Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Co sądzicie o żarówkach typu +30% +50% kit czy mit?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-02-07 12:02:08

Ja korzystam z żarówek Narva +30% i jestem bardzo zadowolony - jeżdże już na nich drugi rok i kupiłbym je jeszcze raz
2011-02-27 18:42
  
 
 2009-02-03 20:10:54

Używam Tungsram Megalight +60%, to że są jaśniejsze to nie ulega wątpliwości. Ostatnio wyjąłem je żeby sprawdzić jak wygląda żarnik. Po przebiegu 15 000 wygląda prawie jak nowy, także chyba o trwałość nie ma co się obawiać. Przynajmniej tych żarówek.


-----------------
Mk7 1.8 16V - jak magnes ...:-)))

[ wiadomość edytowana przez: Styko dnia 2009-02-03 20:13:01 ]
2011-10-04 00:28
  
 
 2009-02-03 01:21:01

Ja kupiłem Tungsram +50% BLUish i swieca super biało-niebieskim światłem W porownaniu do poprzednich brzydkich żóltych sa o niebo lepsze...

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2009-02-03 01:12:16

Ja również jednak podpiszę się pod grupą ZA "plusprocentami"
Osobiście używam Philips +30%
2020-05-27 19:48
  
 
 2009-02-02 20:46:24

pomyślę nad tymi Tungsramami, +60%, coraz więcej dobrych opinii na ich temat! zobaczymy jak to będzie działać, ale..., znalazłem jedynie na alledrogo po 20zł za szt. Brać? Na co zwracać uwagę, by był to Tungsram Oryginal a nie made in china school??
2009-02-13 11:27
  
 
 2009-02-02 18:34:24

Cytat:
2009-02-02 16:39:49, Blazey pisze:
.... Te wszystkie żarówki świecą jaśniej, bo mają żarnik z cieńszego drutu, który dzięki temu może rozgrzać sie do wyższej temperatury i dać bielszą barwę światła. A druga rzeczą ubijającą te żarówki są polskie drogi, a właściwie ich brak. Wszelkie wstrząsy przenoszą się na żarnik, który w czasie pracy, kiedy jest rozgrzany, jest dość delikatnym i czułym na drgania elementem. I nie ma siły, obrywa się powolutku. ......



Tak własnie jest dlatego przestałem kupować żarówki typu plus ileś tam procent. Szkoda kasy. Zaznaczam że inwestowałem w znane firmy. Wsadziłem zwykłe normalne żarówki dobrej firmy i nie ma tego problemu. Nie polecam żarówek +30% czy nawet + 50%. Kasa wywalana w błoto. Lepiej sprawić sobie spryskiwacze na reflektory które co jakiś czas należy użyć. Ludziki kupują żaróki + ileś tam procent a szkła reflektoró w niektórych autach błagają żeby je umyć.
2014-03-26 13:45
  
 
 2009-02-02 17:11:31

testowałem już różne żarówki i dla mnie najlepsze osram nightbreaker, różnica między nimi a resztą kolosalna,
nawet przy bardzo mocno zasyfionych reflektorach coś widać, i w złą pogodę nietrzeba sie zatrzymywać co 5 km żeby przetrzeć klosze bo inaczej jedzie się w czarną otchłąń,
a przy czystych kloszach.... na tych osramach to się jedzie jak za dnia, owszem krócej wytrzymują niż inne ale ja uważam że warto

-----------------
moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6

jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl
2017-08-01 13:21
  
 
 2009-02-02 16:39:49

Wiadomo, że nie ma niczego za darmo. Zawsze jest coś za coś... (a co? filozofnąłem se )
Te wszystkie żarówki świecą jaśniej, bo mają żarnik z cieńszego drutu, który dzięki temu może rozgrzać sie do wyższej temperatury i dać bielszą barwę światła. A druga rzeczą ubijającą te żarówki są polskie drogi, a właściwie ich brak. Wszelkie wstrząsy przenoszą się na żarnik, który w czasie pracy, kiedy jest rozgrzany, jest dość delikatnym i czułym na drgania elementem. I nie ma siły, obrywa się powolutku. Wymieniałem już klientowi żarówki w aucie - jakiejś sportowej sztywnej hondzie. Pochodziły dwa tygodnie i nagle obie się spaliły. Klient nie chciał się przyznać, ale prawdopodobnie wpadł w jakąś dziurę lub spadł z krawężnika. Instalacji w aucie byłem stuprocentowo pewien.
A w normalnych warunkach, to żarówki powinny kończyć żywot mniej więcej w tym samym czasie.
2009-12-04 23:37
  
 
 2009-02-02 16:25:57

Ja używam Tungsramów +60% i jestem zadowolony. 1,5 roku mają żaróweczki. A na zmianę czekają Tungsramy +90% - jeszcze nie testowane

-----------------
Nie jestem leniwy... Tylko energooszczędny...
2022-11-03 16:15
  
 
 2009-02-02 16:13:46

Cytat:
2009-02-01 13:26:59, kolo21dg pisze:
Jakiś czas temu było o tym w Auto Swiat i chyba w Motorze Ogólnie rzecz biorąc to tak warto zainwestować w żarówki oczywiście markowe typu Philips czy Osram Dają ogromną różnice, a buble typu xenon z marketów za 9 zł to pieniądze wyrzucone w błoto



Dokładnie to jest w numerze 10 ( Październik 08r ) "Auto Świat".
Co prawda jest to test żarówek H7 ale na jego podstawie można wyrobić sobie opinię o niektórych firmach.

Zapodaje wyniki w skrócie: (OC - ocena, OP - opłacalność, 6 punktowa skala)

Litech H.I.D - OC 0, OP 0
Bosch - OC 5, OP 6
Siscar Xenon Blue - OC 1, OP 0
Titan - OC 2, OP 3
Bottari +30% - OC 0, OP 1
Carrefour - OC 5, OP 6 ( lol )
Ice Blue Tuning Power - OC 1, OP 0
Elta Blueys 100W - OC 3, OP 1
Unitec - OC 3, OP 3
Luxlamp Xenon - OC 4, OP 4
Philips X-treme Power - OC 6, OP 2
Philips Premium - OC 6, OP 6
Osram Standard - OC 5, OP 6
Osrac Cool Blue - OC 6, OP 4
Osram Night Breaker - OC 5, OP 5
Hella Standard - OC 5, OP 6

Mam nadzieję, że komuś to się przyda
2013-07-21 13:27
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM