Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Termostat do 2.0 92C - Jest szansa taniej ?

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-12-12 18:38:08

Witam


Muszę wymienić termostat i szukam tańszego, niż za 120 zł (Krzywy), a nie chcę kupować prostego dzioba i rury od Nexii.


I tak patrząc po katalogu...

Są 2 numery

6286.92/J - Detal 120 zł, ale bez wymiany rury

6287.92/J - Detal 70 zł !!! Na wygląd podstawa taka sama (mocowanie) ale wyjście trochę krótsze i jest to zamiennik do tej pory używanego przy wymianach (5979.92/J z rurą od Nexii w zestawie) Wychodzi na to, że podpasuje i mamy tańszą alternatywę

Zobaczcie na zdjęciu różnice.




Imho pasuje i jest taniej o rurę do Nexii, jutro spróbuję go kupić, wyjdzie poniżej 50 zł

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2007-12-12 18:45:44

Tak wygląda termostat dedykowanyi na 100 % pasujący

Numer Opla/Daewoo 92 061 279

Widać podobieństwa ? Firmowany GM kosztuje na necie 70 zł (Numer Behr 1.169)





Podejrzewam, że kroją nas za rzadkie stosowanie... Czyli skos i 87 stopni


Co sądzicie ?

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2007-12-12 18:53:15

Wahler 4164.92D zamiast 4144 podawanego na forum

Wygląd taki sam

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2007-12-12 19:12:59

uwaga na termosytaty od opla - kiedyś kupiłem i musiałem zwrócić - miało być tak pięknie, ale okazało się, że zagięcie jest... w drugą stronę, czyli odwrotnie.

Trzeba zawsze dokładnie się przyjrzeć.

-----------------
Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher
2015-11-21 22:38
  
 
 2007-12-12 19:22:08

Tu jest ok

Krzywy w stronę mocowania 2 otworów

Mam stary sprzed 3 lat, to podjadę z nim i porównam namacalnie

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2007-12-13 19:44:20

Jednak kupiłem Oplowski z prostym dziobem

Przewód od Nexii tylko 20 zł


Wszystko 60 zł, w sobotę montaż.

Czas dopieszczać Espero dla next klienta na wiosnę



Ps.

Te numery co podawałem nie pasują

-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2007-12-13 21:00:23

Nawet Ruski zezwalają

"Главная : Термостаты : VERNET :
Термостат VERNET "5979.92/J" Цена: 8.34 €
с прокладкой, 92°C, OPEL 1,8-2,0 87-> ,DAEWOO Espero 2,0 mot.C20LE 95->, совмещенные номера 1338049"


-----------------
2010-05-30 23:36
  
 
 2007-12-23 15:15:38

Cytat:
2007-12-13 21:00:23, Zoltar pisze:
Nawet Ruski zezwalają "Главная : Термостаты : VERNET : Термостат VERNET "5979.92/J" Цена: 8.34 € с прокладкой, 92°C, OPEL 1,8-2,0 87-> ,DAEWOO Espero 2,0 mot.C20LE 95->, совмещенные номера 1338049"



Tiepier ja uże poniał

-----------------
Moskwa-Pietuszki: Przodownik pracy gdy jest trzeźwy robi w tygodniu 7 małych potrzeb i 2 duże, a gdy jest pijany 14 małych i 1,5 dużych. Pytanie: Ile potrzeb fizjonomicznych załatwia w ciągu roku Waniuszka zakładając, że jest trzeźwy 2 tygodnie w roku ?
2008-08-14 18:22
  
 
 2009-06-13 12:39:51

Zakupiłem termostat i cosik mi się w nim nie podoba, podczas częstego przyśpieszania, stania na światłach dochodzi do 1 pierwszej kreski, ale podczas normalnej jazdy na trasie spada temp na wskaźniku do połowy pierwszej kreski :/

Na termostacie nie ma info o temperaturze i w sklepie też nie wiedzieli. Jaka powinna być najlepsza temperatura ostwarcia termostatu ??
Na intercarsie znalazłem 82 i 87 stopni, aczkolwiek 87C koszt ponad 100 :/

Oryginalny jest 92C czy 87 ?
2011-07-26 13:34
  
 
 2009-06-13 12:58:28

Taki 82 mogę mieć za 70 zł. Firma Wahler Numer Katalogowy to 4180.82D

-----------------
2018-11-24 13:59
  
 
 2009-06-13 13:29:12

Cytat:
2009-06-13 12:58:28, Ikarus260 pisze:
Taki 82 mogę mieć za 70 zł. Firma Wahler Numer Katalogowy to 4180.82D



No właśnie ja zakupiłem dziś chyba 82C ale ma wg mnie za niską temperaturę i silnik dosy niską temp ma albo kupię 87C albo pokombinuję z jakimś oplowskim 92C
2011-07-26 13:34
  
 
 2009-06-13 13:53:26

Cytat:
2009-06-13 12:39:51, taboon pisze:
Oryginalny jest 92C czy 87 ?



Ztego co się orientuję to 87 stopni

-----------------
[IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG]
2014-07-01 11:10
  
 
 2009-06-13 15:10:48

Oryginał jest na pewno 87/102 C, ale z niezrozumiałych dla mnie przyczyn podczas wymiany wielu esperowiczów stosuje 92/107 C.

Pzdr.

-----------------
Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w dużych ilościach
2021-01-27 21:47
  
 
 2009-06-13 16:10:40

Ja kupiłem prosty termostat od opla chyba 87stC i rurę założyłem od chyba lanosa-od tego czasu wskazówka zatrzymała sie w połowie skali i przestałem mieć problemy z termostatem(w espero 1..O tej przeróbce jest gdzieś na forum...
2023-04-15 00:56
  
 
 2009-06-13 16:13:12

Ja kupiłem oryginał chodzi idealnie płaciłem 59 zł na allegro powinien też pasowa do 2.0 ja mam 1.8 w mieście trzyma się temp. trochę za połową wskaźnika do 3,4 wskaźnika a na trasie w połowie jak szybciej jadę to minimalnie poniżej. są na allegro bo sprawdzałem.

-----------------
[IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG]
2014-07-01 11:10
  
 
 2009-06-13 17:18:59

a ja kupiłem w inter cars za 29zł termostacik (wkład) i już rok hula idealnie

[ wiadomość edytowana przez: sta3x63 dnia 2009-06-13 17:23:19 ]
2012-01-16 18:23
  
 
 2009-06-13 19:20:03

Cytat:
2009-06-13 16:10:40, leszek_espero pisze:
Ja kupiłem prosty termostat od opla chyba 87stC i rurę założyłem od chyba lanosa.."


Myślę że termostat był na pewno 92-107 Celcjusza, a rura była na pewno od Nexii

w motorach 1,8-2.0 ...to bardzo rozsądna opcja

U żółtków cieplejszy klimat ...tam może te ich 87 się sprawdzały ...u nas najbardziej optymalne są te "wyżej temperaturowe" .Doskonale się sprawdzają i zapewniają pracę silników w najbardziej optymalnych warunkach

-----------------
Uwaga!
Przyczyną my new avatarka jes Kolega Ikarus260 ...
2020-09-09 15:08
  
 
 2009-06-13 20:56:43

Cytat:
2009-06-13 19:20:03, bogdan1 pisze:
Myślę że termostat był na pewno 92-107 Celcjusza, a rura była na pewno od Nexii w motorach 1,8-2.0 ...to bardzo rozsądna opcja U żółtków cieplejszy klimat ...tam może te ich 87 się sprawdzały ...u nas najbardziej optymalne są te "wyżej temperaturowe" .Doskonale się sprawdzają i zapewniają pracę silników w najbardziej optymalnych warunkach



też ma ten na wyższą temp. ale nie zuważyłem aby wskaźnik temp. utrzymywał się wyżej niez poprzednio jest tak troszeczkę poniżej 2 kreski, za to wyżej sięe otwiera nieraz dopiero prawie przy ostatniej kresce

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
 2009-06-14 13:01:23

Termostat będę wymieniał na 87C, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz.

Miałem zatkany zaworek przy korku wlewu płynu chłodniczego (ten od wysokieog cisnienia w układzie). Rozruszałem go troszkę, ale teraz mi non stop delikatnie przepuszcza. Jak mi się zagrzeje silniczek to mi strasznie bulgocze w zbiorniku i wyrzuca płyn :/

Macie jakiś pomysł skąd taki efekt ? Obawiam się że może uszczelka pod głowicą i do układu chłodzenia spaliny się przedostają, choć na zimnym lub dopuki się termostat nie otworzy to jest stabilnie w zbiorniczku.
2011-07-26 13:34
  
 
 2009-06-15 18:24:20

Cytat:
2009-06-14 13:01:23, taboon pisze:
Termostat będę wymieniał na 87C, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Miałem zatkany zaworek przy korku wlewu płynu chłodniczego (ten od wysokieog cisnienia w układzie). Rozruszałem go troszkę, ale teraz mi non stop delikatnie przepuszcza. Jak mi się zagrzeje silniczek to mi strasznie bulgocze w zbiorniku i wyrzuca płyn :/ Macie jakiś pomysł skąd taki efekt ? Obawiam się że może uszczelka pod głowicą i do układu chłodzenia spaliny się przedostają, choć na zimnym lub dopuki się termostat nie otworzy to jest stabilnie w zbiorniczku.


w zbiorniczku po rozgrzaniu musi być wyższe ciśnienie - po to jest aby wyrównywać a uszczelka tak daje takie objawy ale wtedy ciśnienie rośnie mocno?

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM