2009-07-10 20:00:37
Istnieje kilka metod niemal bezinwazyjnej naprawy blacharki. Jeżeli powłoka lakiernicza wytrzymała odkształcenie i nie popękała to można spróbować prasowania termicznego lub odsysania. Jest jednak jedno ale. Takie metody stosuje się w przypadku aut do których brak na rynku elementów blacharskich lub które mają specjalistyczne lakiery. Powód jest prosty. Naprawa drzwi metodą "zimnego prasowania" kosztuje tyle co kilka nowych aut klasy Vectry.
Jeżeli podczas własnych prób uszkodziłeś lakier lub porobiły się dzioby (ostre krawędzie , załamania blachy) to wal do blacharza. Jeżeli wgniecenia są obłe i lakier nie popękał to podjedź do szklarza i poproś o największą przyssawkę do transportu szyb - taką z pompą podciśnieniową i spróbuj "wyciągnąć wgniota. Rzadko się to udaje ale nie masz nic do stracenia.
-----------------
Przyszłość jest jasna, przyszłość to RZEPAK!
KOCHAJCIE SWOJE KOBIETY
TAK JAK MY KOCHAMY OPLA