Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wyścig z szirokim

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-08-27 14:19:41

Uuuu. To sie Jeep posypał - dwa miesiące już się zbiera

-----------------
2012-09-18 17:14
  
 
 2009-08-26 19:08:44

Spokojnie - nie czynie zarzutu - sam czekam na goscia

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-08-26 18:16:13

Cytat:
2009-08-26 17:32:28, zupper pisze:
z gęby cholewy nie robię



ależ ja tylko z czystej ciekawości

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2009-08-26 17:32:28

Jeszcze nie ma - z gęby cholewy nie robię - cierpliwości

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-08-26 17:25:25

odkurzę po miesiącu - jaki wynik?

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2009-07-21 19:28:53

Musze poczekać - poszła pompa jakaś w szirokim. Spoko bez względu na rezultat dam znać jaki wynik

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-07-21 16:25:11

Jakoś brak relacji z wyścigu, chyba ktoś dostał lanie.

-----------------
Morderca Omeg.

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

Moje Aukcje
2025-11-05 07:16
  
 
 2009-07-02 11:23:09

wystarczy i od 40
jak jeździliśmy z rolowanego od 40 to nie było specjalnych różnic między automatem i manualem ale start faktycznie urywa ponad sekundę

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2009-07-02 10:37:18

szkoda że mój aftomat nie jest stworzony do startu od zera, ale tak od 60-ciu do końca...

w sumie wystarczyłoby pewnie zmienić skrzynie na 6-cio bieg i dałoby radę zyskać z 1-2 s lekko bo ta jedynka do 85-ciu to jest przegięcie

-----------------
2012-02-02 15:11
  
 
 2009-07-02 10:25:43

Cytat:
2009-07-02 00:20:51, Behi pisze:
sory ale to nie ma szans - z czymś takim stawałem w szranki i zostało daaaleko z tyłu - a Ty?



4,0HO kill
4,7HO kill
5,7 kill dopiero po długim dystansie, w trasie ciężki temat - poniżej 160-180 jadą łeb w łeb
srt8 ...dostałem okrutne lanie między światłami

-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2009-07-02 09:58:40

Zupper, a Ty to wziąłeś poważnie to nasze gadanie ?

-----------------
"Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji"
2015-01-09 15:31
  
 
 2009-07-02 07:39:58

Kochani, w owym sprincie nie zakładaliśmy się o nic...to takie sprawdzenie która z fur jest po prostu lepsza. Nie podchodzę do tego aż tak honorowo i emocjonalnie traktując ową ustawkę bardziej jak zabawę niż priorytet i sprawę nadrzędną. W najbliższy weekend odciążam auto przechodząc na allusy a do sprintu stanę bez zapasu. Tak jak wspomniałem wcześniej autem śmigam w przyszłym tygodniu i opiszę co i jak. Pozdro

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-07-02 00:21:48

Cytat:
2009-07-02 00:02:41, 7gsi pisze:
aaa.! Zupper! jak chcesz się przyłożyć, zostaw w baku max 10l beny, wyrzuć z bagażnika wszystko łącznie z kołem, lewarkiem, gasnicą, koła przód dowal na 3bar... jak jesteś twardziel, wywal tez wkładkę filtra



To moze i ja Mu jeszcze turbine ze swej łamagi na wyscig pozycze?

-----------------
Nasza łamaga przeszła face lifting, czyli dostała vauxhallowe alufelgi i jedne drzwi bez rdzy!
2018-07-16 13:30
  
 
 2009-07-02 00:20:51

To chyba mówimy o czym innym, 4.7l V8 235 hp (175 kW) 290 lb·ft (390 N·m) @ 3200 rpm - sory ale to nie ma szans - z czymś takim stawałem w szranki i zostało daaaleko z tyłu - a Ty?

-----------------
2012-02-02 15:11
  
 
 2009-07-02 00:02:41

Cytat:
2009-07-01 22:42:10, Behi pisze:
Generalnie reasumując - peepszenie



generalnie reasumując - peepszysz jak potłuczony.

ustaw się z takim autem na parę uczciwych ścigów to ci szczęka spadnie jak taki kiosk jedzie do 120, bo na razie to wszystko "ci się wydaje". Grand z Vką jest zajefajny, 0-120 zapitala jak dziki, gdyby jeszcze nie żarł po 30l/100...

Nawet ta prosta fizyka to w tym przypadku Jeep nie +20 a od +50 do +80KM, 2x taki moment, masa +200kg.

Więc, życzmy powodzenia zupperowi


aaa.! Zupper!
jak chcesz się przyłożyć, zostaw w baku max 10l beny, wyrzuć z bagażnika wszystko łącznie z kołem, lewarkiem, gasnicą, koła przód dowal na 3bar... jak jesteś twardziel, wywal tez wkładkę filtra


-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2009-07-01 22:42:10

Cytat:
2009-07-01 20:26:31, dARTi pisze:
tradycyjnie zresztą nasze omegowe towarzystwo zachłyśnięte koniufami zapomniało, że przyspiesza się momentem który w tym przypadku ma ok 400nM i jest dostępny prawie w całości już lekko powyżej 1000rpm jak myślisz, że tak łatwo objedziesz nie tak znowu wiele cięższego JGC 4.7 to znaczy, że nigdy takim lub z takim nie jechałeś a szkoda bo wrażenia po przesiadce z mv6 są niesamowite. Dupohamownia mówi, że do pierwszej setki omega jedzie na wstecznym dopiero później zaczyna przyspieszać. Permanentna trakcja bez względu na podłoże + 400nM od samego startu robią wrażenie jakby ktoś cię wystrzelił z procy. No i tu nie da się spieprzyć startu Zupper powodzenia i o nic się nie zakładaj Nie będzie łatwo



tak tak, wiem, przyspiesza się momentem, ble ble ble, a turbodiesle są fajne, tylko że jak butujesz to jest wrażenie wciskania w fotel ale te tiry coś wolno się przesuwają Tak to jest z tym momentem

prosta fizyka - moc większa o około 20KM, masa większa o około 400kg, opory większe w uj (ma na cztery łapy? jak tak to jeszcze sobie straty mocy uwzględnij to różnica mocy przestaje się liczyć). Ma większy moment? Fajnie. Przyspiesz od dołu? Fajnie. Tylko co z tego jak oma poniżej 4tyś nie schodzi? Gdzie w tym momencie masz przewagę momentu? W dolnych obrotach? Jak z nich nie korzystasz?

Generalnie reasumując - peepszenie

-----------------
2012-02-02 15:11
  
 
 2009-07-01 20:26:31

Cytat:
2009-07-01 09:52:28, Behi pisze:
4.7 był w dwóch wersjach mocy chyba? 230-pare i 260-pare, 230 nie ma najmniejszych szans, a im szybciej tym bardziej zostaje (masa zabija+aerodynamika kloca) P.S. Też objechałem Ferrari, 360 Modenę, na A2'jce, jechał se na luzie 220, doszedłem go, oblukałem, pomachaliśmy sobie i pojechałem dalej



tradycyjnie zresztą nasze omegowe towarzystwo zachłyśnięte koniufami zapomniało, że przyspiesza się momentem który w tym przypadku ma ok 400nM i jest dostępny prawie w całości już lekko powyżej 1000rpm

jak myślisz, że tak łatwo objedziesz nie tak znowu wiele cięższego JGC 4.7 to znaczy, że nigdy takim lub z takim nie jechałeś a szkoda bo wrażenia po przesiadce z mv6 są niesamowite. Dupohamownia mówi, że do pierwszej setki omega jedzie na wstecznym dopiero później zaczyna przyspieszać.

Permanentna trakcja bez względu na podłoże + 400nM od samego startu robią wrażenie jakby ktoś cię wystrzelił z procy. No i tu nie da się spieprzyć startu

Zupper powodzenia i o nic się nie zakładaj
Nie będzie łatwo

-----------------
only at J E E P ...
2015-12-15 21:08
  
 
 2009-07-01 14:55:24

Planowane "szybcy i spoceni" odbedzie się w next week - dam znać jak sytuacja. Pozdro

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-07-01 12:15:09

Immo, zakład jest typu "pink slip" czyli o furę

-----------------
"Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji"
2015-01-09 15:31
  
 
 2009-07-01 11:23:48

Ale boski wątek

Cytat:
Czy mam szanse czy tez są one znikome ?


Omega 2.6 ma szanse objechać nawet Veyrona, oczywiście pod warunkiem że kierownik wspomnianego zgubi się po drodze albo gdzieś posieje kluczyki - ale zawsze to więcej niż zero

Cytat:
Jeśli mam to jak sprawę rozegrać?

Zupper, chłopie, po prostu ustaw się na kresce i wciśnij pedał hałasu do końca.

Chyba że w wypadku przegranej masz przez tydzień chodzić do pracy w stringach, różowej peruce i pełnym makijażu, no to wtedy Twój stres jest usprawiedliwiony

-----------------
 
 
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM