Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem z silnikiem - nikt nie wie o co chodzi:/

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-04-20 22:57:29

Koledzy mam wielki problem z silnikiem - siedze juz 3 tygodnie codzinnie przy tym i juz nie wiem co - patrzylo na to wielu mechanikow i nikt kurrrr jego mac nie wie o co biega!

A mianowicie:
Silnik przerywa...na pewnych obrotach poprostu tak jak by tracil napiecie lub bo zalewalo tudzież brakowalo paliwa lub iskry moze impulsu sam nie wiem co to moze byc...wymienilem wszystko co moglem: nanoplexy 2 inne zakladalem dobre na 100%, czujnik polozenia walu, kable, kupilem nowe swiece, zmienialem pompke paliwa i tego zbdynga co pompuje paliwo, myslalem ze to gaznik wiec gaznik tez zmienilem, byla mozliwosc ze to bak wiec podpielem bezposrednio pod karnister i dalej go kurrrr dusi!
Podcza jazdy wyglada to tak ze jade i na wysokich obrotach np 70-80 km/h na 3 biegu zaczyna przerywac i koniec trzeba wrzucic 4 bieg bo nie pojedzie:/ Dzis zalozylem nawet aparat zaplonowy i to samo sie dzieje:/

Ma ktos jeszcze jakies pomysly? Bo mi i wielu ludziom sie juz skonczyly a mam KJS w ta niedziele i czuje ze uja z tego bedzie:/

PS. Autem malo jezdzilem w tym roku - moze 3x go przegonilem a reszte stalo na polu i dopiero 3 tyg temu wzialem sie za nie i zaczal sie ten problem!
Bardzo prosze jeszcze o jakies rady moze mial ktos taki problem?

[ wiadomość edytowana przez: meo87 dnia 2010-04-20 22:58:33 ]
2013-03-26 20:57
  
 
 2010-04-20 23:26:57

Sprawdzałeś czy się krzywka od popychacza pompki paliwa na wałku nie skończyła? Czy zawory pracują jak należy? Rozrządu nie ruszałeś czasem?

-----------------
"Wiem jedno: uczę się wciąż" - J. Kulig
-----------------
Polecam:
www.amk-slazak.pl
2014-09-25 17:01
  
 
 2010-04-20 23:43:27

gaznik przytkany i nie dostaje tyle paliwa ?
2018-01-22 12:28
  
 
 2010-04-21 00:40:40

Też tak miałem, u mnie to była pompa paliwa, ale skoro masz nową, to tak jak pisze DAWCY, może krzywka wyklepana już? Odepnij wąż od gaźnika i niech ci ktoś rozrusznikiem pokręci, zobaczysz czy dobrze sika.
2017-02-16 04:24
  
 
 2010-04-21 17:41:07

Panowie rozrzad wymienilem dwa dni temu na nowy, gaznik mam od Mrally, zawory ustawialem tez dwa dni temu a reszte waszych propozycji sprawdze za chwile - jak macie jeszcze3 jakies pomysly to piszcie bo czasu coraz mniej;/
2013-03-26 20:57
  
 
 2010-04-21 17:56:16

a regulowałeś pompę podkładkami czy poprostu ją założyłeś, jak bym stawiał na popychacz

-----------------
Poznańska Grupa Rajdowa
2023-02-03 21:19
  
 
 2010-04-21 19:36:40

kolego,
takie objawy to obawiam się że to gaźnik, mimo iż wymieniłeś na inny to i tak upieram się iż jest to gazer.

Jeśli masz taką możliwość załóż gaźnik o jakiegoś maluszka który kręci się wysoko do (7-8tys) i nie przerywa i zobacz co będzie się działo.

A jeszcze jedno pytanko na biegu jałowym do ilu silnik się kręci bez przerywania?
2014-02-28 14:49
  
 
 2010-04-21 19:45:13

kolego,
takie objawy to obawiam się że to gaźnik, mimo iż wymieniłeś na inny to i tak upieram się iż jest to gazer.

Jeśli masz taką możliwość załóż gaźnik o jakiegoś maluszka który kręci się wysoko do (7-8tys) i nie przerywa i zobacz co będzie się działo.

A jeszcze jedno pytanko na biegu jałowym do ilu silnik się kręci bez przerywania?
2014-02-28 14:49
  
 
 2010-04-21 19:53:42

gaznik to raczej niesjest na 99%, ja stawiam na bak ale przerwe w zapłonie, z mojej wiedzy to juz 3 rózne gazniki były tu próbowane i dalej to samo...

-----------------
2011-03-07 19:52
  
 
 2010-04-21 20:16:10

miałem podobny problem, na wysokich obrotach po prostu kończyło się paliwo w komorze pływakowej. Załóż sobie wydajniejszą elektryczną pompe paliwa.
2015-06-07 09:29
  
 
 2010-04-21 20:50:54

mam to samo i raczej stawialbym jak to juz Try3ek napisal, na popychacz pompy, plywak mam ustawiony na maksa, 2 najciensze podkladki,uszczelki miedzy pompka paliwa, teraz mialem wymienic wlasnie popychacz, ale najpierw musze wsadzic skrzynie
2014-02-24 15:45
  
 
 2010-04-21 20:58:32

ja bym zaczal od zrodla czyli od baku i idac po kolei, nowe przewody, nowy filtr paliwa, ogledziny pompy, czyszczenie i regulacja gaznika, rozwiert iglicy, zabawa z dyszami.

U mnie podobne objawy byly przez czesciowo zapchany filterek paliwa. Warto go tez zamondowac z boku silnika (przykrecic do blachy) a nie luzno na przewodzie gdzie sie telepie razem z silnikiem.


[ wiadomość edytowana przez: zolo dnia 2010-04-21 21:02:00 ]
2024-11-03 20:25
  
 
 2010-04-21 21:04:31

panowie nie piszcie o rozwiercie iglic czy wymianie pompy paliwa na elektryczną, skoro w prawidłowo funkcjonującym silniku maluch powinien na tych podzespołach seryjnych sie krecic jak wciekly...albo pompa jest wadliwa albo po prostu jej regulacja podkładkami jest nieprawidłowa albo popychacz umarł (jezeli mowimy w ogole o paliwie). Naprawy na zasadzie "silnik rozszczelniony, olej wycieka to lejmy mazut bo gesty" nie do konca są słuszne. kilku kolegów pisało aby sprawdził pompę i to uczyn, pamiętaj ze na wolnych obrotach pompa ma największą wydajnosc ktora spada z obrotami, prawdopodobnie dlatego masz problem na wysokich, bo brakuje paliwa...

-----------------
WWW.POOCHATY.COM
2018-10-22 14:40
  
 
 2010-04-21 21:18:51

racja, dlatego moim zdaniem nie ma się co bawić w pompke na popychaczu, tylko władować elektryczną zaraz przy baku i musi być git
2015-06-07 09:29
  
 
 2010-04-21 23:06:44

nie sprawdzał bym baku tylko zalał do butelki paliwo przymocował w komorze silnika i sprawdził czy będzie poprawa, jak nie to znaczy ze bak i węże po drodze są sprawne nie zapchane

-----------------
Poznańska Grupa Rajdowa
2023-02-03 21:19
  
 
 2010-04-22 12:30:57

jeszcze pomysł ode mnie
sprawdz czy koniki nie zahaczają o pokrywę ostatnio miałem taki przypadek tylko ze wtedy przerywa w całym zakresie obrotów
2019-11-09 21:25
  
 
 2010-04-22 12:33:17

ja tak mialem jak mi nie kontaktowala wiazka elektryczna przy nanoplexie - wymienilem na druga i ustalo
2024-02-15 20:17
  
 
 2010-04-22 17:34:34

Panowie wczoraj jezdzilem z buterlka z paliwem i to samo sie dzialo czyli bak na 100% nie...nanoplex tez nie bo wymienialerm na dwa inne cewke tez mnienialem i to samo...wyglada mi to na przerywanie gaznikowe z tym ze wydaje mi sie ze nie jest to wina gaznika co problem tkrwi w podawaniu paliwa...bo jak jade powiedzmy 80 na trojce i zaczyna przerywac i nie puszczam gazu to wyglada tak jak by mial malo paliwa... ale jak odpuszcze i znow dodam gazu to przez chwilke chopdzi dobrze i znow...pompke tez wymienilem wiec dzis pozostaje mi sciagnac miske olejowa ni zobaczyc na te krzywki itd. Wlasnie przyjechalem do warsztatru i walcze dalej! Zobaczymy co wyjdzie dzisd...piszcie jeszcze jakies sugestie a ja biore sie do roboty - jak cos znajde to dam znac
2013-03-26 20:57
  
 
 2010-04-22 18:02:22

A zawór iglicowy Ci się nie zacina?

-----------------
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
aktualnie:
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
2022-12-08 11:01
  
 
 2010-04-23 07:21:33

Z popychaczemi z podstawką, też miałem takie jaja - identyczne objawy.
Wymieniłem komplet i było dobrze.
Najprościej jak to sprawdzić to zatkać przelew.( odpływ).

-----------------
Prorok , czy co......?
2017-11-28 20:13
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM