2009-08-14 22:52:14
Cytat:
|
2009-08-13 12:22:25, mmbu pisze:
Ja ostatnimi czasy jak mam problem, którego rozwiązać nie mogę, serwisuję się w Legionowie 762575779. Na ręce będziesz mógł popatrzeć, ale co do umówienia na konkretną godzinę to raczej ciężko. I z tego co pamiętam to na urlop od poniedziałku idzie, a samochodów w kolejce mu nie brakowało
|
|
No to za dużo nie pomoże, chyba że po urlopie
Dziś wymienili mi rozrząd i pompę wody, ale pozostały następujące efekty:
1. ubywa płynu chłodzącego (jeszcze nie wiem ile)
2. na rozgrzanym silniku w układzie chłodzenia jest chyba za wysokie ciśnienie - rura za termostatem jest bardzo twarda: dwoma palcami jestem w stanie ją tylko nieznacznie ścisnąć, oczywiście zanim się poparzę
3. ze zbiorniczka wyrównawczego chyba trochę czuć spaliny (ale może to autosugestia??)
4. czasem nie pali pierwszy cylinder (na świecy widać coś jakby popiół)
5. stukają popychacze (na pewno kilka) na zimnym i rozgrzanym silniku; nie stukają cały czas tylko raz włączy się jeden, raz drugi, czasem kilka na raz; pod korkiem wlewu oleju jakoś tego oleju za dużo nie widać - czy on się tam powinien jakoś solidnie rozchlapywać (w trakcie pracy silnika), czy wałki po prostu są nim trochę ochlapane i tak wystarczy?
Czego NIE ma:
1. nie ma białego dymu z wydechu
2. nie ma bąbelków, czy śladów oleju w płynie chłodzącym
3. nie ma bąbelków, czy śladów płynu chłodzącego w oleju
To teraz parę pytań:
1. czy jest możliwe, że padła uszczelka i jest przedmuch spalin do płynu chłodzącego i ewentualnie oleju?
2. czy jest możliwe, że taki przedmuch miałby wpływ na ciśnienie oleju w głowicy? (już się brzytwy chwytam, bo skąd teraz nagle te głośno stukające popychacze???)
3. czy jest możliwe, żeby w Escorcie w jednym tygodniu padła pompa wody, uszczelka głowicy i pompa oleju?
4. czy świeżo założony pasek rozrządu (przejechane 50km) można zdjąć i po naprawie uszczelki głowicy założyć ponownie (pasek oryginalny fordowski)?
Pozdrawiam
Maciek