Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Nawiew

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-01-07 17:01:02

Cytat:
2009-01-07 09:15:41, chalu87 pisze:
nie na chama bo od zawsze tak było i nie tylko u mnie i u kolegi tez tylko ze zimno było jak sprawdzałem i myslałem ze tak ma byc..


słowo ciężko jest względne...najlepiej jakbyś porównał jeszcze w innym essim.
2020-07-13 14:06
  
 
 2009-01-07 09:15:41

Cytat:
ps. jak czegoś nie można przekręcić to się sprawdza dlaczego a nie kręci na hama i potem pęka pokrętło



nie na chama bo od zawsze tak było i nie tylko u mnie i u kolegi tez tylko ze zimno było jak sprawdzałem i myslałem ze tak ma byc..
2010-06-27 19:50
  
 
 2009-01-07 09:10:35

Cytat:
2009-01-07 09:07:08, chalu87 pisze:
a ja mam takie pytanie czy wam tez ciezko działaja pokretła od regulacji ciepło zimno i ustawienia gdzie ma dmuchac powietrze?? bo mi sie az urwało pokretło, jak sie zagrzeje ciepłe zimne to lekko chodzi a to 2 zawsze.. linki sie przytarły?? dlaczego tego nie zrobili jak w mondeo czy innych elektryczne



bo eskort to niskobudżetówka

nasmaruj linkę (a raczej drut), dźwigienkę i powinno chodzić lepiej...


ps. jak czegoś nie można przekręcić to się sprawdza dlaczego a nie kręci na hama i potem pęka pokrętło

-----------------
Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam


Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany
2017-12-25 15:49
  
 
 2009-01-07 09:07:08

a ja mam takie pytanie

czy wam tez ciezko działaja pokretła od regulacji ciepło zimno i ustawienia gdzie ma dmuchac powietrze?? bo mi sie az urwało pokretło, jak sie zagrzeje ciepłe zimne to lekko chodzi a to 2 zawsze..

linki sie przytarły?? dlaczego tego nie zrobili jak w mondeo czy innych elektryczne
2010-06-27 19:50
  
 
 2009-01-07 08:45:32

różnie to się dzieje ze względu na budowę kanałów przy samej nagrzewnicy zwłaszcza w MK5. Najdłuższe kanały są te skrajne i mają najwięcej szczelin pod kokpitem. Jedyna rada to uszczelnić po rozebraniu kokpitu, a wyczyszczenie z liści też się przyda. Dobrze jest też dokładnie przyjrzeć się regulacji kierunku nawiewu, bo lekki ruch pokrętła i kierunek zmienia się dość gwałtownie.
2020-07-13 14:06
  
 
 2009-01-06 22:24:48

a jakby tam kompresorem przedmuchac ?hehe nie wiem czy to dobry pomysl tylko tak sugeruje bo moze u siebie bym przeczyscil :p
2014-02-08 20:35
  
 
 2009-01-06 21:32:21

a moze masz tam kota
zdejmnij panel przedni (ten od pokretel) i bedziesz mial w miare dostep. ewentualnie podem jakims drutem posmyraj w kanalach i sluchal czy nie ma lisci
2010-08-28 19:38
  
 
 2009-01-06 19:36:48

Cytat:
2009-01-06 19:32:40, escort-bytom pisze:
jak rozkrecic te wszystkie nadmuchy albo zeby dostac sie do srodka ?



Powodzenia ... W Escorcie nie wiem,ale w CC wpadl mi duzy lisc i prawie cala deske rozebralem zeby dostac sie do kanalow powietrznych

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2009-01-06 19:32:40

tak sjepka , jakbys mial racje z czyms ... jaak wlacze nawiew np , tylko na szybe a reszte zamkne to bardzo piszczy a jak otworze wszystko to slysze jakby taki odlgos ze cos tam moze byc , jak rozkrecic te wszystkie nadmuchy albo zeby dostac sie do srodka ?
2010-09-29 10:18
  
 
 2009-01-06 19:27:23

A nie slychac ze nie ma w srodku czegos??? Mozliwe ze w lewym nawiewie mozesz miec np.lisc

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM