| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
Jastrzab_1_8D_92
 ESCORT 1,8 diesel Brzeziny | 2009-02-17 21:42:02 Nie ukrywam ze gdy przychodzi zima tak jak dziś... -6 za oknem to wraca temat zmiany silnika ..., wprawdzie odpalił , ale ..... co się nakręcił to się nakręcił . Prześledziłem post .... temat zmienił się w odpalenie autka w zimie i fajnie ze każdy dzieli się opinią , bo po to jest forum.
Chce jednak temat zmienić jak w poście, czyli czy w miejsce po dieslu pasuje TD lub benzyna i jakim ewentualnym nakładem.
Z góry dzięki za informacje.
Jastrząb |
| 2011-02-19 18:11 | |
mateq111 Sympatyk FEFK
 Audi A3/Focus II Trzebinia | 2009-01-16 21:51:37 To wiem, obecnie jest praktycznie na równo i tak samo było w styczniu 2000 jak był przywieziony. To i tak nie ma nic do palenia,bo jak pisałem miał na nawet ok 1400 i też nie palił |
| 2012-10-06 20:06 | |
Kris75 Sympatyk FEFK
 Ford Escort Los Alamos | 2009-01-16 21:23:03 Powinien być wyregulowany na zimnym ok. 950+/- 50 rpm na ciepłym , wskazówka powyżej białego pola, 850 +/- 50 rpm. To książkowy przepis a w życiu wygląda to tak że na zimnym jest bliżej 1000 , na rozgrzanym bliżej 800. Raczej widać spadek obrotów i to dość wyraźnie. |
| 2013-11-24 16:30 | |
mateq111 Sympatyk FEFK
 Audi A3/Focus II Trzebinia | 2009-01-16 20:52:41 No na zimnym silniku inaczej pracuje jakby szybciej. A jak jest ciepły to normalnie.
EDIT:
A obroty silnika są takie same. I w scenicu 1 i 2 tak samo było /jest. [ wiadomość edytowana przez: mateq111 dnia 2009-01-16 20:53:48 ] |
| 2012-10-06 20:06 | |
Kris75 Sympatyk FEFK
 Ford Escort Los Alamos | 2009-01-16 20:34:48 Piszesz chaotycznie, kiedy silnik jakby szybciej chodzi??? Jak jest zimny czy jak jest ciepły? |
| 2013-11-24 16:30 | |
mateq111 Sympatyk FEFK
 Audi A3/Focus II Trzebinia | 2009-01-16 13:22:31 Kris75 działa ten termostat, on zmienia obroty silnika na zimnym i jak silnik jest zagrzany to zmniejsza. Tzn, ja mam teraz po zrobieniu pompy tak ustawione, że obroty są praktycznie takie same. Tylko słychać, że silnik jakby szybciej chodzi.
Jeden magik tak zrobił, że na ssaniu miał 1400 a na ciepłym 1000.
W Scenic`ach jest tak samo. [ wiadomość edytowana przez: mateq111 dnia 2009-01-16 13:25:12 ] |
| 2012-10-06 20:06 | |
Kris75 Sympatyk FEFK
 Ford Escort Los Alamos | 2009-01-16 09:57:13 Mateq to jest właśnie urządzenie rozruchowe potocznie zwane termostatem woskowym. Na zimnym silniku sprawdź czy ta dźwignia na pompie jest cofnięta w prawo(zgodnie ze zdjęciem i tym co widzisz life) o ok. 3 do 4 mm. Ponadto sprawdź czy po rozgrzaniu silnika przesuwa się w lewo do ogranicznika. |
| 2013-11-24 16:30 | |
galowy Sympatyk FEFK
 Focus Łódź | 2009-01-15 21:33:20 Cytat:
| 2009-01-14 10:05:16, mateq111 pisze:
... 1 cylindrze miał 31 a reszta po 35-36,
|
|
Przy takiej różnicy to niestety będą pojawiać się problemy z odpaleniem. Czy miałeś wykonywaną próbę szczelności głowicy?
może to kwestja wytartych lub wypalonych gniazd zaworów?
----------------- Uniden PC78LTW + Sirio Performer 5000 + Densei 2002
Moje foty |
| 2014-03-14 20:16 | |
Seba Sympatyk FEFK
 Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-01-15 21:25:49 Cytat:
| 2009-01-15 14:24:22, Kajteknr1 pisze:
to coś poważnie jest nie tak żeby co roku wszystkie świece wymieniać.. jak by mój silnik robił takie problemy to by się jazda dieslem nie opłacała...
|
|
Nie moja wina,ani auta ,ze swiece zarowe jakies slabe sa  a ,ze sztuka 15 zl kosztuje to problemu nie ma,kto inny wymienilby jedna - my wymieniamy wszystkie ----------------- Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650 |
| 2023-01-29 01:17 | |
mateq111 Sympatyk FEFK
 Audi A3/Focus II Trzebinia | 2009-01-15 19:40:17 Chodzi o tą 2 linkę przy pompie?(1 od gazu) to idzie identycznie jak w tym silniku link |
| 2012-10-06 20:06 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|