Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zweihundertzweiundzwanzig, czyli wydymany

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-10-10 22:42:00

Cytat:
2009-10-06 20:22:54, zupper pisze:
Spragnionym wieści o wyścigu z jeppem informuję, że ustawka miała miejsce w Warszawie na Wirażowej w godzinach późnowieczornych, na dystansie ok 400 m /mierzone licznikiem samochodowym/. Dżipa wydymałem na około 1,5 odległości wozu-kluski. Obaj jechaliśmy na elpidżi. Startowałem na II biegu jak Marios pouczał trzymając obroty i hamulec w zakresie około 2000 obrotów. Dżip jednak pierwsze 10-15 metrów był pół ryja przede mną...4X4. To wszystko jeśli chodzi o tę historię. Pozwalam sobie jednak czym innym uwagę zaprzątnąć. Poczytałem większość postów o dyfrach i co nie co skumałem. Mój oryginalny dyfer od 2.6 przeciekał niczym dokumenty z CBA do prasy więc zmieniłem na czyściutki od 2.2. W/g teorii powinien mieć szybsze odejście i ograniczoną maksymalną V. Dziś pogoniłem kluskofona na maksa na elpidżi i wydusiłem z niego 222 km/h w/g licznika i GPS /aproksymując/ Z tego co wiem to są to parametry prwie fabryczne.Pytanie brzmi: czy wracając do oryginału z 2.6 lub 3.2 prędkość maksymalna będzie większa? Jeśli tak to jak to przeliczyć teoretyzując? pozdro




w 2.6 w sedanie jesli masz automat miales dyfer 4.22 w 2.2 w wiekszosci rowniej jest 4.22 wiec zalozyles ten sam dyfer. daj mi vin tego 2.2 to ci powiem dokladnie.

-----------------
Beast

Omega B Caravan 3.0 v6
Seicento 1.1 MPi
2012-11-12 22:37
  
 
 2009-10-06 21:30:16

Się tabelka przyda bo wygląda tak ładnie i kolorowo. Tam jednak gdy jest więcej niewiadomych niż 1 zrazu gubię się....Wysłałem foty korzystając z twojego maila - pozdro

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-10-06 21:28:00

ech ....Ty masz aftomata a tabelka pod manuala przygotowna ale gdzieś poszukuj przełożenia poszczególnych biegów, sprawdź opony i będzie ok.

-----------------
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-10-06 21:14:16

Oba panzerfausty były afto. Za tabelkę dzięki w niedzielę dojdę co i jak bo narazie resztki włosów zjeżyły mi się...


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: zupper dnia 2009-10-06 21:17:43 ]
2017-04-19 19:42
  
 
 2009-10-06 20:45:45

Na twego e-maila poleciał arkusz excela
Jest dla Ciebie, pokombinuj a wszystko stanie się jasne .


Acha startowanie z manula z 2 biegu to niedobry pomysł no chyba że aftomat o ile pamietam to masz.

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2009-10-06 20:46:44 ]
2025-11-14 21:21
  
 
 2009-10-06 20:22:54

Spragnionym wieści o wyścigu z jeppem informuję, że ustawka miała miejsce w Warszawie na Wirażowej w godzinach późnowieczornych, na dystansie ok 400 m /mierzone licznikiem samochodowym/. Dżipa wydymałem na około 1,5 odległości wozu-kluski. Obaj jechaliśmy na elpidżi. Startowałem na II biegu jak Marios pouczał trzymając obroty i hamulec w zakresie około 2000 obrotów. Dżip jednak pierwsze 10-15 metrów był pół ryja przede mną...4X4. To wszystko jeśli chodzi o tę historię. Pozwalam sobie jednak czym innym uwagę zaprzątnąć. Poczytałem większość postów o dyfrach i co nie co skumałem. Mój oryginalny dyfer od 2.6 przeciekał niczym dokumenty z CBA do prasy więc zmieniłem na czyściutki od 2.2. W/g teorii powinien mieć szybsze odejście i ograniczoną maksymalną V. Dziś pogoniłem kluskofona na maksa na elpidżi i wydusiłem z niego 222 km/h w/g licznika i GPS /aproksymując/ Z tego co wiem to są to parametry prwie fabryczne.Pytanie brzmi: czy wracając do oryginału z 2.6 lub 3.2 prędkość maksymalna będzie większa? Jeśli tak to jak to przeliczyć teoretyzując?
pozdro

-----------------
2017-04-19 19:42
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM