Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mk7];1998;1,8TD,90 KM temperatura cieczy chłodzącej

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-08-22 20:51:04

Bo ma napis NORM z góry w dół i to jest ta subtelna różnica.
2013-11-24 16:30
  
 
 2009-08-21 19:12:39

A coś ty się tak na ten płyn chłodzący uparł mój esi w 1.8 td też 90kM jeszcze nigdy temperatura nie doszła do R jest cały czas między N a O na O włącza się najszybszy bieg wentylatora co do palenia na trasie mój pali ok 5.5-6 w mieście 7-7.5 Escorty mają to do siebie że często wskaźnik temperatury dziwnie wskazuje
2010-04-29 02:59
  
 
 2009-08-19 20:10:00

Sprawdz jeszcze ten wężyk który wychodzi z obudowy termostatu i połączony jest z zbiorniczkiem.Lubi sie zapychać,a wtedy praktycznie nie da się odpowietrzyć.
2010-02-26 18:47
  
 
 2009-08-19 14:54:15

A jeszcze powiedz proszę co się może dziać jeśli w chłodnicy jest sam koncentrat?
 
  
 
 2009-08-19 10:21:16

Dzięki tylko dziwne ze drugi termostat ma identyczne objawy jak poprzedni. Chyba faktycznie zacznę od płynu. W tym momencie jest zalany koncentratem z niewielką domieszką wody, max 15% wody
 
  
 
 2009-08-19 09:38:35

Termostat może być wadliwy. Jak dla mnie zawiesza się w pozycji otwartej.
Mogłeś też źle założyć uszczelkę.

Ja bym wyciągnął termostat z powotem, zmierzył jego temperaturę otwarcia w garnku i sprawdził, czy wraca.

Edit: Układ należy zalać koncentratem wymieszanym z wodą dest. w proporcji 1/1 i od tego powinieneś zacząć.

[ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2009-08-19 09:44:02 ]
2024-01-14 13:59
  
 
 2009-08-19 09:23:57

Po przerwie proszę jeszcze raz o pomoc.
Sprawa dotyczy temperatury cieczy chłodzącej.
W trakcie jazdy w mieście wszystko jest ok, auto nagrzewa się prawidłowo. Problem pojawia się przy dłuższych przelotach, wystarczy ok 5 km prostej bez świateł aby silnik się schładzał prawie do minimum. Nie mówiąc już oczywiście o trasie gdzie wskazówka leci jak oszalała w dół, podnosząc się tylko co jakiś czas na chwilę do normalnego poziomu. Oznaka jest jakby termostat się nie domykał, lecz jest wymieniony na oryginalny nowy, i układ odpowietrzony.
Gdzie może tkwić problem?? Może któryś z czujników??
 
  
 
 2009-08-07 22:02:25

Widzę, że masz gdzieś upomnienia moderatora. Zamykam w takim razie wątek. W razie chęci poprawienia tytułu zapraszam na priv.

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
2024-12-27 12:14
  
 
 2009-08-07 21:43:39

Chyba to jednak termostat się nie domyka, zasięgnołem rady fachowca i ponoć nie ma znaczenia czy chłodnica zalana jest koncentratem czy też jego roztworem.
Spalanie w trasie 6l jednak trochę za dużo
 
  
 
 2009-08-07 12:07:25

Silnik zalewa się nie koncentratem a roztworem koncentratu z wodą destylowaną najczęściej w proporcji "fifti/fifti", wymień to a jeśli nic się nie zmieni to dopiero wtedy wymień termostat, najlepiej na oryginał dedykowany do twojego modelu silnika.
2013-11-24 16:30
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM