gdzie na drugim kompie chyba mialem cos o iba, ale musialbym kompa odkopac (bo nie jest na chodzie). Jak nikt wczesniej nie wrzuci to postaram sie wrzucic kolo weekendu.
jezeli biega o 127 to:
Dysza główna 135
Dysza biegu jałowego 45
Wzbogacenie mieszanki
Dysza paliwa 75
Dysza powietrza 150
Rurka emulsyjna F52
Poziom pływaka 6mm
a jesli chodzi o: ''coś jeszcze??'' to moze jakies foto z opisem lub opis jak tego dziada ustawic chodzi o mieszanke i wolne obroty bo teraz sa za wysokie??
a moze jednak jakies foto ,która to jest śrubka ??
pozatym znalazleem kikla fajnych opisow gażników do wiekszości weber-ów poza oczywiście 32 iba ,ale i tak opisy sa po rusku a ja nie poniemaju szto je napisane
tak na szybko sruba ktora jest zaraz kolo przepustnicy (jakby pod nia) jest od obrotow wykrecajac ja zmniejszasz obroty. tak jakby od przodu (po drugiej stronie wzgledem ramienia przepustnicy) jest sruba z taka sprezynka jakby to jest od skladu mieszanki im bardziej ja wkrecasz tym bardziej jest ubogo. I tak jak pisal kolega 4xtrim wkrecasz do oporu i wykrecasz potem jakies 3 obroby i sobie juz regulujesz potem dokladnie. Ja reguluje tak ze daje wolne obroty dosc nisko 500-700 rpm i zaczynam wkrecac srube od mieszanki, w pewnym momencie sie krztusi to troszecze wykrecam zeby chodzil rowno, ale nie za duzo zeby go nie zalewalo.
Spoko tez walkowalem temat gaznika pare razy. Jak juz go ustawisz raz to potem jest latwo nastepnym razem. Co do preblemow iba, ktorych nie umiem rozwiazac to przerywanie na zakretach szybkich, tzn gdy jest duze przeciazenie boczne przez moment sie krztusi. Nie potrafie tego obejsc.
2012-04-04 23:16
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW