| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2007-12-12 18:38:08 Witam
Muszę wymienić termostat i szukam tańszego, niż za 120 zł (Krzywy), a nie chcę kupować prostego dzioba i rury od Nexii.
I tak patrząc po katalogu...
Są 2 numery
6286.92/J - Detal 120 zł, ale bez wymiany rury
6287.92/J - Detal 70 zł !!! Na wygląd podstawa taka sama (mocowanie) ale wyjście trochę krótsze i jest to zamiennik do tej pory używanego przy wymianach (5979.92/J z rurą od Nexii w zestawie) Wychodzi na to, że podpasuje i mamy tańszą alternatywę
Zobaczcie na zdjęciu różnice.
Imho pasuje i jest taniej o rurę do Nexii, jutro spróbuję go kupić, wyjdzie poniżej 50 zł ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2007-12-12 18:45:44 Tak wygląda termostat dedykowanyi na 100 % pasujący
Numer Opla/Daewoo 92 061 279
Widać podobieństwa ? Firmowany GM kosztuje na necie 70 zł (Numer Behr 1.169)
Podejrzewam, że kroją nas za rzadkie stosowanie... Czyli skos i 87 stopni
Co sądzicie ? ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2007-12-12 18:53:15 Wahler 4164.92D zamiast 4144 podawanego na forum
Wygląd taki sam ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-12-12 19:12:59 uwaga na termosytaty od opla - kiedyś kupiłem i musiałem zwrócić - miało być tak pięknie, ale okazało się, że zagięcie jest... w drugą stronę, czyli odwrotnie.
Trzeba zawsze dokładnie się przyjrzeć. ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2007-12-12 19:22:08 Tu jest ok
Krzywy w stronę mocowania 2 otworów
Mam stary sprzed 3 lat, to podjadę z nim i porównam namacalnie ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2007-12-13 19:44:20 Jednak kupiłem Oplowski z prostym dziobem
Przewód od Nexii tylko 20 zł
Wszystko 60 zł, w sobotę montaż.
Czas dopieszczać Espero dla next klienta na wiosnę
Ps.
Te numery co podawałem nie pasują ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2007-12-13 21:00:23 Nawet Ruski zezwalają
"Главная : Термостаты : VERNET :
Термостат VERNET "5979.92/J" Цена: 8.34 €
с прокладкой, 92°C, OPEL 1,8-2,0 87-> ,DAEWOO Espero 2,0 mot.C20LE 95->, совмещенные номера 1338049"
----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
MarEsp20
 Audi A4 1,8T 150KM p ... Chorzów | 2007-12-23 15:15:38 Cytat:
| 2007-12-13 21:00:23, Zoltar pisze:
Nawet Ruski zezwalają "Главная : Термостаты : VERNET : Термостат VERNET "5979.92/J" Цена: 8.34 € с прокладкой, 92°C, OPEL 1,8-2,0 87-> ,DAEWOO Espero 2,0 mot.C20LE 95->, совмещенные номера 1338049"
|
|
Tiepier ja uże poniał ----------------- Moskwa-Pietuszki: Przodownik pracy gdy jest trzeźwy robi w tygodniu 7 małych potrzeb i 2 duże, a gdy jest pijany 14 małych i 1,5 dużych. Pytanie: Ile potrzeb fizjonomicznych załatwia w ciągu roku Waniuszka zakładając, że jest trzeźwy 2 tygodnie w roku ? |
| 2008-08-14 18:22 | |
taboon
 Gdynia | 2009-06-13 12:39:51 Zakupiłem termostat i cosik mi się w nim nie podoba, podczas częstego przyśpieszania, stania na światłach dochodzi do 1 pierwszej kreski, ale podczas normalnej jazdy na trasie spada temp na wskaźniku do połowy pierwszej kreski :/
Na termostacie nie ma info o temperaturze i w sklepie też nie wiedzieli. Jaka powinna być najlepsza temperatura ostwarcia termostatu ??
Na intercarsie znalazłem 82 i 87 stopni, aczkolwiek 87C koszt ponad 100 :/
Oryginalny jest 92C czy 87 ? |
| 2011-07-26 13:34 | |
Ikarus260 Klubowy Weteran
 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-06-13 12:58:28 Taki 82 mogę mieć za 70 zł. Firma Wahler Numer Katalogowy to 4180.82D ----------------- |
| 2018-11-24 13:59 | |
taboon
 Gdynia | 2009-06-13 13:29:12 Cytat:
| 2009-06-13 12:58:28, Ikarus260 pisze:
Taki 82 mogę mieć za 70 zł. Firma Wahler Numer Katalogowy to 4180.82D
|
|
No właśnie ja zakupiłem dziś chyba 82C ale ma wg mnie za niską temperaturę i silnik dosy niską temp ma  albo kupię 87C albo pokombinuję z jakimś oplowskim 92C |
| 2011-07-26 13:34 | |
Blister
 ESPERO 1.8 CD LPG Poznań | 2009-06-13 13:53:26 Cytat:
| 2009-06-13 12:39:51, taboon pisze:
Oryginalny jest 92C czy 87 ?
|
|
Ztego co się orientuję to 87 stopni ----------------- [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG] |
| 2014-07-01 11:10 | |
roland66 Klubowy Weteran
 Espresso 1.8 CD Wrocław | 2009-06-13 15:10:48 Oryginał jest na pewno 87/102 C, ale z niezrozumiałych dla mnie przyczyn  podczas wymiany wielu esperowiczów stosuje 92/107 C.
Pzdr. ----------------- Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach |
| 2021-01-27 21:47 | |
leszek_espero Klubowy Weteran
 LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2009-06-13 16:10:40 Ja kupiłem prosty termostat od opla chyba 87stC i rurę założyłem od chyba lanosa-od tego czasu wskazówka zatrzymała sie w połowie skali i przestałem mieć problemy z termostatem(w espero 1.  .O tej przeróbce jest gdzieś na forum... |
| 2023-04-15 00:56 | |
Blister
 ESPERO 1.8 CD LPG Poznań | 2009-06-13 16:13:12 Ja kupiłem oryginał chodzi idealnie płaciłem 59 zł na allegro powinien też pasowa do 2.0 ja mam 1.8 w mieście trzyma się temp. trochę za połową wskaźnika do 3,4 wskaźnika a na trasie w połowie jak szybciej jadę to minimalnie poniżej. są na allegro bo sprawdzałem. ----------------- [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG] |
| 2014-07-01 11:10 | |
sta3x63
 vw scirocco G60, Aud ... Miasteczko Śląskie | 2009-06-13 17:18:59  a ja kupiłem w inter cars za 29zł termostacik (wkład) i już rok hula idealnie [ wiadomość edytowana przez: sta3x63 dnia 2009-06-13 17:23:19 ] |
| 2012-01-16 18:23 | |
bogdan1 Klubowy Weteran
 Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-13 19:20:03 Cytat:
| 2009-06-13 16:10:40, leszek_espero pisze:
Ja kupiłem prosty termostat od opla chyba 87stC i rurę założyłem od chyba lanosa.."
|
|
Myślę że termostat był na pewno 92-107 Celcjusza, a rura była na pewno od Nexii
w motorach 1,8-2.0 ...to bardzo rozsądna opcja
U żółtków cieplejszy klimat ...tam może te ich 87 się sprawdzały ...u nas najbardziej optymalne są te "wyżej temperaturowe" .Doskonale się sprawdzają i zapewniają pracę silników w najbardziej optymalnych warunkach  ----------------- Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ... |
| 2020-09-09 15:08 | |
rudi
 Espero Wloclawek | 2009-06-13 20:56:43 Cytat:
| 2009-06-13 19:20:03, bogdan1 pisze:
Myślę że termostat był na pewno 92-107 Celcjusza, a rura była na pewno od Nexii w motorach 1,8-2.0 ...to bardzo rozsądna opcja U żółtków cieplejszy klimat ...tam może te ich 87 się sprawdzały ...u nas najbardziej optymalne są te "wyżej temperaturowe" .Doskonale się sprawdzają i zapewniają pracę silników w najbardziej optymalnych warunkach
|
|
też ma ten na wyższą temp. ale nie zuważyłem aby wskaźnik temp. utrzymywał się wyżej niez poprzednio jest tak troszeczkę poniżej 2 kreski, za to wyżej sięe otwiera nieraz dopiero prawie przy ostatniej kresce ----------------- Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany |
| 2011-10-18 08:46 | |
taboon
 Gdynia | 2009-06-14 13:01:23 Termostat będę wymieniał na 87C, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz.
Miałem zatkany zaworek przy korku wlewu płynu chłodniczego (ten od wysokieog cisnienia w układzie). Rozruszałem go troszkę, ale teraz mi non stop delikatnie przepuszcza. Jak mi się zagrzeje silniczek to mi strasznie bulgocze w zbiorniku i wyrzuca płyn :/
Macie jakiś pomysł skąd taki efekt ? Obawiam się że może uszczelka pod głowicą i do układu chłodzenia spaliny się przedostają, choć na zimnym lub dopuki się termostat nie otworzy to jest stabilnie w zbiorniczku. |
| 2011-07-26 13:34 | |
rudi
 Espero Wloclawek | 2009-06-15 18:24:20 Cytat:
| 2009-06-14 13:01:23, taboon pisze:
Termostat będę wymieniał na 87C, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Miałem zatkany zaworek przy korku wlewu płynu chłodniczego (ten od wysokieog cisnienia w układzie). Rozruszałem go troszkę, ale teraz mi non stop delikatnie przepuszcza. Jak mi się zagrzeje silniczek to mi strasznie bulgocze w zbiorniku i wyrzuca płyn :/ Macie jakiś pomysł skąd taki efekt ? Obawiam się że może uszczelka pod głowicą i do układu chłodzenia spaliny się przedostają, choć na zimnym lub dopuki się termostat nie otworzy to jest stabilnie w zbiorniczku.
|
|
w zbiorniczku po rozgrzaniu musi być wyższe ciśnienie - po to jest aby wyrównywać a uszczelka tak daje takie objawy ale wtedy ciśnienie rośnie mocno? ----------------- Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany |
| 2011-10-18 08:46 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|