| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
| Autor | |
oliver1984 DEADSOUL
 opel omega B FL Kalisz | 2009-09-26 16:53:33 No i przeszczep zrobiony. Dawcą była oma z 99 roku. Nie wiem ile dokładnie miała kilometrów ale pewnie mniej niz 200k km bo chodzi jak zegareczek  Teraz w któryś dzień wezme sie za rozbiórke głowicy zeby zobaczyc jak wygląda. Cała impreza kosztowała 1400zł  czyli nie tak tragicznie, i na dodatek tylko 2 dni  |
| 2012-10-16 09:12 | |
Mr_Brayan LOB MEMBER
 MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2009-09-23 07:41:19 ILKU zamknij sie! Co ty wiesz o silnikach chłopcze !? ----------------- Sprzedam |
| 2019-07-19 18:53 | |
oliver1984 DEADSOUL
 opel omega B FL Kalisz | 2009-09-22 20:58:01 uderzając tłok w zawór wygina przeważnie jego krawędź ku górze a więc wygięta częśc zaworu uderza w głowice- gniazdo. Więc jak juz to dawno głowica jest do wy...  bo pasek strzelił przy ponad 3 tys obr/min. Za nim sie zatrzymały tłoki z rozrządem to mineło kilkanaście sekund. Myśle ze do piątku już będzie po przeszczepie nowego serca więc coś około tego wstawie fotki starej głowicy dla ciekawych |
| 2012-10-16 09:12 | |
ilku LOB MEMBER
 Omega B234 Koszalin | 2009-09-22 20:26:16 Cytat:
| 2009-09-22 20:16:36, oliver1984 pisze:
A tak poza tym drogi kolego tłokom juz nic sie nie stanie bo zawory nie sa zablokowane lecz wygięte i sie tylko nie domykaja.
|
|
Cytat:
| 2009-09-22 15:19:44, oliver1984 pisze:
no i klekot jak w zetorze ;/
|
|
To pewnie te niedomknięte zawory o siebie stukają... ----------------- who dares wins |
| 2019-12-21 15:28 | |
oliver1984 DEADSOUL
 opel omega B FL Kalisz | 2009-09-22 20:16:36 Remont silnika jest nie opłacalny wiec teraz testuje staruszka. Robie i tak juz przeszczep . nie wiele taniej wyjdzie robota złomu co jest nadal nie pewne co kupna kolejnego złomu z "gwarancją" .
A tak poza tym drogi kolego tłokom juz nic sie nie stanie bo zawory nie sa zablokowane lecz wygięte i sie tylko nie domykaja. Jedyne co moze bardziej ucierpiec to głowica
[ wiadomość edytowana przez: oliver1984 dnia 2009-09-22 20:21:49 ] |
| 2012-10-16 09:12 | |
ilku LOB MEMBER
 Omega B234 Koszalin | 2009-09-22 18:54:36 Rób tak dalej to jeszcze tłoki wymienisz... ----------------- who dares wins |
| 2019-12-21 15:28 | |
oliver1984 DEADSOUL
 opel omega B FL Kalisz | 2009-09-22 15:19:44 Właśnie założyłem nowy pasek rozrządu, ustawiłem go, auto odpaliło ale chodzi na 2 gary więc pewnie zawory poszły się .....  no i klekot jak w zetorze ;/ ściągnąłem pokrywe zaworów, i na samej górze nie widać żadnych szkód na wałkach rozrządu. W wolnej chwili ściągnę moze jeszcze głowice i obejrzę ją. |
| 2012-10-16 09:12 | |
homer171 LOB SYMPATYK
 Esesman Wrocław | 2009-09-20 19:55:58 Cytat:
| 2009-09-20 10:30:13, oliver1984 pisze:
w każdej z opcji robocizna będzie tylko moja. Ale zastanawiam się czy nie lepiej od razu kupić jakiś silnik z niby małym przebiegiem bez osprzętu i pewnie wyjdzie na to samo co bym remontował tego a ile zmarnowanego czasu mniej. Nie wiem jak to jest ale podczas jazdy jak sie zerwał pasek nie bylo słychac żadnego uderzenia po prostu stanął i juz. Chyba ze zawrory się gną i tego nie słychać A i jeszcze pytanko do mądrych głów. Silnik x20xev będzie pasował np z omy BFL z 2001r? czy będą potrzebne jakies przeróbki?
|
|
Zdejmij głowice to nie duzo roboty i daj niech ja sprawdza.
U mnie jak urwał sie korbowód to tylko dwa zawory byly do wymiany a tak głowica igła. Wiec jesli sam to zrobisz to koszt napewno bedzie nizszy jesli z głowica tylko do małego remontu. A robota twoja to ja napewno pierwsza bym zdjał głowice. Ale wybór nalezy do Ciebie. ----------------- moja aukcje |
| 2013-03-24 13:31 | |
oliver1984 DEADSOUL
 opel omega B FL Kalisz | 2009-09-20 10:30:13 w każdej z opcji robocizna będzie tylko moja. Ale zastanawiam się czy nie lepiej od razu kupić jakiś silnik z niby małym przebiegiem bez osprzętu i pewnie wyjdzie na to samo co bym remontował tego a ile zmarnowanego czasu mniej. Nie wiem jak to jest ale podczas jazdy jak sie zerwał pasek nie bylo słychac żadnego uderzenia po prostu stanął i juz. Chyba ze zawrory się gną i tego nie słychać  A i jeszcze pytanko do mądrych głów. Silnik x20xev będzie pasował np z omy BFL z 2001r? czy będą potrzebne jakies przeróbki? |
| 2012-10-16 09:12 | |
ilku LOB MEMBER
 Omega B234 Koszalin | 2009-09-20 08:50:12 Założenie nowego paska nic nieda. Jedynie zdjęcie głowicy i jej naprawa, albo nowa głowica (jeśli tłoki są OK).
Przy naprawie głowicy potrzebne będą nowe zawory i koniecznie prowadnice zaworów (tam, gdzie zawory się podgięły).
Ja na twoim miejscu kupiłbym inną głowicę, to chyba najtańsza opcja. ----------------- who dares wins |
| 2019-12-21 15:28 | |
homer171 LOB SYMPATYK
 Esesman Wrocław | 2009-09-20 08:10:13 Mozesz sprobowac kupic i załozyc. Przeszczep nie jest potrzebny. Wpierw to zdejmij głowice i zobacz jak to wszystko wyglada. I daj głowice do sprawdzenia jesli nie widzisz czy zawóry sie skrzywiły i nie trzymaj. Wiekszosc mechaników pewnie bedzie krzyczec ze przeszczep jesli potrawisz to sam zrobic to napewno duzo nizsze koszty. ----------------- moja aukcje |
| 2013-03-24 13:31 | |
oliver1984 DEADSOUL
 opel omega B FL Kalisz | 2009-09-20 05:44:37 Witam! No i właśnie sie stało ;/ zerwał mi sie w drodze pasek rozrządu całe szczęscie że już blisko domu tylko 120km  . Teraz pytanko jak to jest w x20xev jeszcze jest co naprawiać czy tylko przeszczep silnika? Tak jeszcze myślę co by w poniedziałek kupić pasek rozrządu i z ciekawości założyć, ustawić i zobaczyć czy odpali |
| 2012-10-16 09:12 | |
| |
|