2009-04-09 20:23:28
To wymień jeszcze, sam wentylator, chłodnicę, wszystkie rury i najlepiej silnik...
Po co szukasz dziury w całym? Od zawsze wiadomo, że wskazania zegara temperatury w fordzie i jego czujniki, żyją najczęściej własnym życiem i nie ma co na nich polegać. Termostat sprawdzisz w szklance, zalewając go gorącą wodą. A jak chcesz koniecznie wiedzieć, jaką masz temperatura na silniku, to wstaw jakiś niezależny gazowy termometr z długą sondą lub na czas pomiarów wstaw jakiś w zbiornik z płynem. Jak ci nie bulgocze, to znaczy, że uszczelka sprawna, woda się nie gotuje. A zresztą poszukaj sobie w postach archiwalnych, bo na ten temat było już co najmniej pierdylion razy.
U mnie od wymiany czujnika na zamiennik (od razu zostałem uprzedzony, że może zawyżać wskazania) wskazówka przesunęła się w prawą stronę skali. Niemniej nie znaczy to, że mi się silnik bardziej grzeje. I też reaguje na to, czy włączy się wentylator, czy jadę szybko, czy stoję w korku. Osobiście jestem zadowolony z tych zmian wskazań. Oznacza to, że układ żyje i działa. I jeszcze mi się nie zdarzyło zagotować silnika.
-----------------
Jam ten, którym tu straszą!