybieram tym mniej wiem... I przepraszam za offtopic moderatora.
2009-12-21 21:17
  
 
 2008-09-03 23:22:31

Cytat:
2008-09-03 22:57:02, dent0n pisze:
Znajomy - także posiadacz Escorta (tylko, że Mk5) mówi, żebym nie brał tego 7 1.6 16V gdyż ponoć częste są w nim awarie silnika. Czy to prawda?


Znajomy poprostu będzie zazdrosny, że masz nowszy model auta...
Ja miałem dłuuugie lata mk7 1,6 i byłem bardzo zadowolony. Najlepszy dowód - że przesiadłem się znów do Forda...

-----------------
KOBIETA ZA KIEROWNICĄ JEST JAK GWIAZDKA NA NIEBIE... Ty ją widzisz, ona Ciebie nie!!!
#1406
2011-03-23 22:07
  
 
 2008-09-03 23:17:44

Cytat:
2008-09-03 22:57:02, dent0n pisze:
Znajomy - także posiadacz Escorta (tylko, że Mk5) mówi, żebym nie brał tego 7 1.6 16V gdyż ponoć częste są w nim awarie silnika. Czy to prawda?


Psuje się jak każdy inny silnik . Jak po przedni właściciel wymieniał w aucie wszystko na czas to będzie gitara . Jak jeździł aby dojeździć do sprzedaży -to nowy nabywca wymieni .
Jeśli chodzi o kompromis moc/spalanie to 1.8
Moc 2.0
Ropniaczki to wiadomo !
A blachy oj lubią rdze w naszych esssach .

-----------------
... a z okna mam widok na morze bałtyckie !!
2016-04-25 23:30
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM