Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

(MK V 1,6 EFI) Pytanie do posiadaczy Escorta 1,6 EFI

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-08-20 17:40:44

slavus13 podaj swoje numerki od MAP sensora i edisa.Zaznaczam, że jest to główny wątek tematu.
2012-05-30 10:12
  
 
 2009-08-20 09:37:39

skoro krokowiec masz padnięty to i ssania nie bedziesz mial rano odpalam silnik na dyk bez dodawania gazu , wchodzi na 1200 1400 obr utrzymuje sie przez kilka kilkadziesiąt sekunt zalezy jak szybko sie silnik nagrzeje i spada do swoich 900 obrotów . aktualnie to zjawisko u mnie nie wystepuje gdyz mam odłączonego kroka bo zeswirował
ciekawostka : gdy w tamtym roku padł mi map sensor to jedynae co zauwazyłem to to iz spalanie wzrosło do 18 litrów ? ;>
2010-04-06 20:59
  
 
 2009-08-19 08:52:18

Cytat:
2009-08-19 08:08:58, slavus13 pisze:
witam ja mam identyczny silnik i mam map sensor od fiesty oryginalny lezy w garazu bo gdy byl załozony to autko paliło 18 litów ale mialem taki sam problem jak ty jak kupiłem auto odpalałem na gazie włączyło sie ssanie a gdy po kilkunastu sekundach ssanie sie wyłanczało schodził z obrotków az zdechł przyczyna ? zbyt bardzo skręcony gaz , regulacja gazu pomogła . hmm... a co sie dzieje jak odłączysz krokowca??;> bo moj jest zasyfiony i ja jezdze bez niego i normalnie mi auto smiga pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: slavus13 dnia 2009-08-19 08:10:50 ]


ssanie w wielopunkcie?
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-08-19 08:08:58

witam ja mam identyczny silnik i mam map sensor od fiesty oryginalny lezy w garazu bo gdy byl załozony to autko paliło 18 litów ale mialem taki sam problem jak ty jak kupiłem auto odpalałem na gazie włączyło sie ssanie a gdy po kilkunastu sekundach ssanie sie wyłanczało schodził z obrotków az zdechł przyczyna ? zbyt bardzo skręcony gaz , regulacja gazu pomogła . hmm... a co sie dzieje jak odłączysz krokowca??;> bo moj jest zasyfiony i ja jezdze bez niego i normalnie mi auto smiga pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: slavus13 dnia 2009-08-19 08:10:50 ]
2010-04-06 20:59
  
 
 2009-08-18 08:00:42

Cytat:
2009-08-17 20:57:00, lencol pisze:
A może gdzieś kable są już niehalo i wprowadzają swoja rezystancję, która wraz z rezystancją czujników wpływa na błedne odczyty przez edis. Nie wiem czy pomogę ale można sprawdzić wskazania czujników odrazu przy czujniku a póżniej przy edisie i porównać czy są takie same... Może a nóż gdzieś się kabel przetarł w niewidocznym miejscu i gmatwa w kompie:p [ wiadomość edytowana przez: lencol dnia 2009-08-17 20:57:26 ]


Edis tu nie ma nic do rzeczy, bo to moduł zapłonowy.
Kable sprawdziłem, jest oki, wskaźnik, też, ale dzięki...już się przyzwyczaiłem...
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-08-17 20:57:00

A może gdzieś kable są już niehalo i wprowadzają swoja rezystancję, która wraz z rezystancją czujników wpływa na błedne odczyty przez edis. Nie wiem czy pomogę ale można sprawdzić wskazania czujników odrazu przy czujniku a póżniej przy edisie i porównać czy są takie same... Może a nóż gdzieś się kabel przetarł w niewidocznym miejscu i gmatwa w kompie:p


-----------------
http://demotywatory.pl/922819/Zima-zima

[ wiadomość edytowana przez: lencol dnia 2009-08-17 20:57:26 ]
2012-12-02 13:56
  
 
 2009-08-17 19:07:03

mi tez wdawało się, że to to samo...
no widzisz, miałem już 3 czujniki, a każdy pokazywał źle. Zmiezryłem w sklepie orginalny-różowy czujnik i miał inne wartości niż zielony, czerwony, czarny czy biały...
Dodam, że ten silnik już po 02.1991 już miał orginalnie zielony...
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-08-17 16:29:41

Ja kiedyś miałem bodajrze czerwony ten to dopiero pokazywał głupoty. Po nagrzaniu i włączeniu wentylatora wchodził dopiero na białe pole. Dlatego wymieniłem na zielony i teraz pokazuje normalnie. A ty masz przecierz ten sam silnik.
2012-05-30 10:12
  
 
 2009-08-17 07:23:42

Cytat:
2009-08-14 23:41:27, Caros pisze:
A po co ci to wiedzieć? Sam czujnik nie odpowiada za nic więcej jak za odczyt temperatury na wskaźnik i powinien być zielony. A koszt jego jest niewielki.


nie ma to powiązania z Twoim problemem, po prostu potrzebuję do siebie...
A czujnik zielony ma zupełnie inną rezystancję niz orginał, dlatego wskaźnik pokazuje mi głupoty.
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-08-14 23:41:27

A po co ci to wiedzieć? Sam czujnik nie odpowiada za nic więcej jak za odczyt temperatury na wskaźnik i powinien być zielony. A koszt jego jest niewielki.
2012-05-30 10:12
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM