Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem z odpalaniem nie trzyma obrotów

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-02-10 21:57:59

Witam.mam znów problem z espero
Nie moge odpalic jak nie wcisne gazu,jak juz wcisne gaz odpala i nie trzyma obrotów i gaśnie.na benzynie jak i na gazie.Co mam zrobic pomocy
 
  
 
 2009-02-11 06:36:06

Cytat:
2009-02-10 21:57:59, Mieszczan pisze:
Witam.mam znów problem z espero Nie moge odpalic jak nie wcisne gazu,jak juz wcisne gaz odpala i nie trzyma obrotów i gaśnie.na benzynie jak i na gazie.Co mam zrobic pomocy



Przyczyn może być wiele: temu, że po odpaleniu nie trzyma obrotów i gaśnie winien może być uszkodzony silniczek krokowy, równie dobrze może się gdzieś przycinać linka gazu, (ubiegłej zimy linka gazu mi się zacinała i obroty nie schodziły poniżej 2,5 tys obr/min). Mogła się też zaciąć oś przepustnicy. Na chwile obecną tylko tyle przychodzi mi na myśl.

-----------------
2021-02-19 22:48
  
 
 2009-02-11 08:00:28

wydaje mi się że to silnik krokowy.
2024-08-13 14:42
  
 
 2009-02-11 09:56:39

dziwne gdzis odpalam i trzyma obroty .podkreciłem troche na gazniku.Jak przełaczamna gaz to czasmi mi zgaśnie jak nie przytrzymam sprzegła i nie dodam gazu.
 
  
 
 2009-02-11 10:01:09

Cytat:
2009-02-11 09:56:39, Mieszczan pisze:
dziwne gdzis odpalam i trzyma obroty .podkreciłem troche na gazniku.Jak przełaczamna gaz to czasmi mi zgaśnie jak nie przytrzymam sprzegła i nie dodam gazu.


na gazniku??dziwna sprawa

-----------------
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić.
2025-09-25 12:47
  
 
 2009-02-11 10:05:20

znaczy na rekulacji .no na tej zylce co dodaje gazu.
 
  
 
 2009-02-11 10:40:05

No to nie jest dobrze. Odpowiedzialnym za wolne obroty jest silnik biegu jałowego (krokowy). To on otwiera bądź zamyka kanał, który jest obejściem przepustnicy. Jeśli wszystko jest w porządku to przy całkowicie zamkniętej przepustnicy samochód zasysa powietrze (zasilanie benzyną) lub mieszankę powietrzno gazową (LPG) właśnie tym kanałem, a sterownik silnika za pomocą silnika krokowego tak steruje przepływ, aby utrzymać obroty na właściwym poziomie.
2024-08-13 14:42
  
 
 2009-02-12 10:16:33

A nie braliście pod uwagę kopułki rozdzielacza? ja miałem taki sam problem po odpaleniu jak nie trzymałem gazu to zaraz zjeżdżał na sam dół i gasł, po wymianie kopułki i palca jak ręka odjął, przy okazji wymieniłem przewody i świece, od tamtej pory jak marzenie.
2009-05-04 13:47
  
 
 2009-02-20 15:13:41

moze zobacz w jakim stanie mas cewke impulsatora (wewnatrz kopulki )tez moze byc wypalona juz. o ile pamietam na mierniku powinna pokazywac 0,8 opornisci
 
 
 
 
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM