Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK6] Co to za wtyczka, do czego ma być wpięta ( mk6 )

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-07-16 02:40:11

Chlopie u mnie wisi 8 takich wtyczek spiętych plastikiem, tuż przy chłodnicy i auto jezdzi pięknie;p Jedyny minus ze napewno jedna z nich idzie na regulacje reflektorów.
Taki bałagan, że nie ma w co rąk wsadzic. ;p
2009-11-12 22:41
  
 
 2009-07-11 19:18:08

Jak nic czujnik, podłączyłem na odwrót i to samo...
Tylko zastanawia mnie jak ma to działać niby...
przecież w 1.4 kabel z tego czujnika idzie przy wiązce świateł...
a w 1.6 16v przy wiązce silnika...
jak wiązka silnika jest podłączona pod zegary? nie jest (bo po co)
no właśnie, więc może trzeba wykręcić wtyczkę i podłączyć ten jeden kabel pod czujnik. No chyba, że ktoś wie jak to jest podłączone pod zegary, bo przecież to jest bez sensu... ale zaraz w 1.4 miałem wolną taką wtyczkę przy instalacji jak do tego czujnika w 1.6 ma być , wtedy zastanawiałem się od czego to jest, miejsce wyjścia wtyczki podobne więc może...
a i jeszcze się obrotomierz zwiesić lubi, to mnie szczególnie wkurza...
jak macie sugestie, to piszcie drodzy koledzy



[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-12 20:48:47 ]
2014-07-10 17:57
  
 
 2009-07-11 09:23:46

Coś mi się zdaje, że ten czujnik będzie walnięty, bo podłączyłem dobrze(chyba), ale zobaczę jeszcze...



-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-11 09:26:31 ]
2014-07-10 17:57
  
 
 2009-07-10 21:37:21

Podzienkował!
2019-03-28 17:20
  
 
 2009-07-10 21:32:56

Ta fajka z 1 kablem przy silniku 16v ma pozostać lużna.

-----------------
FEFK#746
Był orionek mk3 1.6
escort mk4 1.6 d
kombi mk5
Focus mk1 1.6 16v
Opel vectra caravan 1.9 CDTI 150 km DESIGN


Jestem maniakiem
FEFK 746
FSK 001
2016-03-17 23:12
  
 
 2009-07-10 21:25:52

Mam ten sam dylemat,tez niewiem gdzie ją wpiąc.Jak kupiłem autko tak zwisał sobie swobodnie ten czarny kabelek,i nic sie nie dzieje.
2019-03-28 17:20
  
 
 2009-07-10 20:54:47

Ten u dołu to czujnik na zegary.
Ten kabelek wolny to do czujnika na zegary ale w silnikach CVH/CFI, u Ciebie jest odzielna wtyczka 2 pinowa, kable brazowy i brazowo biały, to jest do 16V.

Jak dorabiałes cos w tej wtyczce, to zobacz czy na odwrot nie podłaczyłes.

Lub sam czujnik uszkodzony

No a ta niebieska to do czujnika na weżu gornym chłodnicy.




-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-10 20:55:33 ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-07-10 20:37:05

Magik- sytuacja wygląda tak, że: nie działa wskaźnik t. cieczy chłodzącej na zegarach i nie wiem, czy działa wentylator...
Mówimy o silniku 1.6 16v dohc bodaj L1E. Czujnik t. cieczy ( ten od zegarów ) jest w nim na obudowie termostatu z dołu, zamocowany pod kątem, pod wężem, który idzie z obudowy termostatu do chłodnicy - to jest ponoć czujnik odpowiadający za wskazanie t. cieczy na zegarach? podłączony jest, nie działa, wtyczka była dosztukowana przeze mnie ( jedyna której brakowało przy zmianie silnika ) może na odwrót podłączyłem, zobaczę... co do 1.4 to myślałem, że te wtyczki (od temperatury cieczy na zegary) w szesnastkach i ósemkach są te same, mogą nie być, ale boli mnie (zastanawia jedno) mianowicie: przecież ta wtyczka co jest od t. cieczy na zegary idzie w 1.4 kabelkiem przy wiązce świateł, tymczasem w 1.6 16v wtyczka, która wchodzi w ten niby czujnik temperatury od zegarów jest wplątana w wiązkę silnika a tamta jest bez sensu wolna, druga rzecz, co mnie nęci ,że po co niby kabelki od czujnika t.c.chłodzącej na zegary są wiązce silnika, jak nie mają nic z nią wspólnego ( chodzi o to że dane z czujnika nie są zczytywane przez kompa, a przez zegary ) tracę więc pewność, że ten czujnik z dołu termostatu jest od zegarów, bo to bez sensu jest...


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-10 20:37:52 ]
2014-07-10 17:57
  
 
 2009-07-10 19:16:54

Niebieska wtyczka idzie do włacznika wentylatora chłodnicy, w silnikach CVH/CFI 1.6 i 1.4 czujnik znajduje sie na boku obudowy termostatu.

Mała wtyczka słuzy do podłaczenia czujnika temp. płynu dajaca sygnał na wskaznik w silnikach CVH/CFI 1.4 i 1.6.
Czujnik znajduje sie na przodzie głowicy po jej prawej stronie patrzac na silnik.
Ta wtyczka jest wolna w silnikach 16V, a tutaj na odwrót.

Jak masz instalke z 1.6 16V, to mozliwe ze wtyczka ktora jest uzyta w 1.6 podłaczona jest tez i u Ciebie, jest to bład, ale i tak tez bedzie chodzic.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-10 19:19:41 ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-07-10 15:34:56

Popatrzę, ale wydaje mi się, że kontrolka na zegarach świeci po włączeniu zapłonu...

-----------------
2014-07-10 17:57
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM