2009-02-07 13:27:36
wiazka grzanej szyby w mk5 i mk7 sie rozni, i z tego co widzialem to dosc znacznie. w mk5 grzane spryski sa podlaczone do +12v po stacyjce (one i tak grzeja tylko jak jest przeply wody) i w zaden sposob nie sa polaczone z instalka grzanej szybki (sprawdzane wg schematu dla mk5 i 2 sztukach mk5 z fabryczna instalacja)wrzucalem gdzies na forum w PiO schemat z mk5, poszukaj to oblukasz. w mk5 i 6 jesli masz w skrzynce bezpiecznikow miejsce na przekaznik R1 (czasowka) to instalka jest 3 przewodowa idaca od skrzynki bezpiecznikow bezposrednio pod maske do szybki i przekaznika kolo aku. bez zadnych zlaczek po drodze. mozna sobie nawet samemu sklecic bez problemow. jakbys mial problem z ta instalka z mk7 to mam na stanie dwie kompletne instalki - z mk5 i mk6. jedna jesli masz w skrzynce miejsce na R1, druga jesli nie tego nie posiadasz.
aha, w mk5 i pewnie tez6 powienienes miec wiazke pomiedzy wlacznikiem a skrzynka bezpiecznikow, dokaldasz tylko ta od skrzynki do szybki i przekaznika kolo aku.
-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)
spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------