2009-01-27 11:05:26
Moi drodzy,
Nadszedł niestety czas rozstania z moją "Lodówką".
Jak auto wygląda zapewne większość z Was się orientuje.
Troszkę faktów dla zainteresowanych:
- jestem drugim właścicielem tegoż auta (pierwszym był mój daleki krewny, więc historia samochodu jest mi znana od początku)
- od nowości auto było/ jest garażowane
- auto jest absolutnie i w 100% bezwypadkowe
- wymieniłem na nowe większość elementów blacharskich, które z wiekiem uległy korozji, po czym auto pomalowałem fabrycznym lakierem (10L) i zabezpieczyłem antykorozyjnie. Wymianie uległy: drzwi przednie oraz tylne (kompletne), błotniki przednie, pas przedni (także pojawiła się na nim korozja, a nie bawiło mnie jej usuwanie) maska, pokrywa bagażnika, i jeszcze parę innych elementów.
Wszystkie montowane elementy były nowe i sygnowane "kapustą".
- auto jest po wymianie wszystkich płynów eksploatacyjnych, uszczelek, itp.
- większość elementów mechaniki jest po wymianie/ naprawie/ regeneracji + nowy akumulator.
- wnętrze obite jest nową czarno - białą tapicerką (fabryczna jest podsufitka, wykładzina podłogi oraz elementy plastykowe wnętrza.
Przyznaję się bez bicia, że choć auto nigdy nie brało udziale w sporcie udało mi się w ostatnim okresie eksploatacji uszkodzić wydech oraz prawy przedni wewnętrzny przegub.
Układ wydechowy zapewne naprawię w najbliższy piątek o ile dam radę czasowo. Co do przegubu - również otwarcie przyznaję, że nie mam czasu się z nim bawić.
Od nowości auto eksploatowane było na najlepszych płynach. Początkowo był to olej Mobil 1 5W-50, później po przejęciu auta przeze mnie w zależności od potrzeb Motul 5W-40 lub Midalnd Avanza 5W-40 (dawny Quaker State).
Płyn chłodzący regularnie wymieniany raz na dwa lata (obecnie Prestone, poprzednio Valvoline Max Life 50/50).
Wymienione są przewody paliwowe, gdyż swojego czasu w aucie znajdowała się pompa paliwowa Walbro 255l/h).
Wspomniane filtry, płyny i smary były regularnie wymieniane podczas całej eksploatacji.
Do auta dodaję troszkę części jak np. łożyska przednie Master Sport (zwiększona wytrzymałość na obciążenia poprzeczne), łączniki drążka stabilizatora, itp.
Łożyska Master Sport są używane w konkretnym celu, ponieważ auto posiada zmienione felgi oraz opony na ATS Sport (kute, chromowane) / Bridgestone Potenza RE720 195/50 R15 o mniejszym offsecie i fabryczne łożyska dość szybko ulegają destrukcji.
W aucie wymienione są niektóre elementy zawieszenia (na chwilę obecną):
- sprężyny Ventura (obniżenie 35 / 25 mm. przód / tył)
- amortyzatory Alko (gazowo - olejowe)
- stabilizatory o zwiększonej sztywności (przód i tył)
Poza tym samochód posiada elektrycznie sterowany szyberdach, i troszkę innych bajerów poza fabrycznym wyposażeniem Espero.
Autko niestety nie posiada klimy ani... wspomagania. Sorry!
Na pewno porozumiemy się względem ceny. Ważne jest dla mnie aby samochód trafił w ręce może nie fanatyka, ale przynajmniej osoby, która będzie o niego dbać. Szkoda włożonej w autko pracy i wysiłku.
Gdyby przyszły właściciel odczuwał niedosyt modyfikacji, służę wiedzą i pomocą "manualną" w tzw. wolnym czasie.
Ponieważ zdarza mi się nie móc odebrać telefonu (próbować zawsze można

) proszę o kontakt mailowy na jeden z dwóch adresów:
biuro@bielakowski.com
lukasz.bielakowski@uniqa.pl
Pozdrawiam
SpeedR
-----------------
Pozdrawiam - Łukasz /SpeedR/ Bielakowski