Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[K]Slizg Małego Łancuszka C30SE - Marzenie?

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-02-17 21:15:18



-----------------
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-02-17 21:11:40

Spoko ślizgo napinacz
Jakies tam ceny robiłem Aso versus Stachowiak
kiedys pewnie dawno i nie prawdda (euro po 4,9)


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2009-02-17 21:15:37 ]
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-02-17 00:41:31

No spoko ale w cene wchodzi tez lancuch i zebatka? a ten slizg po lewej napina lancuch czy nie? popycha go tloczek zasilany olejem. przeciez lancuch bez tego jest luzny a jesli ta czesc sluzy do zwiekszenia naprezenia to mozna ja nazwac napinacz. prawda? albo niech bedzie slizgonapinacz taki kompromis (w sumie jak zwal tak zwal ale wiemy o co chodzi) aha i mozesz powiedziec gdzie dokladnie moge to dostac w tej cenie? jakies namiary?


[ wiadomość edytowana przez: grzes7777 dnia 2009-02-17 00:53:54 ]
2010-02-28 16:42
  
 
 2009-02-16 23:42:19

Cytat:
2009-02-16 22:57:05, fatboy82 pisze:
90100? to chyba bardzo optymistycznie



nie.
standard to 120 kkm.
pierwsze modele Be to 60 kkm, później zmodyfikowano system napinaczy/rolek i wydłużono przebieg

tam jesk kawał paska, żadna popierdółka


-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2009-02-16 22:57:05

90100? to chyba bardzo optymistycznie

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2009-02-16 19:43:14

Cytat:
2009-02-16 17:22:42, PiotrS pisze:
"w tym komplecie za 550 zl?" to w V6 co 60 tys km


jak już dyskusja o pietruszce to sprostuję:
pompa + rozrząd do V6 = 460pln brutto
wymiana rozrządu V6 = co 120tys w praktyce co 90-100tys km
2024-01-14 01:03
  
 
 2009-02-16 17:22:42

no w sumie 2 slizgi (z czego jeden napina lancuch)

który?

Napinacz to napinacz i jak sama nazwa wskazuje służy do napinania. Uff znalazłem co prawda zdjęcie bez ale dasz radę?



A ślizg do ślizgania.



"w tym komplecie za 550 zl?"

to w V6 co 60 tys km

a w R6 można co 180 tys można co 120 tys to w/g mnie maksimum i do wymiany.

W lotku chłopaki krzyczą o spokojnym śnie przy 60 tys ale to zostało sprawdzone sopioro empirycznie.

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2009-02-16 17:41:45 ]
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-02-16 17:06:40

no w sumie 2 slizgi (z czego jeden napina lancuch) ale tylko o to mi chodzi. a co jest dokladnie w tym komplecie za 550 zl?
2010-02-28 16:42
  
 
 2009-02-16 11:41:57

a co wy sobie probujecie udowodnic? to wyglada jak klotnia dwoch dzieciakow w piaskownicy kto ma lepszego ojca

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2025-09-13 03:14
  
 
 2009-02-16 10:49:44

z mojego nic nie cieknie choć nigdy nie ruszłem pokryw

fakt wymieniałem trójnik z tyłu za silnikiem i lekko na niego kląłem... ale spowodowane to było brakiem odpowiednego "ściskacza" do zdejmowoania tych pieprzonych obejm

komplet rozrządu 550 z pompą skf



-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2009-02-16 07:00:01

.....napinacz duzego lancucha ....

czy

2 slizgi.

????????


-----------------
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-02-15 22:53:59

Heh a moze ktos podpowie gdzie dostane tanio napinacz duzego lancucha do c30se? bo tak szukam i mi tu ceny okolo 700 zl krzycza w sklepach za 2 slizgi.
2010-02-28 16:42
  
 
 2009-02-14 16:00:45

Z C30SE jest o tyle dobrze, że jak już wywalisz kase i zrobisz porządny remont to zapominasz o zaglądaniu pod maskę
No a z Vki co chwile coś cieknie...

-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2009-02-14 15:42:15

Cytat:
2009-02-14 06:19:15, zibik3 pisze:
Piotr co do wymiany cewki to masz 100% rację jak mi padla to mało cena mnie nie dobiła, a sama wymiana to mało powiedziane trzy godziny leżałem na silniku żeby choć jedną śrubę załapać o wymianie przewodów niewspomnę



Marudy z was. Cewka zaden problem i tak samo ten lacznik.
Tylko trzeba wiedziec jak. Jak ze wszystkim.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2009-02-14 10:11:15

Korde z niecierpliwoscia za kazdym razem czekam na kolejne odslony serialu R6vsV6

Ps. nie wiem do czego to zmierza i o co wam kaman .

Ps 2 na te pogadanki jest iny watek bo tu sie zrobil z tego off top

[ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2009-02-14 10:12:20 ]
2015-10-26 16:51
  
 
 2009-02-14 09:59:39

...natomiast C30SE był zaprojektowany pod mody, DTM, turbo itp itd.


jak to jest, że księgowy silinik po 200-300 kkm ma nadal zaplanowane przez producenta parametry i wymaga tylko standardowej obsługi serwisowej, a ten super hiper rodzynek R6 już po 100 kkm nie trzyma serii?
by ją spowrotem odzyskał wymaga rozbiórki na części pierwsze, wymiany części wartych kilka tysięcy, wymiany kompletnego rozrządu, który mimo, że jest na łańcuszku lubi się zerwać w najmniej oczekiwanym momencie, mimo, że przebieg ma nieduży, zmasakrować w najlepszym razie tylko 12 zaworów.
a ta zabawa z pogubionymi koniufami, ....bo zębatki, łańcuszki i napinacze już nie nowe, to jest to

co ile trzeba wymieniać rozrząd, żeby mieć pewność że się łańcuch nie zerwie, osiągi nie pogorszą się, a ślizg nie rozsypie i nie narobi troszkę większego bałaganu?

-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2009-02-14 08:52:39

Mielcarek heheh z geta Mega robią 600 koni,

a tu jedn z mocniejszych


Silnik v6 nie byłe silnikem do rasowania był poprostu "ksiegowym" silnikiem i tyle.

Zibik3 twoi koledzy męczą sie z tym okrutnie.



-----------------
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-02-14 06:19:15

Piotr co do wymiany cewki to masz 100% rację jak mi padla to mało cena mnie nie dobiła, a sama wymiana to mało powiedziane trzy godziny leżałem na silniku żeby choć jedną śrubę załapać o wymianie przewodów niewspomnę
Cytat:
e tam gorsze w tych waszych fałkach jest wymiana cewek oraz tylnego łącznika płynu chłodzącego

2017-04-10 23:39
  
 
 2009-02-13 23:19:07

Cytat:
2009-02-13 17:59:50, PiotrS pisze:
e tam gorsze w tych waszych fałkach jest wymiana cewek oraz tylnego łącznika płynu chłodzącego A cena ze to ustrojstwo jest spoko nie narzekać. Co do fałki Darti rzekłeś jest do dupy ... 370 koni z tego nie zrobiono. Lotusem nie nazwano... auta na mega sensacji nie zrobiono, zwykłe fał sześć jakich wiele... kwas!



co do 370 KM to można Mielcarka zapytać ile bez ślimaków wyciska z X30XE.
No ale on sie nie liczy bo nie nia ma homologacji i zapewne po drogach publicznych nie polata


-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2009-02-13 22:22:46

daj znać jak będziesz to zamawiał czy kupował - własnie mam zamiar rozebrac moje SE i powymieniać co trzeba wieć i to sie przyda
jestem chętny
2015-07-06 18:29
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM