Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Interfejs diagnostyczny OBD do Forda po 96"

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-11-16 17:44:05

No ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Dzisiaj akurat robiłem przegląd essa i zgadałem się z diagnostą, którego kolega pracował w ASO. Twierdzi, że do pewnej partii zeteca z 97r. i chyba z 98r. oraz mazdy???, tylko nie pamiętał jaki rocznik: tylko fds!!! i nic więcej.
2018-08-26 10:21
  
 
 2009-11-16 17:27:12

ja napisalem do typa z czech:
za 3 tyg bedzie dostepna nowa partia cena 65 euro
2012-07-19 23:51
  
 
 2009-11-16 12:45:30

No zgadza się 3 i 11- IV, 2-10-V. Ja mam 3 i 11.
2018-08-26 10:21
  
 
 2009-11-16 00:23:07

ford diag jest do sprzedazy (oplata za interface) 100euro, z czech.
rozmawialem na dniach z czlowiekiem. stwierdzil, ze znaczna wiekszosc escortow jezdzi na eec iv do czego nie podejdzie zwykly tester poza fordowskim.
on podobno jest od pisania protokolow komunikacyjnych i napisal ten soft do dekodowania transmisji z eec.

sam jestem zainteresowany ta tematyka.

podobno po pinach 2-10 albo 3-11 w zlaczu OBD1(nogi pasazera) mozna poznac czy jest to eecV czy eecIV


-----------------
Pozdrawiam,
MarekJ
2018-02-27 12:24
  
 
 2009-11-15 16:25:23

No cóż, nie pozostaje nic innego jak się cieszyć, że ess w ogóle jeździ
2018-08-26 10:21
  
 
 2009-11-15 15:40:37

masz racje poczytalem jeszcze troche i sa 2 wersje albo jak u mnie albo 3 i 11 ida do 18 i 19.


Polecam ten linkKLIK

Program Fordiag niestety program wspolpracuje tylko z interfejsem autora i nie ma do niego schematu
2012-07-19 23:51
  
 
 2009-11-15 14:07:56

Z tego by wynikało, że łączymy pin 3 -11 a w OBD 2 v.11/1997 zetec
pin 3 OBD idzie do pin 18 EEC , pin 11 OBD do pin 19 EEC. Piny 18 i 19 to połączenie fds 2000. Zatem chyba nie?, albo poprawcie jak się mylę.
2018-08-26 10:21
  
 
 2009-11-15 13:56:24



1 - K-Line
4 - GND
5 - L-Line

Odpowiednio w złaczu 16-pin

k-line - 3 pin
l-line - 11 pin
masa - 4 pin

ja mam akurat 2 złacza pod nogami i w komorze 3 pinowe

jakis fejs napewno istnieje

dla eec-v mamy klik
2012-07-19 23:51
  
 
 2009-11-14 18:47:02

Ja jestem chętny z tym, że jeżeli takie mam napięcie na pinach:
3- 12,25V, 4- 12,32V, 5- 12,32V, 7- 12,27V,11-12,31V, 16-12,6V to nasuwa się pytanie- zwarcie 5-ki z 11-ki powinno zainicjować wejście w stan diagnostyki (ale tu musi być zwarcie 11 do masy) a przy napięciu na 5-tce 12,32V jest to mało prawdopodobne?. Jak myślisz mam rację? Ty masz na 5-tym pinie masę sygnału a ja nie.

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2009-11-14 18:51:39 ]
2018-08-26 10:21
  
 
 2009-11-14 16:17:51

2 tematy podobne sie zrobily to moze to scalimy?
sprawa nie jest taka straszna.

konkrety

pinologia znana?

1. nc
2. scp+ (efi, de)
3. START TEST zetec + pte + cfi + rs + tci
4. gnd
5. s gnd
6. nc
7. iso9141 (duuzo) zetec+pte+efi+pats+abs tci+di abs ble ble ble
8. nc
9. nc
10. scp- efi, de
11. START TEST ) zetec + pte + cfi +rs
12. nc
13. programmiersignal jak to niemcy mowia - efi
14. nc
15. nc
16. Vcc

tak to widze u was pin 5 laczycie z 11 (ZETEC)
a na pin 3 led

kto testuje?

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM