2010-01-20 23:15:45
Problem niby prosty ale nie pasuje mi nic z tego co wyczytałem na forum. X20XEV, klima manualna, reduktor wpięty równolegle (trójniki) pod nagrzewnicę, po pęknięciu węża (skrócony, już szczelny) i dolaniu "jakiegoś płynu" w przydrożnym warsztacie wysiadło całkowicie ogrzewanie w aucie i podgrzewanie reduktora. Temp się trzyma ~92-100*C, a reduktor ledwo ciepły na benzynie. Przy temp koło 95* (chłodnica już gorąca) nagle wywala jakieś dwa litry płynu przez otwarty korek w zbiorniczku. Myślałem, że pompa się ukręciła i wirnik stoi ale chłodnicy by nie grzało wtedy. Zapchana nagrzewnica powodowałaby przepływ całej wody przez reduktor przy takim podłączeniu, czy nie? To jaka może być przyczyna?
Nie mam jak i kiedy teraz pogrzebać, jutro będę atakować tylko nie wiem za co się łapać - płukanie ukłądu octem/środkiem do czyszczenia? HELP.
-----------------
oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2010-01-20 23:35:44 ]