Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[ASTRA G]- szarpie w czasie jazdy

 Moderowane przez: GSI
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-02-03 19:30:01

Dziś byłem na serwisie. podłączali pod komputer, kasowali będy sprawdzali czujniki i wszystko jest oki. emisja spalin trzykrotnie większa od tej która powinna być. podmieniali sonde i żadnych rezultatów. 15 min jazdy i zaświeca sie kontrolka CE - kod 0170- Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata.

pozostaje chyba karnister benzyny i czekać na ubezpieczenie...


-----------------
www.tcsz.fora.pl tuning klub szprotawa

AUTOALARMY, CENTRALNE ZAMKI, IMMO

SERWIS/ MONTAŻ

[ wiadomość edytowana przez: graba30 dnia 2010-02-03 19:31:38 ]
2011-07-20 23:11
  
 
 2010-01-28 10:17:05

czujnik temperatury silnika. ten do ecu. moze poprostu go czasem zalewa.

-----------------
[B] MONTAŻ SZYB SAMOCHODOWCH, FOLIOWANIE SZYB,AUTOALARMY,ZABEZPIECZENIA [/B]
2012-12-29 21:24
  
 
 2010-01-27 20:58:01

Dziś znowu zaświecił sie CE. kody:

1405 Uszkodzenie zaworu EGR (wymieniony na nowy)
0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego (był odpinany więc może pamiętać)
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata

filtra paliwa jeszcze nie wymieniłem jutro powinien już przyjść.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły bo mi już ręce opadają

-----------------
www.tcsz.fora.pl tuning klub szprotawa

AUTOALARMY, CENTRALNE ZAMKI, IMMO

SERWIS/ MONTAŻ
2011-07-20 23:11
  
 
 2010-01-26 21:15:24

filtr powietrza wymieniony, paliwa wymienie jutro. kupiłem nowy EGR i nie zaślepiałem jak narazie to przestał szarpać i pozostały niskie falujące obroty (700-750). Wlałem też preparat do czyszczenia wtrysków.

silnik rozgrzewa sie normalnie.

-----------------
www.tcsz.fora.pl tuning klub szprotawa

AUTOALARMY, CENTRALNE ZAMKI, IMMO

SERWIS/ MONTAŻ
2011-07-20 23:11
  
 
 2010-01-26 07:51:52

Przepływomierz jak najbardziej wystepuje w x16xel to co uważasz za czujnik temperatury to właśnie przepływomierz (który notabene działa na zasadzie czujnika temperatury). element pomiędzy filtrem a kolektorem to właśnie przepływomierz.

rozumiem że silnik Ci się rozgrzewa normalnie, a filtr powietrza i paliwa masz wymieniony?

-----------------
Astra F 1,6 16v 95'
Kadett D 1,2 83' ($2006)
www.dssk.pl
 
  
 
 2010-01-24 15:25:48

przepustnica wyczyszczona, krokowiec także wymoczony i wyczyszczony, świece w stanie b. dobrym, kabli ten model nie posiada (moduł delphi na wtyczke 6-cio pinową z gumowymirurkami prosto do świec) jeśli chodzi o ten silnik to przepływomierz w nim nie wystempuje- jeśli sie myle niech ktoś poda jego lokalizacje bo pomiędzy przepustnicą a filtrem jest tylko czujnik temperatury pow. odłączałem aku i z obrotami bez zmian- za niskie

dziś po odpaleniu nie wywalił CE i ma pierwotną moc. co to jeszcze może być? skoro usterka ujawnia sie czasami to obawiam sie że serwis tego nie wykryje.


-----------------
www.tcsz.fora.pl tuning klub szprotawa

AUTOALARMY, CENTRALNE ZAMKI, IMMO

SERWIS/ MONTAŻ



[ wiadomość edytowana przez: graba30 dnia 2010-01-24 15:28:22 ]
2011-07-20 23:11
  
 
 2010-01-24 11:05:51

Jak to w oplu robimy tak:
- czyścimy przepustnice na lustro
- czyścimy krokowca (zanurzamy na parę godzin w benzynce)w
- potem można przepływomierz wyczyścic ale bardzo trzeba uważać bo się może uszkodzić i robimy to w ostateczności
- można świece i kable
Wydaje mi się ze dwa pierwsze punkty powinny pomóc..

-----------------
Subaru FORESTer :D
2014-07-02 09:50
  
 
 2010-01-24 02:06:08

witam,

Astra 1,6 16V rok 99 silnik X16XEL

Dziś podczas jazdy zaczeła szarpać przy przyśpieszaniu, zapalił sie CE kod 1405- uszkodzenie zaworu EGR (problem pojawiał sie już wcześniej) nie było by to dziwne ale jest on zaślepiony. Podobne ojbawy były około miesiąca temu. Zaślepiłem EGR i ok 2 tygodni miałem spokój. dziś zaczeła ponownie szarpać. komp nie wyświetla innych błędów. skąd to szarpanie skoro EGR jest zaślepiony...

Mam ją od 2 miesięcy i od początku ma za niskie obroty na biegu jałowym, wachają sie pomiędzy 700-750. W czasie jazdy jak wyrzucam na luz obroty ma 900-1000

Ma ktoś pomysły co to może być???

[ wiadomość edytowana przez: graba30 dnia 2010-01-24 02:22:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2010-01-25 16:29:19 ]
2011-07-20 23:11
  
 
 
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM