| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
papciak
 espero 1.8 gdansk | 2008-04-28 08:59:26 witam.
Mam typowe objawy uszkodzonego czujnika vss, czyli raz na jalowym sa obroty 1500-1600.....raz sa bardzo niskie...
Ale do sedna...jezeli ktos wymienial czujnik prosze o tzw" krok po kroku"  i jak byscie jeszcze mieli fotke gdzie on dokladnie jest....bede wdzieczny.
Pozdrawiam |
| 2008-10-05 21:15 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-04-28 17:13:15 Cytat:
| 2008-04-28 08:59:26, papciak pisze:
witam. Mam typowe objawy uszkodzonego czujnika vss, czyli raz na jalowym sa obroty 1500-1600.....raz sa bardzo niskie... Ale do sedna...jezeli ktos wymienial czujnik prosze o tzw" krok po kroku" i jak byscie jeszcze mieli fotke gdzie on dokladnie jest....bede wdzieczny. Pozdrawiam
|
|
skąd ta pewność że to vss? ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-04-28 17:15:05 Prędzej silnik krokowy, jak VSS
Na VSS odpala się check jak się ciśnie, i jedzie szybko
Po mieście przy spokojnej jeździe jest spokój
Jutro wymieniam mam nadzieję ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
papciak
 espero 1.8 gdansk | 2008-04-28 17:38:11 Zoltar....to jak juz wymieniasz ten czujnik to strzel kilka fotek krok po kroku  bede wdzieczny
dziekowac...>SZEROKOSCI  |
| 2008-10-05 21:15 | |
Outcast
 Bmw 528i E39 Różyny | 2008-04-29 01:05:19 Moje awarie krokowca byly dwie i objawialy sie roznie.
1. Jalowe obroty 1500 i wiecej - check sie nie swiecil
2. Jalowe oborty od 600 do 1500 przy silnik na jalowych sie dlawil do 600 i od razu podbijal do 1500 i tak w kolko, przy tym check sie nie swiecil tylko migal w chwilii opadania obrotow.
U mnie awaria vss wygladala tak:
na PB- podczas jazdy przy ok 3200 obr kilka razy szarpnal zapalil sie check i auto jechalo dalej, szarpniecia byly tylko w tym zakresie obrotow
na LPG - przy ok 3200 obr zapalal sie check, powyzej tych obrotow gasla lampka ale nic nie przerywalo itp.
Usterka ta pojawiala sie raz na jakis czas - okazalo sie ze dzielne ASO uszkodzilo czujnik jak wymieniali sprzeglo po czym bez mojej wiedzy jakims klejem go naprawiali, wytrzymalo ok 500km ----------------- TDi Power |
| 2011-08-07 16:31 | |
JaRabbit Klubowy Weteran
 Toyota Corolla WF | 2008-04-29 07:36:14 U mnie awaria VSS-a wyglądała inaczej:
obroty równo na 1500 i cały czas check.żadnego falowania czy coś w tym stylu.
Są dwa rodzaje czujników.Z oznaczeniem VA i VB. Czy się różnią nie wiem, ale ponoć lepiej dokupić taki, jaki jest zamontowany w samochodzie. ----------------- PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!
Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich |
| 2019-07-12 15:27 | |
papciak
 espero 1.8 gdansk | 2008-04-29 12:33:56 wszytsko Super i extra...  ale napiszcie jak go wymienic...jakie klucze....co gdzie jest...czy da sie samemu..itd itd...najlepiej ze zdjeciami
Dziekowac  SZEROKOSCI  |
| 2008-10-05 21:15 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-04-29 16:01:57 96213551 jest na Hallera za 70 zł
Jadę zaraz kupić, trzeba złoma podpicować  ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Outcast
 Bmw 528i E39 Różyny | 2008-04-30 01:38:49 zoltar, w pruszczu na ul. tysiacleca maja czesci do parchow a jak czegos nie maja to sprowadzaja - ceny maja atrakcyjne, jutro dam jakis tel do nich ----------------- TDi Power |
| 2011-08-07 16:31 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-04-30 06:53:37 Już kupiłem, cena jest oki, 7 dyszek ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-05-01 22:55:12 Ktoś opisze gdzie on się dokładnie znajduje, lukałem 30 min temu, ale nie widzę. Jest jakaś wtyczka, ale mam syf na obudowie skrzyni i to chyba nie to ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-05-01 23:17:28 Już wiem
 ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
MareczekR
 espero Zabno | 2008-05-04 22:51:16 Cytat:
| 2008-05-01 23:17:28, Zoltar pisze:
Już wiem
|
|
kolego ja mialem takie same objawy i stawialbym na silniczek krokowy tzn. odkrecilem go przeczyscilem w benzynie i prysnalem wd 40 i problem zniknal tydzien temu koledze robilem to samo w oplu vectra tylko ze u niego obroty spadaly na zero i gasl silnik przeczyscilem i wszystko ok jak zrobisz daj znac |
| 2008-05-10 11:38 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-05-11 11:36:11 Wymieniłem, czujnik jest wkręcony, ale siedział mocno, więc poszedł w ruch klucz
Mój stary jest trochę inny.
No nic, zresetowałem kompa i będziemy diagnozować
Po wymianie włączył się check przy 140 na 4... ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Zoltar
 Fajne Gdańsk | 2008-06-03 22:29:47 Znowu mam błąd tego jeba... czujnika
Stary różnił się wyglądem obudowy
Ma ktoś numer tego drugiego ?
Mój chyba nie był wymienny... ----------------- |
| 2010-05-30 23:36 | |
Cwikus
 DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2008-08-28 14:42:37 wykopuje - mam dokladnie te same objawy i check 24, co mam zrobic w kwestii jego wymiany - wykrece go od dolu ze skrzyni?
czy w koncu sa 2 rodzaje tego czujnika, czy jeden ktorego nr kat podal Zolti ? ----------------- Rusza panzer, Złoty panzer
Czołg co prowadzisz go jednym palcem
Czołg co walczy z dystansem
Czołg co musi wygrać w tej walce... |
| 2015-10-23 01:03 | |
saqul
 Espero 2.0 CD LPG / ... Kleszczów | 2008-08-28 16:26:49 Cwikus nie wiem jak w 1.5, ale w 2.0 dostęp jest tylko od góry, musisz mieć klucz nasadowy nr 10 z długą przedłużką - około 40cm  odkręcasz tę śrubkę, odpinasz czujnik od instalacji el. i wyciągasz czujnik razem z linką i napędem. Później odkręcasz linkę oraz napęd i zostaje ci czujnik w ręku ----------------- Nałogi, moja słaba strona... :) |
| 2011-04-12 13:27 | |
Cwikus
 DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2008-09-10 08:44:03 w 1,5 wymienialem, sa 2 rodzaje czujnikow z naklejka VA i VB.
Sa kompatybilne, mialem VA i wlozylem VB bo tego pierwszego nie umialem dostac przez 2 tygodnie i nawet daewoo mi powiedzialo ze nie ma i nie bedzie.
Od gory pomimo tego ze mam gaz - wcisnalem lape w okolice czujnika, palcami odkrecilem linke. Rowniez palcami odkrecilem przejsciowke i w koncu czujnik - nie potrzebowalem klucza, z reszta do tego czujnika ktory ja mialem nasadka nie wejdzie bo jedna ze scianek klucza to wystajace kable - glupota skośnych, trzeba palcami albo kluczami plaskimi odkrecac.
Wymiana czujniczka to ok pol godziny gmerania jesli nie wiemy kompltetnie co zrobic lub ok 15 minut jesli wiemy gdzie on jest, jak go wymienic i nie boimy sie przykucnąć na silniku (dostęp jest u mnie OKROPNY jak juz sie wlozy reke to nie widac co sie robi). ----------------- Rusza panzer, Złoty panzer
Czołg co prowadzisz go jednym palcem
Czołg co walczy z dystansem
Czołg co musi wygrać w tej walce... |
| 2015-10-23 01:03 | |
Blister
 ESPERO 1.8 CD LPG Poznań | 2009-06-10 18:02:40 Cytat:
| 2008-09-10 08:44:03, Cwikus pisze:
Wymiana czujniczka to ok pol godziny gmerania jesli nie wiemy kompltetnie co zrobic lub ok 15 minut jesli wiemy gdzie on jest, jak go wymienic i nie boimy sie przykucnąć na silniku (dostęp jest u mnie OKROPNY jak juz sie wlozy reke to nie widac co sie robi).
|
|
Ja mam walnięty dziś podjąłem próbę wymiany. Przez gaz jest tak trudny dostęp że nic nie widać jak się ręce włoży. Po 1,5 godz grzebania poddałem się a czujnik jak tam był tak jest jak znajdę czas to zrobię drugie podejście tylko muszę wykombinować sposób na jego wykręcenie. Ręką nie da rady , nasadka nie wejdzie przez te przewody a płaskim to nie wiem czy dojdę ale będę kombinował. ----------------- [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/5511/icon2.png[/IMG] |
| 2014-07-01 11:10 | |
dd4422
 Espero 1,8 CD LPG lutomiersk | 2009-06-11 19:11:36 Ja tez wymienialem ten czujnik.Jest ciezko ale daje rade.Mam na to swoj "patent".Potrzebny jest plaski klucz 24 ale krotki tak okolo 10cm.Mozna odciac potrzebna dlugosc ze starego niepotrzebnego klucza.I tak zpreparowanym narzedziem mozna spokojnie ten czujnik odkrecic. |
| 2011-10-15 14:34 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|