Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MkV 1,3 na 1,6 8V] Po swapie problem z obrotami

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-07-19 01:20:51

Ale co chcesz od czujnika temp powietrza, on nie ma nic do rzeczy ze silnik chodzi rowno zcy nie rowno, po jego wypieciu bedzie delikatna roznica w przyspieszeniu auta, ale to i tak na wyzszych obrotach bo za mało paliwa.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-07-19 01:18:16

No to mogłem grzebać do usr**** śmierci i nic bym nie wygrzebał
W autku na bank kable do wymiany, to tez moze troszke miec wplyw, ale nie az tak mocno... Sprawdze jeszcze co bedzie gadał po odpieciu tego czujnika! dzieki za sugestie!

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 2009-07-18 19:53:30

Cytat:
2009-07-18 16:57:09, Escobarto pisze:
Ja zmieniłem z 1.4 8v cfi na 1.6 16v efi i pompa dawała radę... ale do pewnych obrotów, później pompa wogóle padła. W 1.6 16v pompa ma dawać bodaj 2,5 bar-a, a w 1.4 8v cfi 0,8 bar-a, więc różnica jest duża. Podciśnienia posprawdzaj, ale to jest raczej pompa ( bankowo ). Mi auto normalnie chodziło... ale, pewnego razu odpalam... i falowanko, aż w końcu pompa klękła na amen. [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-18 16:57:56 ]





Pompa przy silnikach 1.6 8V/1.6 16V/1.8 wszystkie rodzaje daje na sucho 3 bary, z regulatorem w 1.6 8v/1.6/1.8 16V 2.2 bara

1.4 jest to samo tylko nie wiem jak na monowtrysku.


w 1.3 jest ponizej 2 barów z regulatorem, dlatego silnik nie bedzie sprawnie pracował.

do 1.3 nie ma sensu zakładania wiekszej pompy bo i tak to nic nie da, przy silnikach 16V, na seryjnej pompie mozna sie bawic w zmiane regulatora z 2.016V ktory daje 2.5 czy 2.6 bara, ale czy to cos da to nie wiem.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 19:55:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 20:02:29 ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-07-18 17:56:54

na kolektorze z prawej strony (jak patrzysz na silnik) jest podpięty jeden czujnik, jeśli się nie myle to od temperatury powietrza w kolektorze czy coś takiego i u mnie po swapie z 1.4 monowtrysku na 1.6 8V na pełnym wtrysku ten czujnik tak bruździł jak koledze z obrotami. po jego wypięciu auto chodziło tak jak miało. z podpiętym czujnikiem to nawet z ruszaniem był problem. tyle że miałem stłuczkę tym autem i już w nim nie grzebie więc nie dochodzę co było przyczyną dalej aha i pompkę w baku zmieniałem na taką z 1.6. pozdrawiam
2010-08-30 10:44
  
 
 2009-07-18 17:40:13

można wsadzic do 1.3 większą pompe? będą jakieś komplikacje?

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
2025-10-30 17:02
  
 
 2009-07-18 16:57:09

Ja zmieniłem z 1.4 8v cfi na 1.6 16v efi i pompa dawała radę... ale do pewnych obrotów, później pompa wogóle padła. W 1.6 16v pompa ma dawać bodaj 2,5 bar-a, a w 1.4 8v cfi 0,8 bar-a, więc różnica jest duża. Podciśnienia posprawdzaj, ale to jest raczej pompa ( bankowo ).
Mi auto normalnie chodziło... ale, pewnego razu odpalam... i falowanko, aż w końcu pompa klękła na amen.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-18 16:57:56 ]
2014-07-10 17:57
  
 
 2009-07-18 16:38:11

Ten 1.6 to na gazniku jest?
Jesli to wtrysk, a wczesniejszy 1.3 tez był na wtrysku mono to pompe musowo zmienic bo potrzeba pompy 3 bary a w 1.3 daje mniej.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 16:38:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 16:39:46 ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-07-18 10:25:27

WItam!

Po przekladce silniczka z 1, gaznik na 1,6 8V mam problem z obrotami, tzn skacza w zakresie na oko 500-1200 RPM. Mechanicznie jest wszystko poskladane ok, stawiam na podcisnienia albo cos z osprzetu uszkodzone, badz zle podpiete.
Jak sie wcisnie gaz, to tez czuc lekkie przerywanie, falowanie...
Czy ewentualnie moze to byc wina pompki paliwa?!
Jakies inne ciekawe sugestie?!
Z góry dzieki! Pozdrawiam!

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM