Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zaczarowany kod błedu 19 ???

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2008-09-23 13:01:33

no tak, ale mi wtedy padł "czujnik prędkości wału korbowego" a nie wałka-ów rozrządu

Cytat:
Kody tylko dla M1.5.2
19 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej

019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał






-----------------
Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje - prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
2024-03-25 15:00
  
 
 2008-09-23 12:32:07

Witam. Posiadam Omege z takim samym silnikiem. Miałem taki błąd po kapitalce. Okazało się że kabel od czujnika stukowego oparł sie o kllektor wydechowy. Kabel czujnika był przetopiony. Czujniki są dwa z prawej i lewej strony pod kolektorami. I właśnie też miałem błąd 19. Jeśli Jesteś z Wrocławia dla pewności mam w zapasie czujnik wałka. Podjedziesz wtedy w umówione miejsce i sprawdzimy. Wymiana to 5 min. To wykluczysz czy to czujnik wałka. Pozdrawiam.
2014-03-12 21:58
  
 
 2008-09-21 23:53:50

nie mogę znaleźć tego wątku,ale miałem to samo tz.padnięty czujnik !
i jak się silnik nagrzał to gasł
przestygł to odpalił,po 200 zgasł i tak w kółko,ale do domu (z miasta) dojechałem


-----------------
Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje - prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
2024-03-25 15:00
  
 
 2008-09-21 20:46:19

WYCZYŚCIĆ!

-----------------
2012-12-16 13:16
  
 
 2008-09-21 13:20:27

no tak bo zasadniczo w tym czujniku nie ma co sie uszkodzic ( podobno ) gdyz jest to niby tylko jakis magnes czy cos takiego.
Bede musial przeprowadzic podana operacje
tylko zastanawia mnie dlaczego skoro wywala taki blad kontrolka silniczka sie nie zapala ???
2012-08-18 21:44
  
 
 2008-09-21 11:45:51

..Zanim wymienisz sprawdz czy jest ok tak jak napisali koledzy wyzej.. Miałem jakis czas temu starcie z kotkiem i obaj blizniaczy do twojego.. Okazalo sie ze kotek rozszabrował coś, kabel kaput i ot co.. Lutownica i po kłopocie A jeśli już to:


1. Samochód na kobyłki i zdjęcie lewego przedniego koła (od kierowcy)

2. Zaraz obok filtra oleju jest wkręcony czujnik. Zamocowany jest na jedną śrubę Torx, bodajże 8

3. Odkręcamy ją, podważamy lekko czujnik płaskim śrubokrętem i powinien się wysunąć.

4. Odcinamy czujnik, zdzieramy osłonę termiczną.

5. Wyjmujemy wtyczkę w komorze silnika, a w zasadzie to z podszybia i wypinamy czujnik.

6 .Teraz po odcięciu czujnika i zerwaniu izolacji, da się wyszarpać cały przewód.

7. Zakładamy nowy zwracając szczególną uwagę na to, żeby kabel nie dotykał kolektora wydechowego.

8. Spinamy wtyczkę, zakładamy koło i heja, gotowe.



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2008-09-21 11:48:36 ]
2012-12-16 13:16
  
 
 2008-09-21 10:58:32

a gdzie tego czujnika szukac ???
Bo V-ka ma czujek od groma
2012-08-18 21:44
  
 
 2008-09-21 02:22:24

Cytat:
ooo buu dlaczego tak zle zyczysz mi ???




nigdy wiecej nie bede pisal postow o tej porze w tym stanie... nigdy wiecej...

sorry mialo byc ze "nie zycze" oczywiscie !!!
ehh... jeszcze raz sorry

sprawdź czujnik omomierzem, przeczyśc wtyczke i gniazdko, oblookaj kabel, spróbuj odpalic na wypiętym - czy odpali...?
fiksujący czujnik będzie się objawiał trudnościami w odpalaniu auta a może wręcz zgasnąc jak kiedyś moje audi... na środku skrzyżowania (żeby nie bylo za łatwo i za prosto w życiu).

idę spac trochę ciemno już na dworze

pozdrawiam
Michał


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2008-09-21 02:31:08 ]
2018-11-21 22:22
  
 
 2008-09-21 01:59:17

Bład pokazuje mi na odpalonym. silniku tylko ten jeden !!!
Cytat:
2008-09-21 01:49:15, michcio_007 pisze:
jeśli czujnik jest kopnięty to w skrajnej sytuacji nie odpalisz auta - czego oczywiście Tobie życzę pozdrawiam Michał



ooo buu dlaczego tak zle zyczysz mi ???
2012-08-18 21:44
  
 
 2008-09-21 01:49:15

Cytat:
błąd 19 czyli coś z czujnikiem walu - nic z autem się nie dzieje , kontrolka silniczka nie pali się. Po wykasowaniu błędu i ponownej diagnostyce wszystko jest OKI ale jak zgaszę auto i ponownie odpalę błąd pojawia się znowu.



błąd masz na wyłączonym czy pracującym silniku?
jeśli na wyłączonym to powinieneś miec jeszcze błąd czujnika od wałków.

sprawdź opornośc czujnika przy wyłączonym zapłonie i zdjętej wtyczce i porównaj z danymi wzrocowymi.

Cytat:
jakie mogą być konsekwencje tej usterki i co z tym zrobić ??? Czeka mnie w najbliższym czasie spora trasa i nie chciałbym jakiejś niefajnej awarii w drodze.



jeśli czujnik jest kopnięty to w skrajnej sytuacji nie odpalisz auta - czego oczywiście Tobie nie życzę

pozdrawiam
Michał


-----------------


editeeeed - klawiaturka sie dwoila i troiła...

[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2008-09-21 02:23:35 ]
2018-11-21 22:22
  
 
 2008-09-20 23:32:17

Posiadam interfejs tech 2.
po zmianie uszczelek pod pokrywami zaworów , zmianie świec i kabli WN zaczęło wywalać mi błąd 19 czyli coś z czujnikiem walu - nic z autem się nie dzieje , kontrolka silniczka nie pali się.
Po wykasowaniu błędu i ponownej diagnostyce wszystko jest OKI ale jak zgaszę auto i ponownie odpalę błąd pojawia się znowu. O CO TU CHODZI ??? jakie mogą być konsekwencje tej usterki i co z tym zrobić ???
Czeka mnie w najbliższym czasie spora trasa i nie chciałbym jakiejś niefajnej awarii w drodze.
Prosze o pomoc i poradę.
2012-08-18 21:44
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM