Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mkV, 1.8D] uciekajacy prad z obwodu oswietlenia wnetrza?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-09-11 21:54:52

Hehehehe... a już myślałem że na mierniku z marketu te 530A ci wyszło...
Ja bym się tym "ubytkiem" nie przejmował. Prąd rozruchowy akumulatora nie jest mierzony, tylko ustalany przez ilość/jakość/konstrukcję ogniw. Chodzi o to, że twój aku może dać 680A w impulsie potrzebnym do ruszenia rozrusznika (i silnika) bez spadku napięcia (a raczej mieszczącego się w normie) i nie uszkadzający cel. "kręcący" rozrusznik nie pobiera 680A.
Urządzenie którym testowałeś nie jest miernikiem tylko raczej wskaźnikiem stanu i nie ma co ślepo mu wierzyć, ponieważ ma znaczny margines błędu. (jak i sam aku) Żadna lampka, radio itp nie ciągnie 150A
Jeżeli odpalając auto rozrusznik "ma kopa", i da się go odpalić z takim kopem kilka razy pod rząd, to aku jest dobry.
2024-11-22 22:11
  
 
 2009-09-11 14:51:44

Cytat:
2009-09-10 23:01:03, Venom_4x4 pisze:
Zdradz, czym i jak mierzyłeś ten prąd. Naprawdę chciałbym wiedzieć jak udało ci się zmierzyć nominalny prąd rozruchowy akumulatora, i jaki miernik pokazał ci te 530A. [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2009-09-10 23:36:32 ]



Kolega handluje akumulatorami i ma na stanie tester akumulatorów marki Banner, jaki to model nie wiem, ale mam tu opis jego dzialania:

Sprawność akumulatora w testerze badana jest nowoczesną metodą pomiaru dynamicznej konduktancji akumulatora. Metoda ta polega na badaniu niewielkich zmian napięcia akumulatora podczas przepływu zmiennego prądu o małym natężeniu przez akumulator. Zalety tej metody pomiarowej w porównaniu do tradycyjnych sposobów określania stanu akumulatora to:
- przeprowadzanie pomiaru bez rozładowywania akumulatora,
- możliwość badania akumulatorów rozładowanych,
- szybki czas pomiaru,
- bezpieczny (nie powodujący iskrzenia) pomiar,
- pomiar akumulatora jest możliwy bezpośrednio w pojeździe
bez jego wyjmowania i rozłączania.
Tester umożliwia również kontrolę układu ładowania akumulatora w pojeździe poprzez pomiar napięcia w czasie ładowania oraz ocenę stanu układu rozrusznik-akumulator za pomocą pomiaru spadku napięcia podczas pracy rozrusznika.

Jakies pytania jeszcze??
2015-05-04 21:53
  
 
 2009-09-10 23:01:03

Zdradz, czym i jak mierzyłeś ten prąd.
Naprawdę chciałbym wiedzieć jak udało ci się zmierzyć nominalny prąd rozruchowy akumulatora, i jaki miernik pokazał ci te 530A.

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2009-09-10 23:36:32 ]
2024-11-22 22:11
  
 
 2009-09-10 22:17:04

Cytat:
2009-09-10 18:24:16, falcon0 pisze:
Ale ściemniasz...nie czytałeś przeczytaj chociaz punkt drugi regulaminu



Dzieki za naprowadzenieObiecuje ze bede juz przstrzegal zasad, sorry ze balagan, co sie da to poprawie.
2015-05-04 21:53
  
 
 2009-09-10 18:24:16

Cytat:
2009-09-10 13:53:47, luckyboy pisze:
Czytalem regulamin i nie wiem gdzie lezy moj blad?? HELP ME [ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2009-09-10 13:55:04 ]


Ale ściemniasz...nie czytałeś przeczytaj chociaz punkt drugi regulaminu

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
2025-12-13 01:18
  
 
 2009-09-10 16:27:05

Cytat:
2009-09-10 16:08:22, luckyboy pisze:
Mierzylem od razu po odpaleniu


no to siem nie zdążył naładować...
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-09-10 16:08:22

Cytat:
2009-09-10 15:57:00, surec pisze:
a mierzyłeś zaraz po odpaleniu, czy przejechałeś się kilknaście km, coby naładował?



Mierzylem od razu po odpaleniu
2015-05-04 21:53
  
 
 2009-09-10 15:57:00

Cytat:
2009-09-10 15:26:49, luckyboy pisze:
Ładowanie mam w porzadku na poziomie 14,1V na wolnych obrotach. No to czemu tak szybko maleje ten prad rozruchowy?? Gdzie lezy przyczyna - uszkodzony akku??


a mierzyłeś zaraz po odpaleniu, czy przejechałeś się kilknaście km, coby naładował?
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-09-10 15:29:00

Cytat:
2009-09-10 15:15:12, mefis22 pisze:
Hmm pod bezpiecznik od oswietlenia wnetrza jest podpiete radio i zegarek. Sproboj odpiac radio i wtedy zmierzyc jaki jest pobor.



Cenna sugestia, dzieki Na razie wyjalem bezpiecznik
2015-05-04 21:53
  
 
 2009-09-10 15:26:49

Cytat:
2009-09-10 15:18:44, surec pisze:
pojemność aku i prąd rozruchu to dwie różne wartości. To raczej normalne, że odpalanie będzie wyczerpywało aku, tylko czy jest później doładowywany odpowiednio. Ładowanie masz dobre?



Ładowanie mam w porzadku na poziomie 14,1V na wolnych obrotach. No to czemu tak szybko maleje ten prad rozruchowy?? Gdzie lezy przyczyna - uszkodzony akku??
2015-05-04 21:53
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM