2014-02-21 14:03:45
Tam masz instalację prostą jak drut,
Gruby + i - do rozrusznika,
żarówkę do czujnika ciśnienia oleju,
+ na elektrozawór na pompie,
+ na sterowanie rozrusznikiem i brym.
A jeszcze grzanie świec przez chwilę.
Jak paliwo jest rozprute to podłącz wężykiem do filtra odpowietrz zalej pompę przez zasilanie i przelew popuść wężyki z wtrysków i pokręż trochę rozrusznikiem żeby się wtryski odpowietrzyły.
Możesz oczywiście sprawdzić ciśnienia sprężania przez świece żarowe tylko pompa trochę przeszkadza.
A sam silnik mocno pancerny, trzeba się bardzo postarać żeby go zabić. Mój przeżył urwanie napędu od pompy oleju ( wymieniłem tylko wałek napędzający ) i zerwanie rozrządu bez zdejmowania głowicy ( 3 dźwigienki i nowy pasek )

-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam