2009-07-18 04:12:31
Nie wiem jak to w wersji z klimą, ale w normalnym masz na obudowie termostatu czujniczek z niebieską wtyczką. Sprawdź go, zobacz czy ma odpowiednią względem katalogu temperaturę załączania i odłączania wenta. Ja miałem podobny problem, czujnik okazło się był z innego forda i miał zdecydowanie za wysoką temp włączania wiatraka. Możesz też mieć przypaloną wtyczkę. Powodem tego może być już przypalony wiatrak ze zwarciem - sprawdź jaki prąd bierze przy rozruchu i przy działaniu. W założeniu im mniej tym lepiej. Sprawdź też termostat poprzez ugotowanie go w garnku z termometrem bo może się okazać że jest zblokowany lub nie puszcza i wtedy czujnik wenta nie włączy bo nie ma cieczy w pobliżu. Działaj panie.
-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91