Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Rs2000 mk5 zawieszenie gwintowane

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-02-15 19:56:24

fajny wątek
duzo ciekawych rzeczy mozna sie dowiedzieć

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2023-07-10 22:22
  
 
 2009-02-15 18:04:57

Ja to bym air ride polecił
2014-06-12 10:30
  
 
 2009-02-15 18:01:58

poszedł priv
2010-01-31 01:15
  
 
 2009-02-14 22:39:10

ojoj to temat gleboki jak studnia!!!mam gwint zalozony w swoim ale to ciezki temat!!!jezeli ustawie za wysoko auto jest za miekkie,jak go obnize jest twardo i podskakuje co jest niebezpieczne!!nie mam mozliwosci regulacji podbicia i reakcji amortyzatorow wiec lipa.na nasze kjsy radze seryjne gazowe sachsy i sprezyny eibacha dedykowane do RS.pisz priva jak potrzebujesz konkretne nastawy...
2025-09-03 05:44
  
 
 2009-02-14 00:47:12

Z tego co wiem, to gwint reguluje się z odkręconym kołem, oczywiście na podnośniku.
Jak zmienia się wysokość przedniego zawiasu, to trzeba regulować kąty nachylenia kół za każdym razem co w Essie podobno nie jest takie proste.

-----------------
Laguna III 2.0dCi/Yamaha FZR 600 3HE/KTM Super Duke 990
2025-03-05 21:05
  
 
 2009-02-14 00:29:07

a koła na przykład i z tego co pamiętam to bodajże tylne amory też trzeba wyciągać do regulacji.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2009-02-14 00:27:01

no własnie jak? co tam byś demontował do krecenia?
2010-09-15 02:35
  
 
 2009-02-14 00:21:44

A jak się gwint reguluje co? z kabiny?

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2009-02-13 23:57:23

Cytat:
2009-02-13 20:58:58, yezXR3i pisze:
chłopaczek ma glebę ale uznaje że nie zawsze ona mu się przydaje. Wydaje mu się że na gwincie będzie mógł czasem zglebić auto a czasem nie. I tu jest w błędzie To nie takie hop siup. A trudno pół zawiechy rozbierać przed progiem zwalniającym albo wypadem na nieznane terytorium



rozebrać połowę zawieszenia do czego? do podkrecenia gwintu?
2010-09-15 02:35
  
 
 2009-02-13 23:10:44

jeżeli ktoś chce zasięgnąć jakieś info na konkretny temat "gwint", oczekuje od osób które nabyły taki, albo od osób które miały z nim do czynienia [gdzieś widziały do tego modelu, itp] czekam na info od osób w temacie. Auto ma obecnie 8.5cm prześwitu pod miską-czasem za mało, Tak rozważam kupno gwintu, auto czasem jedzie jakiś kjs i nie zawsze jest równy asfalt, tylko np: szuter , błoto, nierówny beton, itp..
pozdrawiam osoby które już znalazły błędy w samej poprawności posta, chłopaki może mało czytelny ale ten kto chce zrozumie, za spam dzięki

[ wiadomość edytowana przez: hryniek dnia 2009-02-13 23:21:11 ]
2010-01-31 01:15
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM