Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Uszczelka pod głowicę do zeteca

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-09-20 13:46:47

Cytat:
2008-09-20 12:27:55, arekturbo pisze:
dziwne czytałem ostatnio z 2 razy ksiazke od zeteca i pisało ze sróby od głowicy są 3 krotnego użycia jak to jest?/ zrobie scana jak będe w poniedziałek nw domu i wżuce na forum



może i tak, ale po co ryzykować urwania ...

-----------------
2025-07-12 17:26
  
 
 2008-09-20 12:27:55

Cytat:
Przemek - nie zawsze trzeba planowac, to sie okaze po zdjeciu glowicy czy trzeba czynie. Natomiast zawsze trzeba dac nowe szpilki. pzdr


dziwne czytałem ostatnio z 2 razy ksiazke od zeteca i pisało ze sróby od głowicy są 3 krotnego użycia
jak to jest?/
zrobie scana jak będe w poniedziałek nw domu i wżuce na forum


-----------------
3x RST :D 89/89/90
2x Fiesta mk1 1.1:) +lpg:)
1x mk7 1,8 zetec + LPG [sprzedam]
2010-07-14 22:28
  
 
 2008-09-20 10:14:37

Głowice trzeba planować przy uszkodzeniu uszczelki. Nie zawsze, ale zdarza się, że trzeba oddać tez blok/kadłub silnika do planowania powierzchni styk głowicy z blokiem. Potem trzeba obliczyć stopień sprężania i wybrać odpowiednia uszczelkę (odpowiednia grubość).
2021-02-07 14:12
  
 
 2008-09-19 09:22:07

Cytat:
2008-09-18 22:57:08, vek1986 pisze:
a na moje pytanie to nikt nie zna odpowiedzi? :/



vek, w Twoim przypadku moglo byc tak,ze silnik przez czas jakis pracowal w wyzszej temperaturze, w zwiazku z czym olej byl rzadszy wiec wycieklo go wiecej. moglo to tez spotegowac uszkodzenie tej uszczeki pod pokrywą zaworów. gdyby poleciala Ci uszczelka pod glowica to mialbys jeszcze szereg innych zaklocen pracy silnika. sprobuj zdiagnozowac dlaczego wywala Ci olej ciagle w tym miejscu - na pewno dobrze dociagales szpilki od pokrywy?

Przemek - nie zawsze trzeba planowac, to sie okaze po zdjeciu glowicy czy trzeba czynie. Natomiast zawsze trzeba dac nowe szpilki. pzdr

[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-19 09:23:56 ]
2012-02-03 14:40
  
 
 2008-09-18 22:57:08

a na moje pytanie to nikt nie zna odpowiedzi? :/
2024-09-26 10:30
  
 
 2008-09-18 17:08:36

Cytat:
2008-09-18 16:51:30, przemek_81 pisze:
A ja się podepnę i spytam, czy przy wymianie uszczelki pod głowicą przy przebiegu 190 kkm konieczne jest planowanie głowicy?



Przydało by się ją z Planować koszta nie są wielkie rzędu 100/150zł


Cytat:
jax62 .... Tak Seryjnie żadnym Autem które ma uszczelkę pod głowicą walniętą nie należy się poruszać

mam Pytanko czy posiadasz LPG w tym Aucie



-----------------
2013-07-21 21:47
  
 
 2008-09-18 16:51:30

A ja się podepnę i spytam, czy przy wymianie uszczelki pod głowicą przy przebiegu 190 kkm konieczne jest planowanie głowicy?

-----------------
Dzieli nas mało, a łączy wiele,
silnik krokowy, przełącznik zespolony, wahacza tuleje.....
2011-08-31 14:22
  
 
 2008-09-18 15:29:41

Kolego jax62 , jak rzeczywiscie zdecydujesz sie zmienic mechanika to zapraszam do siebie, do Chorzowa, nie masz daleko! W podpisie masz wszystkie namiary gg i tel do mnie!
Jak cos to zapraszam! Pozdrowionka

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 2008-09-18 11:00:34

podlacze sie do tematu zeby nie tworzyc nowego...
Mam maly wyciek z pod uszczelki zaworow (1.8 16v 105 kucy) wymienialem juz drugi raz ta uszczelke i znowu ja popsulo w tym samym miejscu (na wglebieniu na wysokosci cewki zaplonowej)
lekko wycieka tamtedy olej i leci na skrzynie biegow... ale to pomijam.
Jakis czas temu padl mi termowlacznik i wentylator nie zadzialal... Zdarzylem zgasic samochod gdy wskazowka byla na pograniczu konca skali normal a czerwonego pola.. po tym incydencie zauwazylem ze zniknelo troche oleju a cewka zaplonowa jest lekko tlusta.. Od temtego czasu na skrzyni znalazlo sie wiecej oleju. Przed wczoraj wycieralem skrzynie zeby zobaczyc jak mocno na nia leci, i dzisiaj zauwazylem ze leci mocniej niz zwykle. Nie sprawdzilem poziomu oleju bo zanim zajrzalem pod maske to jezdzilem autem.
Zastanawiam sie czy to leci z pod pokrywy zaworow czy moze uszczelka pod glowcia padla? Nie moge odkrecic cewki zaplonowej i zobaczyc dokladnie skad to leci. Jakies sugestie Panowie?
2024-09-26 10:30
  
 
 2008-04-05 22:43:55

o ile uszczelka przepuszcza wode do cylindrow to przewody od chlodnicy beda twarde od cisnienia w cilindrach(bo jest wieksze) natomiast kropelki wody moga sie brac od pracy metalu (cieplo zimno) najlepiej sprawdzic cisnienie na garach to bedzie wiadomo oraz kolor plynow
2009-07-10 23:51
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM