Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK VI] Podczas hamowania ściąga w prawo

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-06-15 14:41:28

[quote]
2009-06-14 20:45:45, jurek-k pisze:
Kolejny problem. Podczas hamowania wyraźnie najpierw bierze prawe, przednie koło. Przy dużej prędkości nawet przy delikatnym hamowaniu całe auto zaczyna się kantować, przod nurkuje w prawo i robi się niebezpiecznie. Dodatkowo kiedy puszczę hamulec puszcza on z lekkim opóźnieniem.
U mnie objawy były identyczne. Powód opisany w:
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=153694&c=45&f=20&orderby=asc&start=0


[ wiadomość edytowana przez: Mirekm11 dnia 2009-06-15 14:51:02 ]
2012-06-15 21:10
  
 
 2009-06-14 23:12:26

jak juz sie bawisz to najlepiej wymien caly i bedziesz wiedzial co masz, jak jest zielony to r3/dot 3 a jak taki zoltawy to r4/dot4
Pozdrawiam!!!

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2009-06-14 21:34:22

Spokojnie kamil, szukałem, czytałem.
Zastanawiam się tylko co warto robić i ile kasy warto inwestować.
W sobotę rozbiorę, oczyszczę, odpowietrzę i zobaczę co i jak.
Jeszcze jedno pytanie, nie wiem jaki płyn hamulcowy mam, czy można to jakoś sprawdzić, kupić uniwersalny, czy najlepiej wymienić cały?
Jeśli cały to ile go kupić?
2009-07-07 19:53
  
 
 2009-06-14 21:07:13

Następny w tym tygodniu ...gumowe przewody hamulcowe do sprawdzenia ,a szczególnie metalowa obejma na nich która rdzewieje i zaciska przewód.

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2009-06-14 21:05:46

Witam może przyczyna leży w tłoczkach.Ja też tak miałem ale lewa strona.po rozebraniu hamulca tłoczek był wyczyszczony i przesmarowany i problem zniknął.Niedawno wymieniałem tarcze(Brembo) i klocki (Ferodo).kosztowało mnie to z robotą 300 zł.Więc możesz wyczyścić tłoczki i może problem zniknie.Zrób sobie najlepiej obie strony.Pozdro.
2016-05-29 09:55
  
 
 2009-06-14 21:04:00

w hamulce zawsze warto inwestowac. zobacz jak chodza tloczki we wszystkich kolach, wyczycs pozadnie prowadnice zaciskow z przodu oczysc powierzchnie przylegania klocka do jazma odpowietrz i zobacz jak bedzie, wszystkie te czynnosci wykonasz zerowym nakladem finansowym.
Pozdrawiam!!!

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2009-06-14 20:45:45

Kolejny problem.
Podczas hamowania wyraźnie najpierw bierze prawe, przednie koło.
Przy dużej prędkości nawet przy delikatnym hamowaniu całe auto zaczyna się kantować, przod nurkuje w prawo i robi się niebezpiecznie.
Dodatkowo kiedy puszczę hamulec puszcza on z lekkim opóźnieniem.

Okładziny z przodu mają około 4 mm.
Czas wziąć się za hamulce. Na co mam się przygotować?
Klocki na pewno nowe, zaciski rozebrać i przeczyścić tłoczki, płyn też pewnie nowy cały, przewody elastyczne przy kołach też zmieniać? Może przy okazji też zrobić tył?

Jaki będzie koszt i czy dam radę zrobić to w jeden dzień w garażu.
W kilku autach zmieniałem już szczęki i klocki, więc jakieś doświadczenie mam, niestety nidy nie był to ford.

Czy taka naprawa znacznie poprawi jakość i skuteczność hamowania, czy nie warto kasy inwestować?
2009-07-07 19:53
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM