| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
| Autor | |
p_swiderski Sympatyk FEFK
 Mitsubishi Outlander ... Norwegia | 2010-03-17 15:14:20 Mam obydwie.  Najpierw kupiłem z przełącznikiem od strony pasażera - taka jak jest orygnalnie w MKVII, ale niestety z takim silniczkiem nie da się jej zamontować. Przycisk przeszkadza. Zamontowałem więc osłonę z MKVI z przyciskiem od strony kierowcy. Trochę inny kolor, ale co zrobić. Jak jesteś zainteresowany, to obudowę z przyciskiem po prawej tanio sprzedam.  |
| 2022-10-15 23:32 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
 Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-03-17 13:59:49 Widzisz? jak chcesz to potrafisz
ty masz osłone szybra z guzikiem od kierowcy czy od str. pasażera ? ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
| 2024-11-22 22:11 | |
p_swiderski Sympatyk FEFK
 Mitsubishi Outlander ... Norwegia | 2010-03-17 13:15:21 Dla potomnych
Poradziłem sobie tak jak mówiłeś, z tymi podkładkami. Kupiłem ich chyba ze 20, a potrzebne były tylko 3.  Dla jasności, tak należy zamocować ten silniczek:
Sorry za jakość, ale moja Nokia to nie lustrzanka. |
| 2022-10-15 23:32 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
 Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-03-16 20:13:10 tylko weż tyle żeby ess to udzwignął, bo ci sie zawias skończy po trasie  najważniejsze masz zrobione (zdjęta korbka - co ja sie z nią namęczyłem, to moje  ) teraz to pikuś. ogarniesz w 10 min. podkładki weż takie szersze. ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
| 2024-11-22 22:11 | |
p_swiderski Sympatyk FEFK
 Mitsubishi Outlander ... Norwegia | 2010-03-16 20:04:28 No trudno - pozostaje mi metoda prób i błędów. Jutro wybiorę się do castoramy po worek podkładek i będę próbował.  |
| 2022-10-15 23:32 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
 Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-03-16 19:59:39 teraz nie pamiętam ile ich weszło, ale coś koło 1cm. przyłóż silnik, przyłap śrubami i bedziesz widział ile. silnik ma być założony tak, żeby siedział pewnie na tym trzpieniu, ale nie może go dociskać do dachu. ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
| 2024-11-22 22:11 | |
p_swiderski Sympatyk FEFK
 Mitsubishi Outlander ... Norwegia | 2010-03-16 17:43:41 Czyli nie przykręcamy go bezpośrednio do dachu, tylko przez podkładkę? Bo sam silnik też ma takie gumowe kołnierze na około otworów do śrub... Ile tych podkładek? na 2mm czy więcej?  P |
| 2022-10-15 23:32 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
 Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2010-03-16 17:03:46 zakładałem w mk6. silnik orginalnie jest zamocowany na takich gumowych łącznikach (jak siłowniki szyby). ja dałem kilka podkładek i śruby. chodzi do tej pory i jest ok  ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
| 2024-11-22 22:11 | |
p_swiderski Sympatyk FEFK
 Mitsubishi Outlander ... Norwegia | 2010-03-16 16:18:23 Zakładał ktoś kiedyś takie cudo? Elektrycznie wszystko mam dobrze podłączone, tzn silniczek działa i nie robi zwarcia czy nie wyrzuca bezpieczników. Problem jest z samym jego przykręceniem. Może on ma jakieś podkładki w oryginale? Trudno jest go przykręcić w taki sposób by dało się i otwierać i uchylać szyber. Dosłownie kilka milimetrów inaczej przekręcona śrubka i już wszystko bierze w łeb.
Jak to przykręcić? Przykręca się to do "gołego" dachu, czy potrzebne są jakieś podkładki? Po rozmontowaniu korbki dach wygląda w ten sposób:
[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-16 16:37:42 ][ powód edycji: Uściślenie tematu + MKVII piszemy jako jeden ciąg znaków... ] |
| 2022-10-15 23:32 | |
| |
|