2010-01-16 19:12:08
Cytat:
|
2008-01-10 20:35:00, Remarq pisze:
A ja trzymam sie zasady że większość z nich jest w zasadzie kompatybilna a już naprewno skrzynki z aut w bogatszej wersji wyposażenia - te które posiadają większa liczbę gniazd do przekaźników i z założenia obsługiwały dodatkowa elektrykę w aucie będa pasowały do pozostałych aut. Sam osobiście miałem już założoną skrzynkę z 1.6 ,1.8 ,2.0 rożne roczniki 91 i 92 (łącznie miałem w aucie 4 rożne sztuki)i każda z nich pasowała bez jakiej kol wiek przeróbki. Ale wszystkie z nich były w wersji kompletnej, nie okrojonej to raz i dwa żadna z nich nie była od auta na monowtrysku. [ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-01-10 20:37:09 ]
|
|
Tak nie do końca, miałem poprzednio escorta 1.3 i została mi od niego skrzynka. Skrzynka full opcja wszystkie piny są i wszystko powinna obsługiwać ale tak nie było gdy przełożyłem ją do obecnego escorta 1.6 16V. Ta skrzynka z 16v była straszne okrojona a chciałem żeby zapalały się same światła po włączeniu zapłonu, a z uwagi że miałem przekaźnik dla krajów skandynawskich to je przełożyłem i .... No właśnie i dupa. przekaźniki powkładałem tak jak powinny być w silniku 1.6 16V a i tak nie było zasilania na komputerze, pompie paliwa i Bóg wie jeszcze czym, a dodam, że skrzynka do końca była dobra. Samochody z tego samego rocznika, też 3-drzwiowe, hatchback, to samo wyposażenie i numery skrzynek podobne.
Różniły się jedną może dwoma literami i tym niestrzęsnym silnikiem...
Numer skrzynki jest na skrzynce

Musisz ją odpiąć z zaczepu i trochę pochylić do przodu, a znajdziesz wtedy na pewno.
[ wiadomość edytowana przez: lencol dnia 2010-01-16 19:16:51 ]