Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Chlodnica z PN w DF

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-02-05 18:13:57

chcialbym sie dowiedziec z jakiego modelu PN chlodnica jest najbardziej wydajna i na 2 plaskich wiatrakach, tzn z malymi silniczkami, zeby to upchnac w df. miedzy swiatla sie jakos wepchnie, chodzi o wydajnosc i odleglosc od czola do konca wiatrakow, zeby byla jak najmnijesza, na allegro jest troche tego od benzyn, diesli, caro nie caro itp
duze wiatraki???:
pierwsza
2
3
i dieslowskie:
1
2
i nijakie:
1
2011-01-10 20:50
  
 
 2009-02-05 22:44:20

Najbardziej wydajne są chłodnice z poldka diesla i poldka rovera. Przy tej samej powierzchni czołowej mają dużo większą grubośc. Ja w swoim poldorowerze musiałem zmienic chłodnicę na zwykłą plusową i w lecie jest niezbyt ciekawie. Rover grzeje się jak cholera i muszę się wspomagac ręcznym włączaniem wentylatora. U Ciebie przy dohcu najlepiej będzie dac taką od diesla - najbardziej płaskie wiatraki. Brat miał problem z grzaniem się dohca na zwykłej plusowej i wymienił na dieslowską, problem znikł jak ręką odjął.

-----------------
OHV - osiem hałasujących ventyli
Niewypierdziane bąki wędrują do głowy i stąd rodzą się posrane pomysły.
2020-10-13 16:42
  
 
 2009-02-06 00:05:23

rozumiem ze trzeba ciac wzmocnienia?
2024-02-15 20:17
  
 
 2009-02-06 10:10:44

problem można tez rozwiązać zmieniając czujnik wentylatora z takiego 92* na 87*
2023-03-17 08:42
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM