Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Mk7 1.3 slabe ladowanie alternatora

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-08-25 16:25:51

Czyli wszystko w porządku - spadek rzędu 0,18V przy pełnym obciążeniu jest jak najbardziej poprawny - przewody z aku do rozrusznika i altka a także masę od aku masz napewno w dobrym stanie - ja u siebie już przewody wymieniałem bo jak się zagrzał to był spory problem z odpaleniem.
Pozdrawiam

-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
 2009-08-25 15:03:10

ja mam 70A a regulator oryginal byl 14V i taki tez zalozylem znowu.
po wlaczeniu wszystkich odbiornikow: swiatla, dmuchawa 3 bieg, grzana tylna szyba+lusterka, radio mam 13.82V

-----------------
POZDRAWIAM;)

escort revolution
2019-07-14 10:42
  
 
 2009-08-25 14:34:26

Witam
Na samym altku jest zawsze(przy sprawnym alternatorze)tyle na ile jest zamontowany regulator napięcia - jeżeli masz regulator na 14V to jest 14V a jak na 14,4V to analogicznie. Z reguły regulatory na 14,4V stosowane są w najmocniejszych alternatorach(ja mam w altku o wydajności prądowej 70A)
Pozdrawiam

-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
 2009-08-25 08:40:01

a na samym altku ile jest?

-----------------
POZDRAWIAM;)

escort revolution
2019-07-14 10:42
  
 
 2009-08-25 07:58:14

Adus, co Ty takie pytania zadajesz?
Przeczysc połaczenia +, Altek>rozruch>akumulator, i przesmaruj to wazelina tech.
Rowenież przeczyść mase, Aku>buda>silnik/Altek>silnik, rowniez przesmaruj.

Po tym sprawdz ładowanie, jesli nadal bedzie ponizej 14V, zmien szczotkotrzymacz z regulatorem, to jest komplet i wymienia sie to razem, tylko kup taki ktory ma 14,4-14,5, bo zwykle sa 14 voltowe a wtedy taki regulator bedzie utrzymywał ładowanie nja poziomie nie całych 14V.
Koszt tego w zaleznosci od 25 w gore, nie kupuj tylko tanizny, bo zmienisz jeszcze tego samego dnia, miałem juz kilka przypadkow z tych tanich, optymalne to za cene ok 40 zł, firmy nie pamietam.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-08-25 06:33:21

wyciagalem i rozbieralem go, szczotki jeszcze sa, na wlaczonych swiatlach tyle pokauje

-----------------
 
 
 
 2009-08-25 01:06:25

A slychac pisk z okolic alternatora?
Wlacz swiatla radio wszystko co bierze prad...i zmierz jeszcze raz. To moga byc jak kolega mowi szczotki albo lozysko siada a jak masz pisk to pasek
2009-10-19 10:24
  
 
 2009-08-24 16:35:41

Kolego - tyle czasu jesteś na forum a nie trzymasz się zasad.
Popraw temat na zgodny z regulaminem. Poprawić możesz edytując pierwszego posta.

Poza tym te 13V to masz na włączonych światłach, czy wyłączonych.
Jak dla mnie to pewnie się szczotki kończą.
2011-04-07 19:23
  
 
 2009-08-24 16:28:12

a wiec na zapalonym silniku miernik pokazuje tylko 13v, jak pojezdze na swiatlach to akus siadzzie, i juz nie idzie odpalic, akus jest dobry, co moze byc przyczyna zbyt niskiego ladowania regulator napiecia czy moze uklad prostowniczy ?? moze ktos ma do sprzedania rozrusznik do essa mk7 1.3


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Adus20 dnia 2009-08-25 06:32:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: Adus20 dnia 2009-08-25 06:34:24 ]
 
 
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM